Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zon!

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Mrt 2017 20:42

Re: Zon!

Heerlijk! Wij zijn vanochtend op de fiets gestapt en naar vrienden gefietst (wonen 12 km van ons vandaan), daar koffie gedronken in de zon en weer terug gefietst. Arme F. viel op de fiets in slaap dus vanmiddag niet meer geslapen en lekker buiten gespeeld, heerlijk! Ik voel de zon nu nog gloeien op mijn gezicht.

Ennn....mn beddengoed is buiten gedroogd dus heerlijk slapen in een schoon bed vanavond!
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Mrt 2017 20:43

Re: Zon!

Mijn man is met dit weer gelijk de hele dag bezig in de tuin, met hulp van E., haha.
Ik ben in huis maar even goed gaan opruimen! En vanmiddag nog even met z'n drietjes wezen wandelen.

Het blijft nog even zo toch? Zou wel fijn zijn! :)

De was heeft ook al een paar keer buiten kunnen drogen, dat vind ik altijd zo fijn..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Harley

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 01 Mrt 2017 15:08

Bericht 13 Mrt 2017 22:34

Re: Zon!

Heerlijk die zon! Ik krijg er altijd meteen meer energie van.

Gelukkig blijft het komende week zo'n lekker weer, zelfs 2x 16 graden :cheering:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Mrt 2017 23:27

Re: Zon!

Oh ik heb ook echt heerlijk genoten van het zonnetje, zowel gisteren als vandaag! Vandaag moest ik wel werken vanaf 12u maar in de voormiddag was het ook al heerlijk en zijn we even over de jaarmarkt gewandeld.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers