Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mrt 2017 10:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Irritant bazinga zieke mannen

Gelukkig is het opgelost met vriendin ze had met de thuis telefoon haar ex gebeld en die heeft ons gebeld ze heeft ook geen Facebook of iets
Afbeelding
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 12 Mrt 2017 12:31

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Kira schreef:Ohh dat klinkt vervelend Bazinga!
Ik heb gemist wat er met de hond van Lejow is gebeurd, kan het ook niet terug vinden?

Ik wil kwijt dat mijn vriend boos is, hij zat gisteren te appen in de auto en van links kwam een auto en terwijl wij voorrang hadden reed die auto tot op de helft van het kruispunt door bijna in onze auto. Mijn vriend zag het ook te laat, al zegt hij van niet en hij vond mijn reactie buitensporig. Ik werd boos, want vind het onveilig met de kinderen in de auto. En ik heb thuis geappt dat ik misschien niet meteen zo boos moest worden, en excuses daarvoor aangeboden maar daar wil hij niks van weten, terwijl hij in eerste instantie fout zit met zijn appen achter het stuur. Mannen.


Mijn man mag de auto per direct aan de kant zetten als hij zijn telefoon al aan durft te raken tijdens het autorijden. Helemaal als E er ook in zit. En dan flip ik waar E bij zit dan weet hij ook gelijk hor gevaarlijk zoiets is.

Met een botsing van 30 km/h kun je al behoorlijk serieus letsel oplopen.

Het is niets voor niets dat de boete op het vasthouden van je telefoon zo duur is.

Bekijk voor de lol de link eens die ik heb toegevoegd een crash test verschillende snelheden en verschillende botsingen met een degelijke volvo. Er zijn veel auto's die veel slechter uit de test komen.

In de link zie je ook wat het met kinderen op de achterbank doet.

https://youtu.be/yi3afe2s3gA


Ik wordt echt pislink als ik hoor dat mensen hun telefoon gebruiken achter het stuur helemaal als er kinderen in de auto zitten die er helemaal geen keuze in hebben.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Mrt 2017 13:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wauw Kira dat jij dan nog je excuses gaat aanbieden! Hij zat toch fout? Dat hij niet inziet dat appen achter het stuur écht niet kan vind ik al belachelijk, zeker met kinderen in de auto. Maar jij zat dus ook in de auto? Blijkbaar zeg jij er ook pas wat van als het bijna mis gaat. Ik zou maar eens goed over de mogelijke gevolgen nadenken als ik jullie was.
Maar ik ben echt heel principieel met zulke dingen, ik zou er serieus mijn relatie om verbreken als mijn vriend zou appen achter het stuur.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mrt 2017 13:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Scandic schreef:Wauw Kira dat jij dan nog je excuses gaat aanbieden! Hij zat toch fout? Dat hij niet inziet dat appen achter het stuur écht niet kan vind ik al belachelijk, zeker met kinderen in de auto. Maar jij zat dus ook in de auto? Blijkbaar zeg jij er ook pas wat van als het bijna mis gaat. Ik zou maar eens goed over de mogelijke gevolgen nadenken als ik jullie was.
Maar ik ben echt heel principieel met zulke dingen, ik zou er serieus mijn relatie om verbreken als mijn vriend zou appen achter het stuur.

Helemaal mee eens.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mrt 2017 13:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Juist in een woonwijk rij je toch zo iemand aan als je niet uitkijkt? Als mjn vriens zou appen als ik er naast zou zitten had ik echt de telefoon uit het raam gegooid.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mrt 2017 15:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Cotton schreef:
Scandic schreef:Wauw Kira dat jij dan nog je excuses gaat aanbieden! Hij zat toch fout? Dat hij niet inziet dat appen achter het stuur écht niet kan vind ik al belachelijk, zeker met kinderen in de auto. Maar jij zat dus ook in de auto? Blijkbaar zeg jij er ook pas wat van als het bijna mis gaat. Ik zou maar eens goed over de mogelijke gevolgen nadenken als ik jullie was.
Maar ik ben echt heel principieel met zulke dingen, ik zou er serieus mijn relatie om verbreken als mijn vriend zou appen achter het stuur.

Helemaal mee eens.



Ik heb er al vaker iets van gezegd, en hij weet het ook. Daarom had hij zijn telefoon links van hem zodat andere auto's (en ik dus) het niet zien. Ik zag het ook pas toen ik merkte dat hij niet ging afremmen. Ik wil veilig in een auto zitten en ben absoluut tegen telefoons en appen in een auto.

Zora, het was buiten een woonwijk maar wel in een 30 km zone waar je onze woonwijk inrijd.

Die filmpjes heb ik bekeken maar heb al een tijd terug eens een documentaire gezien die hier over ging, daarom ben ik er ook zo fel op.

Ben wel blij om te lezen dat jullie allemaal zo zouden reageren, dacht even dat ik gek was.
<<

Anoniem184

Bericht 12 Mrt 2017 15:34

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik vind dat eigenlijk wel enorm asociaal, dat hij dat zelfs dan voor jou verborgen even stiekem gaat doen. Daar zou ik al helemaal geen excuus voor maken. Laat hem z'n excuus maar aanbieden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mrt 2017 16:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Poeh stom zeg. Hoe reageert hij dan als jij er iets van zegt? Niet heel chill blijkbaar, als jij ook moge excuus moet aanbieden :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mrt 2017 17:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja ik vind dat ook heel raar, hij pakte hem wel. Dat zag ik maar dacht dat hij hem op het dashbord zou leggen, hij haalt hem meestal uit zijn zak als we bijna thuis zijn. Maar zag pas dat hij ermee bezig was toen die andere auto al bijna in ons zat. Hij hield hem ook niet perse voor mij verborgen maar hij houdt hem daar gewoon zodat je niet meteen ziet dat hij met zijn telefoon bezig is.
Normaal legt hij hem ook weg als ik er iets van zeg, het is ook niet zo dat hij altijd met zijn telefoon bezig is als we in de auto zitten. Ik bood uit mezelf mijn excuses aan over het flippen omdat ik eigenlijk geen zin had in ruzie. Maar blijkbaar vind hij nog steeds dat hij niets fouts heeft gedaan (hij zegt dat hij die auto gewoon gezien had).
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mrt 2017 18:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Is hij echt zo naïef dat hij denkt dat als hij hem in z'n linkerhand heeft, niemand het ziet? Een hoofd dat continue naar het kruis kijkt valt inderdaad niet op :palm:.

Mijn man heeft ook een aantal keren flink de wind van voren gehad van mij en hij doet het nu echt niet meer. Heb laatst zelfs een collega er op aangesproken nadat achter hem reed en hij echt belabberd reed. Was dus ook met z'n telefoon bezig.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mrt 2017 18:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dee schreef:Is hij echt zo naïef dat hij denkt dat als hij hem in z'n linkerhand heeft, niemand het ziet? Een hoofd dat continue naar het kruis kijkt valt inderdaad niet op :palm:.

Mijn man heeft ook een aantal keren flink de wind van voren gehad van mij en hij doet het nu echt niet meer. Heb laatst zelfs een collega er op aangesproken nadat achter hem reed en hij echt belabberd reed. Was dus ook met z'n telefoon bezig.


Dat heb ik ook eens meegemaakt bij een vroegere vriend van mij, zat ik met mijn zoon in zijn auto en hield de auto achter hem hem aan, dat hij fatsoenlijk moest rijden. Ben daarna nooit meer bij hem ingestapt. Heb dat nu ook naar mijn vriend geappt en gezegd dat ik niet begrijp dat hij er zo laconiek over doet. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Volgens hem had hij die auto dus wel gezien, maar wij hebben voorrang en dus reed hij gewoon door. Als je ziet dat diegene je geen voorrang gaat verlenen stop je toch? Daarom geloof ik ook echt niet dat hij die auto gezien heeft, normaal is het een hele defensieve rijder namelijk. Als hij dat al gewoon toegaf, en zegt dat hij gewoon fout zat. Maar nee, in plaats daarvan wordt hij boos omdat ik begin te schreeuwen met de kinderen erbij :palm:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Mrt 2017 20:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora schreef:Juist in een woonwijk rij je toch zo iemand aan als je niet uitkijkt? Als mjn vriens zou appen als ik er naast zou zitten had ik echt de telefoon uit het raam gegooid.


Ik wilde echt precies hetzelfde typen. Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan mensen in de auto met hun telefoon bezig zijn. Zo dom. En triest ook, dat je niet even een half uurtje zonder dat apparaat kunt.
<<

Anoniem201

Bericht 12 Mrt 2017 20:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Vandaag is mijn moederhart weer 10 jaar ouder geworden.
Werd gebeld door de papa van S dat hij uit een boom was gevallen ala 2,5 meter hoog :(
Gelukkig niet op het hoofd terecht gekomen maar meer op zijn rug en billen. Hij was daarna even bleek van schrik maar ging vrij snel weer spelen. Geen klachten godzijdank.
Hap gebeld en uiteraard wek advies gekregen. Alles doorgenomen maar alles was oke en hij reageerde goed.

Dju wat is het toch fijn om een zoon te hebben.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mrt 2017 20:31

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Misschien dat je hem duidelijk maken dat het je niet gaat of hij wel of niet die auto heeft gezien, maar dat het gaat om het feit dat hij met zijn telefoon bezig is, tijdens het rijden. Volgens mij gaat het hem alleen maar om of hij die auto wel of niet heeft gezien.

Maar goed, je merkt aan me dat ik me er heel boos om kan maken haha.

Stuiterbal, dat is schrikken!! Gelukkig is hij er goed van af gekomen. Hopelijk heeft 'ie er van geleerd en doet hij het niet weer.
<<

Anoniem278

Bericht 12 Mrt 2017 20:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Stuiter, jouw zoon doet jouw forumnaam eer aan. Had niet gehoeven zeker?
Wat een schrik, gelukkig lijkt het mee te vallen.
<<

Anoniem201

Bericht 12 Mrt 2017 20:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahaha ja idd. Gelukkig heeft hij zijn val gebroken doordat hij blijkbaar de tak heeft gegrepen en dus op zijn benen/billen als eerste terecht is gekomen. Dat was hij net aan het vertellen.
Het is me er eentje hoor. Aantal jaren geleden is hij van zo hoog uit een klimrek gevallen. Maar toen op zijn zijkant terecht gekomen. Kreeg meteen weer flasbacks.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 12 Mrt 2017 20:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een schrik, Stuiterbal! Gelukkig is het goed afgelopen.

Voor de tweede keer deze week gaat het mis met een pakketje voor mij.
Er is weer door een ander voor getekend, maar op een tijdstip dat ik gewoon thuis was. Niemand aan de deur geweest.
Even later ligt er zo'n briefje met dat ik niet thuis was, maar met een totáál ander tijdstip dan dat het pakje is afgeleverd.

Dit keer ligt mijn pakket niet bij de buren.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mrt 2017 07:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh Stuit wat schrikken! Gelukkig is t goed afgelopen.

Jeetje Chava.. wat een gedoe :( hopelijk is t snel terecht.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Mrt 2017 07:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat raar chava. Zit er een track en trace op waar je kan zien op welk adres het afgeleverd is?

Wij hebben dat ook een keer gehad en toen was het bij de verkeerde straat afgeleverd. Dat was dus wel ingevuld bij die track en trace.
Maar we hebben echt keivel moeite moeten doen om het terug te krijgen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 13 Mrt 2017 10:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Via track & trace is niet te zien waar het is afgeleverd, mijn adres staat er gewoon.
Heb al contact met PostNL gezocht via Twitter.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mrt 2017 11:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat ik er gisteren achter kwam dat ik mijn huis verkoop aan een profvoetballer! :D Haha ik vind het echt hilarisch. Waarschijnlijk is het gewoon een weekloon voor hem ofzo. Hij woont zelf in Engeland zag ik, maar ik had al wel begrepen dat de koper het wil gaan verhuren.
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Mrt 2017 12:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Haha grappig Bliss!
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mrt 2017 12:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh echt haha dat is wel grappig! Hopelijk heeft ie ook geen financieel voorbehoud dan, of iig wordt het niet zo ingewikkeld. Dat zou voor jou gunstig zijn!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mrt 2017 12:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nee geen enkel voorbehoud! Is allemaal al geregeld. Woensdag zet ik een handtekening en klaarrrrr.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 13 Mrt 2017 12:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Spannend Bliss!!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers