Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke week voor de boeg?

<<

Anoniem192

Bericht 12 Mrt 2017 21:18

Leuke week voor de boeg?

Vertel!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 12 Mrt 2017 21:21

Re: Leuke week voor de boeg?

We krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis! Dus een leuke, maar hectische week voor de boeg. Ik verheug me er wel op, de eerste lading dozen is al ingepakt om mee te nemen morgenochtend :)

We hebben ruim een week om te verhuizen, volgende week hoeft ons huidige huis pas leeg te zijn. Dus er is ook al wat tijd om te klussen, met name in de woonkamer, voordat we in het nieuwe huis trekken. De rest pakken we daarna aan, het huis is prima bewoonbaar gelukkig, alleen wat gedateerd van binnen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mrt 2017 21:32

Re: Leuke week voor de boeg?

Leuk Pineco! Veel plezier met jullie nieuwe huis.

Ik heb geen bijzondere week voor de boeg. Morgen heb ik mijn 1e bestuursvergadering en daar ben ik wel benieuwd naar. Vrijdag zijn man en ik 8 jaar bij elkaar. Misschien gaan we nog even wat leuks doen. Nog even over na denken.

Fijne week allemaal!
<<

Anoniem282

Bericht 12 Mrt 2017 21:33

Re: Leuke week voor de boeg?

Leuke en drukke week voor de boeg. :)

Morgen na werk met een vriendin afgesproken die voor werk naar het buitenland moet. Elkaar nog even zien voor vertrek.
Dinsdag eerst thuis aan het werk en daarna interview afnemen. 's Avonds komt m'n zus en het is haar aankomstdag in NL, dus neem ik haar mee uit eten als verrassing.
Woensdag overdag interviews afnemen en 's avonds met een voormalig collega uit eten en bijkletsen.
Donderdag deels thuis aan het werk en weer interviews afnemen. 's Avonds met goede vriend en tevens mijn account afgesproken. Even wat zakelijke dingen regelen, maar ook bijkletsen.
Vrijdag nog deels werken en dan alweer weekend! :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mrt 2017 21:39

Re: Leuke week voor de boeg?

Wat spannend Pineco, heel benieuwd hoe jullie nieuwe huis wordt!

Succes met de interviews Guattari.
Dee, 8 jaar is een mooie periode zeg!

Ik heb eigenlijk geen grootse plannen deze week. Niet zo gek natuurlijk. Er komen nog een aantal kluslui langs komende dagen maar ik zit toch thuis. Dinsdag komt m'n moeder een dagje langs en zaterdag m'n zus. Alles onder voorbehoud natuurlijk. Verder woensdag stemmen natuurlijk maar ik heb m'n man gemachtigd zodat hij voor mij kan stemmen, hoef ik de deur niet uit. (vind het belangrijker dat mijn stem telt dan dat ik misschien onverhoopt ineens niet kan stemmen). Nou dat is het zo'n beetje.
Let's discover the world together.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 12 Mrt 2017 21:47

Re: Leuke week voor de boeg?

Leuk Pineco!
Relaxed Marin, zo weinig afspraken!

Ik ga na bijna 2 weken weer aan het werk en dat voelt op de een of andere manier aan als een enorme drempel, omdat ik nu zwaar achterloop en er heel veel druk op me staat.
Ik zit nog steeds aan de antibiotica maar de keelontsteking is gelukkig over.
Dus mijn weekplanning is:
Maandag: werken en huisarts bellen voor dochter
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: thuis werken en het huis poetsen/de was doen
Vrijdag: op visite bij mijn opa en oma gaan
Zaterdag: een kinderverjaardag
Zondag: niks. Rustdag.
04-2014
10-2015
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5348

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 12 Mrt 2017 21:52

Re: Leuke week voor de boeg?

Leuk Pineco!

Hier is vooral het begin van de week nogal druk, morgenochtend heb ik om 07:30 de werklui in de tuin staan om het schuurdak te verwijderen waar asbest in zit. Dinsdag komt er dan een nieuw dak op.
Morgenochtend komt er ook een dame van het gastouderbureau voor de intake, en 's middags moet ik naar het ziekenhuis om een kastje op te halen voor mijn vriend die last heeft van waarschijnlijk slaapapneu en dus een nacht geregistreerd moet slapen. 's Avonds heb ik weer zwangerschapszwemmen.

Dinsdagochtend moeten we met kastje in het ziekenhuis zijn voor de uitslag. Dinsdag of woensdag moet ik weer voor extra controle naar het ziekenhuis, heb er zaterdag ook een paar uurtjes gelegen omdat mijn bloeddruk opeens te hoog is. Ik hoop dat het nu meevalt en er geen verdere actie ondernomen hoeft te worden.
Ook moet ik dinsdag weer naar de fysio voor m'n bekken.

De rest van de week heb ik voor zover ik me nu kan herinneren nog geen plannen, heerlijk!
Ik wil lekker in huis aan slag om alles aan kant te maken, en de babykamer verder in te richten!
10.04.17
<<

Anoniem192

Bericht 12 Mrt 2017 21:54

Re: Leuke week voor de boeg?

Pineco - wat spannend, ik vond jullie vorige huis zo mooi!
Dee - 8 jaar alweer! Jullie half jaartje langer dan wij :)
Guattari - fijn om te lezen dat je zoveel kan weer. Alles goed met je?
Marin - jij lekker uitrusten en leuke dingen doen! Geniet ervan.
Fauve - succes deze week.
Saga - hoop te doen nog! Hopelijk kom je lekker tot rust.
<<

Anoniem192

Bericht 12 Mrt 2017 21:56

Re: Leuke week voor de boeg?

Maandag / woensdag / donderdag / vrijdag - werken!
Dinsdag / komen ze voor de kapotte bank & in avond komt oom van mijn vriend eten
Verder niet zoveel gepland omdat ik alle dagen moeten werken verder, maaar voor het eerst sinds dit jaar heb ik het hele weekend vrij :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Mrt 2017 22:08

Re: Leuke week voor de boeg?

Morgen gewoon een rustig dagje, lekker veel tijd om te schrijven, overmorgen wordt er een foto van mij gemaakt die op de achterkant van mijn boek komt, een bevriende fotograaf die ik nog van Earlybirds ken en met wie ik al heel lang contact heb via Facebook gaat de foto maken, dus ook een leuke minimeeting, woensdagmiddag gaat Y naar musicalles en dan ga ik altijd lekker even de stad in, donderdag mijn eerste behandelgesprek van de therapie om mijn fobie te overwinnen, vrijdagochtend ga ik helpen lezen op school bij Y en daarna heb ik een schoonmaakdagje. En verder alle dagen 's ochtends sporten en per dag 1000 woorden schrijven voor mijn nieuwe boek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mrt 2017 22:08

Re: Leuke week voor de boeg?

Klinkt als een goede week Susan. Leuk om even bij te kletsen met collega fotograaf en tof dat je zo veel aan je boek werkt!
Let's discover the world together.
<<

anoniem203

Bericht 12 Mrt 2017 22:09

Re: Leuke week voor de boeg?

Ik heb een week vakantie en mijn man hoeft deze week alleen maandag te werken :

Maandag - huis opruimen, stuk wandelen en boodschappen doen
Dinsdag - mijn jongste zoon jarig ♥
Woensdag - op school helpen, met zoon naar zwemles, fysio
Donderdag - verjaardag zoon op de psz - 's avonds uiteten (sushi/grill)
Vrijdag : of we gaan naar de stad of we gaan naar de dierentuin
Zaterdag : 's ochtends naar de markt en ergens lunchen, boodschappen doen
Zondag - vieren we de verjaardag van mijn zoon
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Mrt 2017 22:27

Re: Leuke week voor de boeg?

Marin schreef:Klinkt als een goede week Susan. Leuk om even bij te kletsen met collega fotograaf en tof dat je zo veel aan je boek werkt!


Ja en jij een rustige en tegelijk spannende week zo te lezen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Mrt 2017 06:29

Re: Leuke week voor de boeg?

Maandag: Vanmiddag komt een vriendin even langs. Verder geen specifieke plannen.
Dinsdag: De mini-verbouwimg begint vandaag! Verder ga ik met T. naar peutergym en heb ik 's avonds zwangerschapsyoga.
Woensdag: Werken en 's avonds stemmen.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Werken en 's avonds met T. bij mijn ouders logeren. Man is vrijdag - maandag weg en het huis is een zooi (waarschijnlijk). Dus vandaar dat we lekker bij mijn ouders gaan slapen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Mrt 2017 07:17

Re: Leuke week voor de boeg?

Ik heb nog een week vakantie. Maar weet niet precies hoe en wat ik deze week ga doen.

Zaterdag meeting in Lemmer. :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem291

Bericht 13 Mrt 2017 08:00

Re: Leuke week voor de boeg?

Maandag: ben vrij vanmiddag even lekker naar buiten.
Dinsdag: werken van 9 tot 18, zoon ophalen en mijn vriend komt weer thuis van wintersport
Woensdag: naar CB, werken van 10:30 tot 13:00. Oppassen op buurjongetje en s avonds uit eten.
Donderdag: werken van 9 tot 17:00 eten bij mijn ouders
Vrijdag: werken van 9 tot 18:00
Zaterdag: sporten, boodschappen doen, kapper en s avonds uit eten voor m'n vaders verjaardag
Zondag:met vriendin afgesproken.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mrt 2017 09:16

Re: Leuke week voor de boeg?

Ik heb best een drukke week
MA - Intake VK en verder lekker vrij. Boodschappen doen en relaxen
DI - Werken
WO - Werken en 's middags vrij
DO - Werken
VRIJ - Eerste echo en verjaardag van m'n neefje
ZAT - Meeting in Lemmer
ZON - Event in Haarlem met m'n tante
<<

Anoniem245

Bericht 13 Mrt 2017 09:37

Re: Leuke week voor de boeg?

Ik heb een week als alle anderen.
Woensdag middag moet zoon naar de tandarts, en donderdag voor het werk ga ik met een vriendin wandelen.
Verder ga ik werken, repetities en lessen voorbereiden en geven.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 13 Mrt 2017 09:39

Re: Leuke week voor de boeg?

Voor mij geen bijzondere week.
Maandag: huishouden en naaien (bestelling babybroekje en een begin maken aan het verkleedoutfit van dochter)
Dinsdag: verkleedoutfit dochter afmaken en cadeau voor de juffen maken, 'smiddags zwemles
Woensdag: N. heeft Juffendag, ik help de hele ochtend op school
Donderdag: geen plannen
Vrijdag: geen plannen, 's avonds werken
Zaterdag: geen plannen, 's avonds komt het zoontje van een vriendin hier, wij passen op. Misschien blijft 'ie logeren.
Zondag: werken
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 13 Mrt 2017 09:50

Re: Leuke week voor de boeg?

Ik heb heerlijk een week vrij!

Vandaag met 2 vriendinnen een high tea doen.
Morgen bij een vriendin op visite en smiddags even de stad in
Woensdag niks
Donderdag mondhygieniste en verder ook niet heel veel.
Vrijdag heeft mijn vriend ook vrij genomen en gaan we samen dagje op pad.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Mrt 2017 10:26

Re: Leuke week voor de boeg?

Vandaag begon al goed! Al vanaf 5.30 wakker, terwijl ik twee uur later pas op hoefde te staan. Twee uur geprobeerd weer in slaap te vallen, maar helaas. Daarna wilde ik een trein eerder nemen naar m'n werk, maar die reed niet, dus ik moest wachten. Ben nu op het werk en daarna doe ik niks meer denk ik.
Morgen heb ik een chilldag (al verzin ik elke keer toch wel weer dingen om te doen). Misschien nog even solliciteren.
Woensdag is een grootse dag voor mij! 's Morgens naar de notaris i.v.m. de verkoop van mijn huis en ik heb anderhalf jaar verkering dan, dus 's avonds uit eten met m'n vriend! Verder ook nog stemmen natuurlijk en m'n vader is jarig, maar daar ga ik niet heen.
Donderdag: werken.
Vrijdag ga ik naar Utrecht, eten met Esperanza.
Zaterdag: eten en pubquiz in A'dam.
Zondag: NIKS.
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 13 Mrt 2017 12:37

Re: Leuke week voor de boeg?

Leuke plannen allemaal. Leuke dag woensdag bliss!

Mijn week:
Maandag: vrije dag, vanmorgen al 2 wassen gedraaid en een andere opgevouwen. Daarna even op ziekenbezoek geweest bij een vriend die gister zijn enkel heeft gebroken. Heb een paar klein boodschappen gedaan en ga straks nog even langs mijn broer en neefje.
Dinsdag: vrije dag (heerlijk 4 dagen achter elkaar) nog geen plannen!
Woensdag en donderdag: werken van 11 tot 21 uur, verder geen plannen.
Vrijdag: overdag geen plannen, ' avonds etentje bij vrienden. 1 ste etentje van een nieuwe traditie. Met 3 stellen gaan we elke keer koken bij iemand thuis!
Zaterdag en zondag: werken van 11 tot 22 uur, verder geen plannen.
<<

Anoniem185

Bericht 13 Mrt 2017 16:23

Re: Leuke week voor de boeg?

Heerlijk Anousch!
En gefeliciteerd Bliss, met je 1,5 jaar en je huis en jevader en alles!

Mijn week is niets bijzonders. Ik heb vandaag een vroege dienst gehad, morgen ook een vroege dienst. Had eerst late maar mijn collega wilde wisselen, komt wel goed uit want vriend heeft ook vroege dus dan kunnen we samen eten.
Woensdag heb ik een bijscholing op mijn werk. Donderdag een halve vroege dienst en daarna school. Vrijdag een late dienst. Daarna begint mijn VAKANTIE! :D
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Mrt 2017 19:12

Re: Leuke week voor de boeg?

Maandag - werken en zometeen nog wat nakijkwerk, verder geen plannen
Dinsdag - in de ochtend ballet en aansluitend yoga, 's middags de was bijwerken, Italiaans huiswerk maken en misschien nog even een uurtje werken als dat nodig is, verder geen plannen
Woensdag - werken, stemmen en naar dansen
Donderdag - werken en naar cursus Italiaans
Vrijdag - in de ochtend werken, ik moet invallen bij een project van een collega, in de middag iig boodschappen doen en verder lekker relaxen
Zaterdag - overdag nog geen idee, misschien even wat dingetjes doen in huis of naar de stad, 's avonds ga ik naar een vriendin
Zondag - nog geen plannen
<<

Anoniem210

Bericht 13 Mrt 2017 19:48

Re: Leuke week voor de boeg?

Maandag: Gezwommen met dochter en het huishouden gedaan.
Dinsdag: Werken en in de avond relaxen.
Woensdag: Vriend is jarig, we hebben de pretecho, stemmen en daarna gaan we uit eten
Donderdag: Ik kom uit de slaapdienst, dochter ophalen bij mijn ouders en dan door naar de IKEA.
Vrijdag: S' ochtends wandelen met een vriendin en onze 3 dochters. Daarna moet ik werken.
Zaterdag: We gaan misschien een dagje weg met vrienden of ik ga naar de Noord Nederland Meeting. (Dit hangt van onze vrienden af die door prive omstandigheden zaterdag misschien verhinderd zijn).
Zondag: Er komen vrienden langs die afgelopen weekend niet konden om de verjaardag van vriend te vieren.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers