Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij worden..

<<

Anoniem249

Bericht 13 Mrt 2017 12:39

Re: Wat zou jij worden..

Rechercheur/detective. Ik hou ervan om op onderzoek uit te gaan en diep te graven. Ik doe nu ook veel strategie in mijn werk, dat heeft er wel iets van weg (praat ik mezelf altijd maar aan).

Vroeger wilde ik altijd advocaat worden, tot ik erachter kwam dat je al die wetten uit je hoofd moest leren. En niet 1 dik boek, maar heel veel hele dikke boeken. Daarnaast hou ik niet zo van presenteren, terwijl dat natuurlijk een groot onderdeel is van het beroep.

Heb ook een tijdje gedacht dat ik stewardess leuk zou vinden, totdat ik in een sollicitatie procedure ervoor zat en erachter kwam dat al het personeel toch wel heel oppervlakkig is. Het bestaat vooral uit veel wachten en lief doen tegen zeurende mensen. Niet mijn sterkste kant zullen we maar zeggen.
<<

Anoniem249

Bericht 13 Mrt 2017 12:42

Re: Wat zou jij worden..

Wat ik trouwens nog wel wil doen is naar een tropisch strand verhuizen en daar een klein hotelletje beginnen (max 5 kamers) met een kano en snorkel verhuur. Dan maak ik rond 17:00 cocktails in mn bamboe hutje en om 20:00 uur maakt m'n vriend vuur en gooien we de visjes die hij heeft gevangen erop.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 14:45

Re: Wat zou jij worden..

Claire**** schreef:Rechercheur/detective. Ik hou ervan om op onderzoek uit te gaan en diep te graven. Ik doe nu ook veel strategie in mijn werk, dat heeft er wel iets van weg (praat ik mezelf altijd maar aan).

Vroeger wilde ik altijd advocaat worden, tot ik erachter kwam dat je al die wetten uit je hoofd moest leren. En niet 1 dik boek, maar heel veel hele dikke boeken. Daarnaast hou ik niet zo van presenteren, terwijl dat natuurlijk een groot onderdeel is van het beroep.

Heb ook een tijdje gedacht dat ik stewardess leuk zou vinden, totdat ik in een sollicitatie procedure ervoor zat en erachter kwam dat al het personeel toch wel heel oppervlakkig is. Het bestaat vooral uit veel wachten en lief doen tegen zeurende mensen. Niet mijn sterkste kant zullen we maar zeggen.

Uit je hoofd? Haha nee joh!

♥♥
<<

Anoniem249

Bericht 13 Mrt 2017 14:55

Re: Wat zou jij worden..

Elliot schreef:
Claire**** schreef:Rechercheur/detective. Ik hou ervan om op onderzoek uit te gaan en diep te graven. Ik doe nu ook veel strategie in mijn werk, dat heeft er wel iets van weg (praat ik mezelf altijd maar aan).

Vroeger wilde ik altijd advocaat worden, tot ik erachter kwam dat je al die wetten uit je hoofd moest leren. En niet 1 dik boek, maar heel veel hele dikke boeken. Daarnaast hou ik niet zo van presenteren, terwijl dat natuurlijk een groot onderdeel is van het beroep.

Heb ook een tijdje gedacht dat ik stewardess leuk zou vinden, totdat ik in een sollicitatie procedure ervoor zat en erachter kwam dat al het personeel toch wel heel oppervlakkig is. Het bestaat vooral uit veel wachten en lief doen tegen zeurende mensen. Niet mijn sterkste kant zullen we maar zeggen.

Uit je hoofd? Haha nee joh!

Wel voor je tentamens toch? Mijn (stuk oudere) nichtje studeerde destijds rechten en die was altijd aan het stampen. Nou dat is echt niet mijn sterke punt haha. Ik haakte daar compleet op af.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 15:01

Re: Wat zou jij worden..

Nou ik mocht altijd gewoon mijn wetboeken erbij houden bij tentamens hoor :)

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Mrt 2017 15:06

Re: Wat zou jij worden..

Ik zou het echt niet weten.
Ik doe op dit moment niet mijn droomberoep, maar wat ik wel zou willen doen geen idee.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem249

Bericht 13 Mrt 2017 15:20

Re: Wat zou jij worden..

Elliot schreef:Nou ik mocht altijd gewoon mijn wetboeken erbij houden bij tentamens hoor :)
Echt?? Haha nou als ik dat geweten had als tiener...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 15:32

Re: Wat zou jij worden..

Haha Claire! :D Niemand kan dat uit z'n hoofd weten allemaal! Arme jij :wink:

♥♥
<<

Anoniem249

Bericht 13 Mrt 2017 15:38

Re: Wat zou jij worden..

Elliot schreef:Haha Claire! :D Niemand kan dat uit z'n hoofd weten allemaal! Arme jij :wink:
Ik weet nog dat ik echt HEEL erg onder de indruk was van die dikke boeken. En daarna dacht: nee dat is echt niks voor mij. Haha
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 13 Mrt 2017 20:30

Re: Wat zou jij worden..

Claire**** schreef:
Elliot schreef:Haha Claire! :D Niemand kan dat uit z'n hoofd weten allemaal! Arme jij :wink:
Ik weet nog dat ik echt HEEL erg onder de indruk was van die dikke boeken. En daarna dacht: nee dat is echt niks voor mij. Haha

Daarvoor verandert er toch ook veel vaak? Of niet?
<<

Anoniem249

Bericht 13 Mrt 2017 20:50

Re: Wat zou jij worden..

Nina schreef:
Claire**** schreef:
Elliot schreef:Haha Claire! :D Niemand kan dat uit z'n hoofd weten allemaal! Arme jij :wink:
Ik weet nog dat ik echt HEEL erg onder de indruk was van die dikke boeken. En daarna dacht: nee dat is echt niks voor mij. Haha

Daarvoor verandert er toch ook veel vaak? Of niet?
Daar dacht ik allemaal niet over na toen ik 13 was.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 13 Mrt 2017 21:57

Re: Wat zou jij worden..

Architect van wolkenkrabbers en andere grote spraakmakende gebouwen.

Zo iets als Floortje Dessing spreekt me ook wel aan.

Topbaan bij de Verenigde Naties.

Zo iets als ze bij Criminal Minds doen, inclusief dat vervoer in bíjna privé vliegtuig.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

anoniem213

Bericht 13 Mrt 2017 22:00

Re: Wat zou jij worden..

Ik vroeg aan mijn vriend wat hij dacht dat ik had ingevuld. Toen zei hij dat ik een eigen horecazaak zou willen met zelfgebakken taarten, heel lekkere koffie, simpele broodjes en daarbij een boekenwinkel. Dat was ik zelf even vergeten. Dat wil ik ook. En dan met een beperkte hoeveelheid boeken die ik zelf selecteer, dus dat mensen eigenlijk komen voor koffie en boekentips :study:.

@ rapa nui: Zoals Floortje Dessing lijkt me ook heel tof, maar ik ben daar geloof ik dan toch te saai voor. Ik wil op een gegeven moment dan denk ik ook gewoon even thuis zijn en veel vrienden zien. En dan heb ik het nog niet eens over mijn vriend, maar ik doe voor deze uitdaging maar even of hij niet bestaat.
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 13 Mrt 2017 22:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Mrt 2017 22:09

Re: Wat zou jij worden..

Mooie dingen rapa nui.

Wat ik eigenlijk graag zou willen in de toekomst is een kinderkookcafe starten, voor kinderkookcursussen en -partijtjes. Heb al eens een soort simpel business plan geschreven in een opwelling. Ik denk wel dat ik dat kan ondanks dat ik de scholing er niet voor heb. Maar zou daarbij m'n man wel als marketing manager moeten hebben. Wie weet is dit iets moois voor in de toekomst.
Let's discover the world together.
<<

Harley

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 01 Mrt 2017 15:08

Bericht 13 Mrt 2017 22:49

Re: Wat zou jij worden..

Rechercheur of filmregisseur (of iig meewerken aan grote films).
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 14 Mrt 2017 17:22

Re: Wat zou jij worden..

Dan zou ik de nieuwe Floortje Dessing willen worden :cheering: Of in ieder geval iets meer veel reizen en de wereld zien en dat natuurlijk allemaal betaald. Professioneel matrassentester in de meest luxe hotels ter wereld ofzo :thumbup:

Maar iets realistische gezien, dan zou ik wel verloskundige willen zijn.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mrt 2017 22:22

Re: Wat zou jij worden..

Kraamverpleegkundige
2014 2016
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 18 Mrt 2017 11:05

Re: Wat zou jij worden..

Mijn droom is en blijft forensisch psycholoog en dan specifiek pro-justitia rapporteur, diagnostiek het liefst in combinatie met onderzoek. Ik zou geloof ik niets anders willen doen. Dus de goede studiekeuze gemaakt geloof ik haha!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 18 Mrt 2017 15:33

Re: Wat zou jij worden..

Instafamous hahaha. Dan samen met mijn man. Op mooie strandjes toffe foto's maken enzo.
Maar het lijkt me ook vreselijk. Al die aandacht. Bah. Eigenlijk ben ik best een huismus, dus past dat helemaal niet.

Ik zou wel mijn eigen succesvolle conceptstore willen hebben. Bij voorkeur online en dan eens in de zoveel tijd ergens een pop-up ofzo.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 18 Mrt 2017 16:11

Re: Wat zou jij worden..

Ik ben the good wife aan het kijken en advocaat lijkt me ook wel geweldig. Maar dan vooral het stukje in de rechtzaal, het contact met mogelijke criminelen is vast niet zo mijn ding.

Wat ik ook graag zou willen is ontwerpster zijn, mijn eigen kinderkleding lijn. Ik naai behoorlijk veel en het is zo leuk als je iets in je hoofd hebt en het uittekent en het resultaat ook goed is.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mrt 2017 19:42

Re: Wat zou jij worden..

Olivia Benson, van Law & Order special victims unit.

Iets dichterbij huis. Recherche/zedenpolitie.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Mrt 2017 20:08

Re: Wat zou jij worden..

Burn schreef:Ik zou het echt niet weten.
Ik doe op dit moment niet mijn droomberoep, maar wat ik wel zou willen doen geen idee.


Clini-clown wilde je eerder toch altijd worden? Dat vind ik nog steeds heel goed bij je passen..
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 18 Mrt 2017 20:14

Re: Wat zou jij worden..

Ik wilde altijd reisadviseuse worden maar helaas heb ik die opleiding nooit kunnen halen. Ik heb nog twee eigen bedrijven gehad, waarvan eentje nog door gaat op hobbymatig niveau. Wel jammer, want ik zou het héél gaaf vinden als mijn sieraden echt een lijn konden worden bijvoorbeeld.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Mrt 2017 20:18

Re: Wat zou jij worden..

Zangeres
Schrijfster
Musicalactrice
Verloskundige
Eigenaar van een boekhandel
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:48

Bericht 22 Mrt 2017 16:11

Re: Wat zou jij worden..

Ik zou dan theatervoorstellingen willen spelen voor kinderen.
Of anders studenten begeleiden in de onderwijspraktijk
2013
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers