Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hartje klopte niet, en nu?

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Mrt 2017 12:09

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Je geduld wordt wel op de proef gesteld Burn! Heel veel sterkte met wachten en donderdag met de curettage natuurlijk.
En dan hopelijk binnenkort naar het wintertopic. Winterkindjes zijn echt net zo leuk als najaarskindjes! :hug:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 12:33

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Jeetje wat duurt het zo lang allemaal. Wat naar. Veel sterkte met wachten en succes donderdag.

♥♥
<<

Anoniem278

Bericht 13 Mrt 2017 12:42

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Wat naar, lieve Burn, dat je nu die o zo lastige knoop hebt doorgehakt en vervolgens weer moet wachten. En natuurlijk moeten we begrip hebben voor operatie schema's en planningen, maar als ik even alleen naar jou kijk denk ik 'ik wou voor haar dat het voorbij was'. Puur omdat je dan tenminste iets van werkelijke afsluiting kunt vinden en op een gegeven moment, na de rouw en het verdriet, verder kunt, vooruit kunt kijken naar de toekomst.
Het blijft nog even een paar dagen volhouden in dit verschrikkelijke 'limbo' en daar wens ik je veel kracht voor.
Donderdag kom ik hier wel even sterkte wensen.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 13 Mrt 2017 12:46

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Lieve Burn,

Ik heb ook een curettage gehad na een missed abortion. Mijn ervaring ermee is heel goed, in het ziekenhuis waren ze enorm lief voor me, gaven me echt de ruimte om ook even verdrietig te zijn, het is en blijft toch een heel verdrietig iets.
Herstel erna ging snel, ik heb vrijdags een curettage gehad en ben maandags weer aan het werk gegaan omdat ik afleiding wilde, ik heb wel kortere dagen gemaakt omdat ik toch wel wat vermoeid was.
Maar iedereen doet het op zijn eigen manier, ik had van mijn werkgever ook langer thuis mogen blijven, vooral om emotioneel te herstellen, maar dit was voor mij geen optie. Misschien voor jou wel, doe vooral waar jij je goed bij voelt, niets is verkeerd. Veel sterkte!!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Mrt 2017 12:54

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Bedankt voor alle lieve reacties weer, wat fijn om ook hier zo'n warm bad te ervaren! Raakt me echt emotioneel.

Ja het wachten duurt inderdaad allemaal erg lang en heb er wat dat betreft ook wel genoeg van. Alles loopt uit, duurt lang en wordt weer uitgesteld. Gadver. Ik merk dat het aan mij begint te vreten, maar ook aan mijn man. We willen het afsluiten en weer proberen verder te gaan om uiteindelijk toch ons doel wat we voor ogen hebben te bereiken. Het is gewoon frustrerend dat alles wat tegen kan zitten ook tegen zit. De gynaecoloog vroeg ook wel of ik het acceptabel vond om te wachten tot donderdag. Nou ehh nee. Ik wil het liefst vandaag geholpen worden, dat wilde de gynaecoloog zelf ook, maar ze kon niets anders voor me doen dan wachten op donderdag. Het programma van vandaag zat al helemaal vol.

Flore, bedankt voor je ervaring. Ik merkte nu in het ziekenhuis al wel dat ik goed opgevangen werd, zowel door de gynaecoloog als door het opnamebureau. Die mevrouw kwam me na het bloedprikken even opzoeken en gaf aan dat ze haar best had gedaan om me zo vroeg mogelijk te plaatsen. Vond ik heel erg lief.

Emotioneel gezien vind ik het gewoon erg zwaar. Dan zit je in een wachtkamer met 3 vrouwen met een mooie bolle buik die even later weer stralend en met een paar echofoto's in de handen naar buiten komen. En ik gun het iedereen hoor, maar toch voelt 't dan soms wel een beetje oneerlijk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 13 Mrt 2017 13:22

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Wat een stomme vraag van de gynaecoloog. Natuurlijk is het niet acceptabel.
Fijn dat ze wel erg lief voor je zijn.

Dikke knuffel lieverd :hug:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 13 Mrt 2017 13:26

Re: Hartje klopte niet, en nu?

:hug:
Wat stom dat je nog steeds moet wachten.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 13 Mrt 2017 13:30

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Oja bah, dat had ik toen ook in de wachtkamer, al die bolle buiken en stralende moeders, echt een vervelend moment.
Zet hem op!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem214

Bericht 13 Mrt 2017 13:32

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Veel sterkte Burn! Dat is ook erg confronterend in zo'n wachtkamer. Doe maar rustig aan.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Mrt 2017 14:18

Re: Hartje klopte niet, en nu?

:hug:

Het is stom Burn dat het allemaal zo lang moet duren! Ik vind het daarom wel goed van je dat je voor een curretage hebt gekozen, jullie zijn er al zo lang mee bezig, stel je voor dat je voor medicijnen gaat en dat het dan nog niet op gang komt! Na de curretage ben je er vanaf. Ik vond dat het ook daarna pas echt goed een plekje kon geven.

In het ziekenhuis waren ze ook ze ook allemaal heel erg lief voor mij en namen de tijd om het goed uit te leggen. Ik lag op de dagbehandeling en mijn man mocht eigenlijk pas komen als hij me mocht ophalen maar dat vond ik zo erg dat hij al eerder mocht komen. Hij was er dus al op het moment dat ik van de OK kwam. Misschien mag dat bij jullie ook wel.

Emotioneel is het ook heel zwaar, ik ging gewoon keihard staan janken aan de balie omdat er net een vrouw met een baby op nacontrole kwam en de assistente dat eens even uitgebreid ging staan bekijken. Logisch dat ze dat doen maar dat vond ik toen niet. Dikke knuffel!
⁠♡♡♡
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Mrt 2017 15:14

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Dat was idd ook 1 van de redenen om voor een curettage te kiezen, en omdat ik het geestelijk niet aan kan om dat vruchtje te gaan zien. Ik merk dat dit er geestelijk toch erg bij me inhakt en dat ik mezelf vooral niet ben en dat ik even niet zo goed weet hoe er mee om te gaan.

Ja, hoe ik dat met m'n man ga overleggen moeten we maar even kijken. Hij komt uit de nachtdienst, gaat dan met mee naar het ziekenhuis dus denk op het moment dat ik naar de OK ga, dat hij dan ook wel graag even wat slapen wil en dat ik hem dan bel als hij me op kan halen ofzo.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

brennie

Kwebbel

Berichten: 430

Geregistreerd: 18 Dec 2014 19:21

Bericht 13 Mrt 2017 17:37

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Fijn dat je nu weet wat er nu verder gebeurt burn. Wel heftig dat je tot woensdag nog moet wachten. En tja die ziekenhuizen dat ze hier niet n aparte wachtkamer voor hebben zo confronterend ja.
Sterkte donderdag en de tijd erna.
Ik kam alleen uit eigen ervaring zeggen neem alle tijd die je nodig hebt om het n plekje te geven en door te gaan
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Mrt 2017 22:13

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Bluh Burn, wat klote dat ze je nou weer laten wachten.

Eigenlijk is dat bizar, dat je in de wachtkamer bij de Gyn altijd met alles door elkaar heen zit..in dit soort gevallen enorm confronterend..
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Mrt 2017 20:15

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Vandaag eindelijk helemaal duidelijkheid gekregen.
Ik moet me donderdag om 11.45u melden in het ziekenhuis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem278

Bericht 14 Mrt 2017 20:57

Re: Hartje klopte niet, en nu?

En hoe voel JIJ je daarbij nu, Burn? Lijkt me ineens ook erg definitief.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Mrt 2017 21:21

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Ik voel me emotioneel heel zwak, maar ben opgelucht dat ik weet dat er duidelijkheid is en komt. En dat ik hoop dat na donderdag alles voorbij is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem278

Bericht 14 Mrt 2017 21:24

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Ik vind je juist zo sterk overkomen. Maar ik snap dat het heel anders voelt, en dat vind ik echt naar. Ik hoop dat je na donderdag weer wat kunt ademhalen. En kun verwerken, want dat lijkt me nu ook onmogelijk.

Was je nachtje weg n beetje ok?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Mrt 2017 21:51

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Ik voel me soms ook wel sterk, heb vooral wat rust gekregen. En dat voelt fijn. Nu hoop ik nog dat mijn gedachten en mijn dromen weer normaal worden en dan is het goed.

Ik typ dit op dit moment vanaf ons uitje. Het is heerlijk om hier even samen te zijn, de gedachten en gesprekken zijn er wel over donderdag. En merk dat ik wat minder goed tegen wat trekjes van mijn man kan, maar dat komt door de zenuwen die ik wel heb en mijn man niet.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 14 Mrt 2017 22:33

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Ik kan me indenken dat je even helemaal ontregeld bent. Het lijkt me ontzettend heftig allemaal.

Ik denk dat het voor een man bijna niet in te denken is wat jij nu voelt.. Hopelijk gaan de dagen gauw voorbij en kunnen jullie deze ellende achter je laten.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 14 Mrt 2017 22:36

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
Ik hoop dat je na donderdag wat rust krijgt en je het een beetje kunt afsluiten al zal je nooit meer onbevangen zwanger zijn door deze hele nare gebeurtenis.
Ik wens je heel veel sterkte en ga vooral niet te snel aan het werk!
04-2014
10-2015
<<

anoniem196

Bericht 15 Mrt 2017 05:17

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Sterkte morgen :hug:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Mrt 2017 08:56

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Nee ik kan me ook indenken dat N. geen idee heeft van wat en hoe ik me voel.

Nee inderdaad Fauve, een zorgeloze zwangerschap zal er niet meer in zitten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 15 Mrt 2017 09:30

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Heel veel sterkte morgen burn :hug:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 15 Mrt 2017 09:59

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Sterkte morgen Burn, en ook daarna!

♥♥
<<

Brooke

Bericht 15 Mrt 2017 10:04

Re: Hartje klopte niet, en nu?

Heel veel sterkte morgen Burn! Er wordt aan je gedacht.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers