Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gehoorgangontsteking

<<

anoniem203

Bericht 12 Mrt 2017 16:35

Gehoorgangontsteking

Vrijdagavond kreeg ik last van mijn oor en tot nu toe heb ik het best wel kunnen handelen met Ibuprofen en oordruppels. Nu blijkt het allemaal niet te werken en na gisterenavond is het nog dikker geworden. Mijn gehoorgang is rood en opgezwollen en heel mijn oorschelp is pijnlijk. Nu vind ik het overdreven om hiervoor de hap te benaderen maar morgenvroeg bel ik wel naar mijn eigen huisarts voor een afspraak. Voor nu moet ik het even uitzingen en ik ben al bang voor de nacht. Heeft er iemand nog een tip voor mij om het iets dragelijker te kunnen maken?

Ik weet trouwens wel hoe het komt. Ik zwem 1x in de week. En hoewel ik met mijn hoofd boven water blijft krijg ik af en toe toch een slag water tegen mijn oor door een andere zwemmer. Vorige week heb ik het ook lichtjes gehad maar toen ik het vanzelf weggegaan na een dag. Nu lijkt het dat ik een bonzend hart in mijn oor heb en het kriebelt als een gek! :no: Ik heb vanmiddag ook oordoppen gekocht want dit overkomt mij niet meer.
<<

Anoniem288

Bericht 12 Mrt 2017 18:51

Re: Gehoorgangontsteking

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 12 Mrt 2017 22:18

Re: Gehoorgangontsteking

Oehhh dat klinkt flink pijnlijk en ontstoken Ava!

Een watje in je oor met slaolie of olijfolie kan misschien wat verlichting geven?
Sterkte! Denk dat je druppels krijgt voor je oor.
04-2014
10-2015
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 13 Mrt 2017 14:45

Re: Gehoorgangontsteking

Je kunt ook Otalgan gebruiken, daar zit lidocaïne in, dus dat verdooft de pijn een beetje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem288

Bericht 13 Mrt 2017 16:30

Re: Gehoorgangontsteking

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem203

Bericht 13 Mrt 2017 16:34

Re: Gehoorgangontsteking

Ik heb gisteren nog wat gedruppeld en ben zonder pijn wakker geworden. Ik voel het nog wel lichtjes maar lang niet meer zo erg als gisteren. Ik kijk het dus nog even aan en ga dinsdag zwemmen met oordoppen :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Mrt 2017 17:04

Re: Gehoorgangontsteking

Ik zou je persoonlijk adviseren om nu even niet te zwemmen en als het weer beter is met oordoppen te zwemmen. Straks heeinfecteer je jezelf met je oordoppen. Zou je ook niet de eerste zijn! Heb je inmiddels druppels gekregen?

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron