Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk buitenspeelgoed

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Mrt 2017 15:58

Leuk buitenspeelgoed

Hier in de buurt wonen geen andere kinderen en een speeltuin waar ze heen kunnen is een eind verderop dus mogen ze niet alleen heen.

Wij hebben in de tuin een speelhuisje en een schommel, die we kunnen afwisselen met touwladder en een rekstok. Verder een bal en stoepkrijt en van die bliklopers. Ook hebben ze skeelers maar dat is nog niet een succes, ze willen het meteen kunnen, dat kunnen ze niet dus haken ze snel af. Zandbak is sinds de herfst weg daar is het speelhuisje voor in de plaats gekomen.

Ze vinden buiten spelen heel leuk en juist omdat wij hier in de buurt geen andere kinderen hebben waar je mee kan vermaken mogen ze van mij best wel iets nieuws voor buiten. Maar ik weet niet zo goed wat nou echt een aanrader is. Jullie tips?
Laatst gewijzigd door Studiebol op 14 Mrt 2017 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
:heart: :heart: 2011
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mrt 2017 16:06

Re: Leuk buitenspeelgoed

Ik vond vroeger een springtouw heel leuk, stelten, stoepkrijt en een skippybal.

♥♥
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 14 Mrt 2017 17:44

Re: Leuk buitenspeelgoed

Een diabolo, hoepels, een elastiek, knikkers met een knikkerpotje.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Mrt 2017 20:45

Re: Leuk buitenspeelgoed

- Een rekstok (die van ons zat met 1 kant aan het speelhuis vast).
- springtouw
- tipi (ik heb er zelf 1 gemaakt, is zo opgezet en ze spelen er vaak in).
- step
- bellenblaas
- trampoline
- vogelnestschommel
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Mrt 2017 20:54

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben een vogelnestschommel in de tuin en ook op de camping, dat is echt een groot succes. De trampoline (hier een kleine, op de camping een grote) tegenwoordig wat minder, daar wordt af en toe op gespeeld als er vriendinnetjes zijn, maar zelf gaat ze er niet vaak meer op. Hetzelfde geldt voor het springkussen, we hebben op de camping een klein springkussen met zo'n echte elektrische pomp, dat wordt alleen tevoorschijn gehaald als ze ermee willen spelen, maar dat is niet zo heel vaak. We hebben hier in de tuin ook een speelhuisje gehad, een houten met echte dakpannen, dat is inmiddels verhuisd naar de camping, daar is ook niet heel veel mee gespeeld. De zand/watertafel (zo'n picknicktafel met afneembaar blad, met daaronder uitneembare bakken voor zand en water) is wel een heel groot succes bij E, en de zandbak was dat ook altijd, maar nu hij groter wordt is de zand/watertafel fijner. E heeft op de camping een eigen modderhoek met buitendouche, die is ook wel favoriet (Y houdt niet van vies worden dus die speelt niet met zand en water of modder). Badjes in de tuin in de zomer zijn ook altijd leuk. Ik wil nog wel een keer zo'n baan om op je buik te glijden. Een skelter lijkt me ook leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem196

Bericht 14 Mrt 2017 21:38

Re: Leuk buitenspeelgoed

Ik heb afgelopen zomer een buiten keukentje gemaakt van pallets. Die is hier favoriet.
Wat soeplepels, bakjes en een zeef erbij. En ze kan zich er lang mee vermaken.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 14 Mrt 2017 22:00

Re: Leuk buitenspeelgoed

Mijn dochter heeft sinds vorig jaar een rekstok en vind dat helemaal geweldig!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Mrt 2017 22:46

Re: Leuk buitenspeelgoed

Step, glijbaan, trampoline, loopfiets/fiets, tractor met kar zijn hier wel favoriet.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 15 Mrt 2017 12:11

Re: Leuk buitenspeelgoed

Hier is de werkbank met gereedschap en stukjes hout een groot succes.
Op mijn werk is de buitenkeuken (pinterest) een groot succes.
Wellicht is het leuk om het speelhuisje wat aan te kleden dmv gordijntjes, brievenbus etc...dit nodigt uit tot spel.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2017 16:25

Re: Leuk buitenspeelgoed

Mijn dochter heeft een kruiwagentje. Dat is superleuk! Kan ze helpen in de tuin :)

Verder een trampoline, speelhuis met trap en glijbaan, zandbak (schelp) met schepjes, emmertjes en een vrachtautootje, trekker met wagen, loopfiets, fiets met zijwieltjes, stoepkrijt... En een heleboel kosteloze materialen, zoals houtblokjes, zand, karton en zaagsel waar ze mee rond sleept.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Mrt 2017 16:46

Re: Leuk buitenspeelgoed

Wij hebben een zandbak, tracker, skippybal, stoepkrijt, bellenblaas, voetbal, tunnel om doorheen te kruipen. Die zat ooit bij twee tentjes van de action. Die tentjes zijn wel op nu. Maar de tunnel blijft een succes.
Er komt nog een rek met schommel en glijbaan.

Kruiwagen zag ik van de week in het tuincentrum staan. Die wil ik misschien ook nog wel ophalen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Mrt 2017 21:10

Re: Leuk buitenspeelgoed

Leuke dingen noemen jullie op.
Trampoline hebben we niet en komt er ook niet die hebben opa en oma :-)

Het speelhuisje is al zeker wel aangekleed, bloemetjes in de vensterbank, stoeltjes binnen dat is wel leuk geworden. Ik zal eens aan de meiden vragen of ze zelf ook nog ideeën hebben.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers