Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone 6s of 7?

<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2017 19:02

Re: Iphone 6s of 7?

Dat verloopstukje heb ik er niet bij gekregen? Misschien geven ze die er niet meer bij?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Mrt 2017 19:05

Re: Iphone 6s of 7?

Harrison schreef:Hoiii. Ik heb een 7 en ik ben heel blij met de snelheid, de betere camera dan de 6S en nog wat dingen. Maar dat niet kunnen laden en koptelefoon gebruiken tegelijkertijd is wel echt een nadeel. Ik bel heel veel voor mijn werk, met oortjes in, dus dat is wel jammer.

Maarrr je krijgt er wel een verloopstukje bij dat je ook met andere koptelefoons je iphone kunt gebruiken.


Ik heb draadloze oortjes, ideaal!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 15 Mrt 2017 19:25

Re: Iphone 6s of 7?

Ik heb wel dat verloopstukje. De oortjes is met lightning en dan zit er achterop nog een los verloopstukje voor oudere oortjes naar lightning.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2017 20:14

Re: Iphone 6s of 7?

JustMeDaan schreef:Ik heb wel dat verloopstukje. De oortjes is met lightning en dan zit er achterop nog een los verloopstukje voor oudere oortjes naar lightning.



Oh ja, ik zie het! Ik heb het verloopstukje dus ook :palm:
<<

Anoniem222

Bericht 15 Mrt 2017 22:42

Re: Iphone 6s of 7?

Ja ik zit nu te kijken naar Bluetooth oortjes maar ik ben bang dat ik die sneller kwijt raak. Er bestaan ook verloopstukjes zodat ik het toch tegelijk kan.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 16 Mrt 2017 23:06

Re: Iphone 6s of 7?

Elliot schreef:Ik heb ook de 6s en dat vind ik een fijne telefoon, maar ik heb wel exact hetzelfde probleem als Feline met de batterij. Als ik buiten ben en een foto wil maken (of iets anders met m'n telefoon wil doen, bellen ofzo bijvoorbeeld :laughcry: ) valt m'n telefoon uit en als ik hem aan wil zetten zegt ie dat m'n batterij leeg is. Als ik hem dan vervolgens in de oplader doe gaat m'n telefoon weer aan en dan heb ik nog 42% batterij.


Ooh, dat had ik met de 5! Echt ellende! En als het buiten vroor en hij was 100%, viel ie gelijk uit. Echt vreselijk! Nu gelukkig de 6 en die doet het een dag prima zonder op te laden. Ik vertik het om een vermogen uit te geven aan een mobiel. Ik neem hem altijd van mijn vader over, aangezien die elk jaar een nieuwe uit mag zoeken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers