Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mrt 2017 13:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

AAH daar komen ze weer. Jemig dat is al de zesde keer vandaag. En nu ik me er zo aan erger ga ik er ook op letten en dan wordt het alleen maar vervelender.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mrt 2017 13:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Leuk Burn, geniet ervan samen, het doet jullie vast goed!

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 14 Mrt 2017 14:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat goed en fijn dat jullie een nachtje weggaan Burn. Hopelijk kunnen jullie een beetje genieten en jullie gedachten verzetten!

Elliot herkenbaar haha. Hoe meer je erop gaat letten hoe irritanter het wordt. Alleen daardoor ook des te lastiger om er niet op te letten. Succes!

Mijn zoon slaapt en ik zit heerlijk in de zon in een t-shirtje. Het lijkt wel hoog zomer hier uit de wind en in de zon. Ik moet nog vanalles doen in huis maar dat blijft maar lekker liggen! Genieten dit!
<<

anoniem203

Bericht 14 Mrt 2017 14:32

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mijn jongste is vandaag jarig en ik heb al 3x zitten janken :laughcry: Kan iemand de tijd even stoppen? Het voelt nog als de dag van gisteren dat ik hem voor het eerst in mijn armen hield. Het is zo'n vreselijk lief kind en ik hou echt zo ontzettend veel van hem (oké nu begin ik weer) en het gaat zo vreselijk snel allemaal. Nog een jaartje en hij gaat alweer naar de basisschool :(
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Mrt 2017 15:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh Olijfje heerlijk! Hier is het best bewolkt trouwens.

Ava, haha ik las net in een ander topic dat je blij zal zijn met de tijd die je weer voor jezelf hebt als de jongste naar de basisschool gaat, alhoewel je dat vast dan wat dubbel zal vinden. En voila :D haha. Maar nee, ik snap het helemaal hoor, het gaat zo snel! Ik zou gewoon lekker een potje gaan janken. Soms moet dat.

Ik wil kwijt dat ik net het topic terug heb gelezen over dat ik bevallen ben. Ik heb echt tranen in mijn ogen van de overweldigende lieve reacties. Het zijn er zo veel, zo leuk om terug te lezen. Echt zo enorm lief van iedereen. En ik vind het ook zo leuk om terug te lezen hoe lyrisch ik ben haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 14 Mrt 2017 17:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik reed vanmiddag naar huis van het boodschappen doen, en kreeg ineens een groot gevoel van gemis... ben meteen naar de begraafplaats gereden waar mijn moeder ligt. En heb me daar toch even een potje staan janken. Ik weet niet hoe dat ineens kwam, heel raar. Het luchtte wel op moet ik zeggen. Liep daarna terug naar mijn auto en kreeg een heel rustig gevoel over me heen. Nog nooit gehad!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Mrt 2017 07:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben zo verkouden! Echt niet fijn!
Ben al vanaf 4 uur wakker.
En ik heb best een drukke dag vandaag, bah. Straks eerst neusspray halen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 15 Mrt 2017 08:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mijn oma lijkt nu toch echt in de laatste dagen van haar leven te zitten. En hoewel ik haar het einde enorm gun, en mag ze in alle rust gaan met 91 jaar, weet ik niet waar ik dit verdriet en gemis nog een plekje moet geven.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Mrt 2017 08:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Kreeft schreef:Ik reed vanmiddag naar huis van het boodschappen doen, en kreeg ineens een groot gevoel van gemis... ben meteen naar de begraafplaats gereden waar mijn moeder ligt. En heb me daar toch even een potje staan janken. Ik weet niet hoe dat ineens kwam, heel raar. Het luchtte wel op moet ik zeggen. Liep daarna terug naar mijn auto en kreeg een heel rustig gevoel over me heen. Nog nooit gehad!


Wat verdrietig, mooi en bijzonder tegelijk. Zo fijn om dan even naar haar graf te kunnen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Mrt 2017 09:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn, wat verdrietig. Het is inderdaad een mooie leeftijd.
Maar ik kan me voor stellen dat het erg veel is zo kort na elkaar en bovenop het verdriet wat je al hebt. Sterkte :hug:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 15 Mrt 2017 14:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja dat is toch pittig even. Vanmorgen een half uurtje bij haar geweest. Vind ze erg fijn, en ik ook.
Morgen doe ik het weer zo, als ze er dan nog is. Voor alle drukte op, haar kinderen zijn er de hele dag, even een half uurtje samen hand in hand zitten. Kan nu nog.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2017 14:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Kreeft, wat bijzonder en mooi... Dat lucht vast op!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Mrt 2017 15:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik een ontzettende klote ochtend heb. Eerst vloog m'n ruitenwisser van m'n auto tijdens het rijden en toen ik naar m'n werk liep lag er een plas met ijs eronder en ging ik snoeihard onderuit en landde op m'n elleboog en rug en hoorde ik een krak en bleef ik heel versuft liggen. Nu sta ik zeiknat op werk met een arm die ik niet meer kan buigen. Echt zo kut!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Mrt 2017 15:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

En ik sta nu superhard tegen m'n tranen te vechten omdat ik bij elke beweging m'n telefoonbotje voel en 't freakin veel pijn doet en ik had afgesproken om te gaan skien vandaag met vrienden. Zo boos op mezelf!
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2017 16:10

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aaah Feline, dat is ook niet tof! Kan het niet gebroken zijn? Misschien toch even naar de dokter?

Popcorn, sterkte! Geniet van de momenten die je nu nig hebt. Kan me goed voorstellen dat je geen idee hebt waar je dit verdriet straks moet gaan laten.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2017 16:10

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aaahhhh, wat balen Feline! Moet je niet even naar de dokter met je arm?
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 15 Mrt 2017 16:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah das wel balen feline, kan je arm niet gebroken zijn ofzo? Aangezien je krak hoorde en nu super veel pijn hebt?
<<

Anoniem278

Bericht 15 Mrt 2017 16:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Toch maar naar de dokter , Feline. Ik wéét dat je altijd schrijft dat je al zoveel hebt medisch en niet te snel jezelf laat horen maar nu heb je gewoon even hulp nodig. Er moet iemand naar kijken. Laat even voor je zorgen, meiske. :hug:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Mrt 2017 16:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Blugh, nu moet ik huilen door jullie berichtjes.. Ik maak nog even m'n shift af, dat is nog 2 uur. Dan komt een vriend me ophalen en rijden we naar het ziekenhuis want ik kan niet eens meer een pen vast houden. Heel lief want hij zou eigenlijk gaan snowboarden dus nu voel ik me super schuldig.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2017 16:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Goed dat je naar de dokter gaat! Is er geen mogelijkheid dat je eerder stopt met werken?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Mrt 2017 16:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben alleen dus het is nogal lastig om back up te vinden. Het is rustig dus ik zit gewoon maar een beetje. Ik wil niet vervelend zijn en het is niet iets accuuts dus ik hoop het nog even 2 uur vol te houden.
<<

Anoniem278

Bericht 15 Mrt 2017 16:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Voel je maar niet schuldig. Als je hier in de buurt was ging een van ons vast met je mee. Dat doen mensen voor elkaar. En denk anders maar dat je het voor alle bezorgde forummers hier doet die zich nu zorgen om je maken en willen dat er even goed maar gekeken wordt.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2017 16:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Quizzle schreef:Voel je maar niet schuldig. Als je hier in de buurt was ging een van ons vast met je mee. Dat doen mensen voor elkaar. En denk anders maar dat je het voor alle bezorgde forummers hier doet die zich nu zorgen om je maken en willen dat er even goed maar gekeken wordt.


Dit inderdaad!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Mrt 2017 17:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bliss schreef:
Meneer Nilsson schreef:
Dee schreef:Haha wat leuk Bliss! Ben heel nieuwsgierig wie het is! :P


Haha ja ik ook! Leuk zeg.


Misschien zeg ik het later nog, eerst morgen alles ondertekenen enzo :P.


Joehoeeee vanmorgen getekend! Zo blij dat het geregeld is! Het is trouwens Janmaat! Het wordt verhuurd, dus hij zal er zelf geen voet binnen zetten, maar toch grappig!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 15 Mrt 2017 18:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oeh dat is nog een leukerd ook Bliss! Super fijn ook dat je huis verkocht is :D
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers