Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem184

Bericht 10 Mrt 2017 23:21

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat de kat van mijn ouders (15 jaar oud) net is overleden. M'n moeder stuurt het net. We hadden d'r al toen ik nog thuis woonde. Het ging de laatste tijd zo slecht en ze werd zo mager, als ze een kilo had gewogen dan was dat nog veel. Paar dagen terug kroop ze al ineens op m'n schoot (deed ze nooit), voelde al als een soort afscheid nemen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Mrt 2017 11:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ach wat sneu maple
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Mrt 2017 12:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah wat rot Maple. Hoe oud ze ook zijn, altijd verdrietig.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Mrt 2017 15:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik werd gisteravond benaderd door mijn buurman, die werkzaam is bij de Friese televisieomroep. Hij zocht nog iemand die werkzaam is in de zorg, voor een interview over de naderende verkiezingen. Ik was in eerste instantie wat sceptisch maar heb toch toegezegd. Een mooie manier om me nog even extra te verdiepingen in de partijen. Vanochtend het interview afgenomen en een paar filmopnames gemaak, samen met mijn zoon :). De radio-editie is inmiddels klaar en ik ben erg tevreden. Ik wacht nog op de televisiebeelden maar verwacht dat dit ook erg leuk wordt.

Dus voor alle Friezen onder ons, aanstaande maandag en dinsdag kun je me voorbij horen of zien komen :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

anoniem203

Bericht 11 Mrt 2017 16:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb een weekje vakantie! :bounce:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Mrt 2017 16:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oeh lekker ava. Ik heb ook heerlijk 4 dagen vrij achter elkaar, en het wordt mooi weer, genieten!!
<<

anoniem203

Bericht 11 Mrt 2017 16:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja ik hoop dat het heel de week zo blijft. Als het maar droog blijft dat vind ik het belangrijkste!
<<

Anoniem243

Bericht 11 Mrt 2017 18:34

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jemig, wat een muts Lejow! Gelukkig is het relatief goed afgelopen, maar wat een stomme (gebrek aan) reactie. Snap ook nooit dat die beesten dan zo vrij gelaten worden, je kent je hond toch op een gegeven moment?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Mrt 2017 18:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat leuk Lady! Ik ben benieuwd!

Lekker Ava! Geniet ervan!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 11 Mrt 2017 19:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sookie schreef:Jemig, wat een muts Lejow! Gelukkig is het relatief goed afgelopen, maar wat een stomme (gebrek aan) reactie. Snap ook nooit dat die beesten dan zo vrij gelaten worden, je kent je hond toch op een gegeven moment?


De andere hond was toch juist aangelijnd?
Ik zou nooit zonder overleg met mijn hond naar een andere hond gaan, al is het niet netjes van de mevrouw dat ze erom moest lachen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mrt 2017 20:47

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik besloot over te steken, had Marley kort aan de riem.
Mevrouw bleef staan, zag haar hond kwispelen en 'accepteerde' dat ze gingen snuffelen en toen ging t dus mis..

Ahw Maple, dat is niet leuk :(
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Mrt 2017 21:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat schrikken Lejow en wat een stomme reactie van die vrouw.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mrt 2017 22:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat leuk Lady!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 11 Mrt 2017 22:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik blij ben dat m'n vriend en zijn zus veilig thuis zijn. Ze waren uit eten vlakbij die demonstratie in Rotterdam en moesten via de achterdeur naar buiten..
<<

Anoniem243

Bericht 11 Mrt 2017 23:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

MrsMath schreef:
Sookie schreef:Jemig, wat een muts Lejow! Gelukkig is het relatief goed afgelopen, maar wat een stomme (gebrek aan) reactie. Snap ook nooit dat die beesten dan zo vrij gelaten worden, je kent je hond toch op een gegeven moment?


De andere hond was toch juist aangelijnd?
Ik zou nooit zonder overleg met mijn hond naar een andere hond gaan, al is het niet netjes van de mevrouw dat ze erom moest lachen.


Ik bedoel ook niet aangelijnd, ik bedoel je hond vrij laten als in de buurt van andere honden laten komen/lange lijn gebruiken/de hond zijn gang laten gaan.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Mrt 2017 23:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wij gaan elke zaterdag naar de markt. Iets eten, beetje struinen en dan weer naar huis. Vandaag niet. Er moest gekletst worden. Met mama, stiefvader, beste vriend van mijn broertje en zijn vrouw, oma, tante, oom en een vriend (en dat allemaal los van elkaar). Echt, na een uur kletsen was ik blij van het plein te zijn. Ik ben gewoon niet zo sociaal als iedereen kan zijn. Ik ben kapot en blij dat ik zo naar bed kan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Mrt 2017 23:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Een vriendin van ons was hier vandaag en is net weg en heeft haar mobiel laten liggen. Eerste wat ik dacht moet dat even appen duuh kan niet. Best lastig want hoe krijgt ze die mobiel weer. Wij kunnen hem brengen maar zij kan dan ook precies hier heen gaan we wonen ook niet in de buurt van elkaar
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 12 Mrt 2017 08:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Handig, Sarah! Mss een FB berichtje? Of even afwachten tot zij komt.

Meh, mijn vent en kind zijn allebei ziek. Kleine T. is dan nog wel makkelijk te handelen, maar Grote T. is gelijk zooo ziek en zoo zielig. 'Ja ik heb je handdoek even vervangen, want ja..' JA ik weet dat je hebt lopen kotsen in de badkamer, waarom zou je anders voor de 3e keer gaan staan douchen?! 'Ja de paracetamol heb ik wss alweer uitgespuugd..'

DAN NEEM JE ER NOG ÉÉN!

Dit is echt niet mijn ding. En m'n vader is ook nog 's jarig vandaag en dat vieren we en nu mag ik dus 't kind meeslepen, terugbrengen voor een slaapje, terug naar m'n vader, wachten tot die zielepoot appt dat 't kind wakker is, kind weer ophalen. Friggn' A dit.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Mrt 2017 08:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zieke mannen is een ramp... sterkte Baz. Mijne is een maand ziek (verkouden) geweest. En zielig dat hij zichzelf vond...
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mrt 2017 09:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ohh dat klinkt vervelend Bazinga!
Ik heb gemist wat er met de hond van Lejow is gebeurd, kan het ook niet terug vinden?

Ik wil kwijt dat mijn vriend boos is, hij zat gisteren te appen in de auto en van links kwam een auto en terwijl wij voorrang hadden reed die auto tot op de helft van het kruispunt door bijna in onze auto. Mijn vriend zag het ook te laat, al zegt hij van niet en hij vond mijn reactie buitensporig. Ik werd boos, want vind het onveilig met de kinderen in de auto. En ik heb thuis geappt dat ik misschien niet meteen zo boos moest worden, en excuses daarvoor aangeboden maar daar wil hij niks van weten, terwijl hij in eerste instantie fout zit met zijn appen achter het stuur. Mannen.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mrt 2017 09:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Serieus Kira? Jij biedt je excuses aan?? Als er een iemand fout zit, Is hij het wel. Appen achter het stuur, notabene met passagiers in de auto is zo ontzettend dom. Kan me er ook altijd zo boos over maken als ik dat mensen zie doen. Je ziet het altijd terug in het rijden.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mrt 2017 09:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dee schreef:Serieus Kira? Jij biedt je excuses aan?? Als er een iemand fout zit, Is hij het wel. Appen achter het stuur, notabene met passagiers in de auto is zo ontzettend dom. Kan me er ook altijd zo boos over maken als ik dat mensen zie doen. Je ziet het altijd terug in het rijden.


Ja over de manier waarop ik flipte met de kinderen erbij, daar heb ik sorry voor gezegd. Ben er ook gewoon boos om, het is dat we in een woonwijk reden en niet zo hard maar anders had die auto in onze auto gezeten.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mrt 2017 09:24

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh en hier ook zo'n zeikerd Bazinga. Meneer heeft spierpijn en loopt daar dus vanaf donderdag al over te mekkeren. Vroeg ik hem vanmorgen of hij de fles even wilde doen(ik pak altijd de avond fles), zegt hij zo: Nee, ik ben nog zo moe... ik wil nog even slapen. Terwijl ik dus de hele nacht beroerd heb geslapen omdat ik onwijs verkouden ben en ongesteld ben. Dus ik heb 'm die fles in z'n handen gedrukt en succes ermee gewenst.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Mrt 2017 09:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik zit op een bankje midden op de heide mijn ontbijt te delen met mijn hond.
Kan thuis zo slecht de rust vinden momenteel.

Ik was denk ik ook erg boos geworden Kira. Zulke dingen kunnen toch gewoon niet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Mrt 2017 10:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Kira schreef:Ohh dat klinkt vervelend Bazinga!
Ik heb gemist wat er met de hond van Lejow is gebeurd, kan het ook niet terug vinden?

Ik wil kwijt dat mijn vriend boos is, hij zat gisteren te appen in de auto en van links kwam een auto en terwijl wij voorrang hadden reed die auto tot op de helft van het kruispunt door bijna in onze auto. Mijn vriend zag het ook te laat, al zegt hij van niet en hij vond mijn reactie buitensporig. Ik werd boos, want vind het onveilig met de kinderen in de auto. En ik heb thuis geappt dat ik misschien niet meteen zo boos moest worden, en excuses daarvoor aangeboden maar daar wil hij niks van weten, terwijl hij in eerste instantie fout zit met zijn appen achter het stuur. Mannen.


Vorige blz, laatste post!


Oh Bazinga, dat is ZO irritant.. R gaat hier ook gelijk ongeveer half dood als hij wat mankeert.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers