Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je tuin!

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Mrt 2017 14:41

Show je tuin!

Aangezien onze tuin nu nog een grote troosteloze bende is en we ons aan het oriënteren zijn op wat we willen doen met de tuin kan ik wel wat inspiratie gebruiken. En, het is gewoon leuk om foto's te kijken :)

Daarom; Show je tuin!

Vanmorgen heb ik wel heerlijk even in de zon kunnen zitten, maar erg gezellig is het niet zoals je ziet :laughcry:

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 10 Mrt 2017 14:58

Re: Show je tuin!

Afbeelding

Dit was onze tuin afgelopen zomer. Waarschijnlijk aangelegd door een tuinachitect, want hij zit heel slim in elkaar met de hele dag door hoekjes schaduw en zon. We wilden eerst wat planten vervangen door een onderhoudsarmere variant, maar met de baby op komst kijken we het wel even aan. Misschien hebben we later meer behoefte aan gras of plek voor speeltoestellen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2017 15:09

Re: Show je tuin!

Nog niet erg gezellig misschien Ooh La La, maar heeft zeker potentie! Heerlijk zo in het zonnetje!

Dit is onze tuin, foto's genomen tijdens warmere dagen want nu is het maar een kale bedoeling.

Vanaf het terras:
Afbeelding

En vanaf de steiger naar het huis toe:
Afbeelding


En deze Adirondacks zijn 'nieuw' ten opzichte van de vorige foto's (vreselijke foto, maar goed, het is zo'n heerlijk plekje):
Afbeelding

En het terras:
Afbeelding

Oh man kan niet wachten om weer in de tuin te zitten. We hebben nu ook een fijn zonnescherm op het terras en eigenlijk hebben we vorig jaar veel te weinig gebruik gemaakt van de lounge set. Ergens komend jaar zullen er wel absoluut twee hekken geplaatst moeten worden ivm kindje, eentje bij de trap van het terras en eentje bij de steiger.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mrt 2017 16:32

Re: Show je tuin!

Leuk dat jullie nu ook lekker een tuin hebben Ooh la la!

Foto's weg
Laatst gewijzigd door Elliot op 13 Mrt 2017 15:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem253

Bericht 10 Mrt 2017 18:30

Re: Show je tuin!

Lekkere loungeset Marin!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Mrt 2017 19:01

Re: Show je tuin!

wij gaan onze tuin helemaal veranderen. Heb net even snel een foto gemaakt is nu een bende. Mijn man heeft allemaal hout van zijn werk. Onder blauwe zeil staat ons tuinset.

Binnenkort krijgen we hele nieuwe schutting hij word helemaal dicht zodat de buren niet meer kunnen gluren. En er komt een klimop. en de pallets komen aan de schuur te hangen met bloemen erin.

dit was de tuin vorig jaar zomer

Afbeelding
Afbeelding

dit is hoe de tuin er nu bij staat. De bloembak is weg. En verder veel rommel
Afbeelding
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Mrt 2017 19:09

Re: Show je tuin!

Het tuinhekje wordt nog verder doorgetrokken want de tuin loopt af richting de sloot die er loopt en dat vind ik met J niet zo'n geslaagde combi.

Afbeelding
2015 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 10 Mrt 2017 19:32

Re: Show je tuin!

Afbeelding

Heb even geen duidelijke foto ;)
Bij het huis hebben we terras en kruidentuin, daarachter links het speelhuisje met zandbak, rechts de "moestuin". Achter het huisje is een stuk beplant. Daarachter de grasvelden en schommel. Daarachter weer terras met loungebank en helemaal achterin de rennen van de konijnen en kippen. Rechts staat de garage
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Mrt 2017 19:53

Re: Show je tuin!

Leuk om jullie tuinen te zien!
Dit is onze eerste tuin dus we zijn nog een beetje zoekende wat fijn is en zo, maar we willen tegen het huis in ieder geval een houten vlonder terras maken en een deel gras. En nieuwe schuttingen :palm: de huidige zijn helemaal verrot doordat de vorige bewoners overal klimop tegen aan hadden. Wat een onkruid :thumbdown:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 10 Mrt 2017 19:58

Re: Show je tuin!

Dit is onze tuin:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik wil binnenkort nog wel kijken voor een zandbak voor D, zodat ze ook lekker wat te spelen heeft in de tuin.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2017 20:07

Re: Show je tuin!

Ooh La La! schreef:Leuk om jullie tuinen te zien!
Dit is onze eerste tuin dus we zijn nog een beetje zoekende wat fijn is en zo, maar we willen tegen het huis in ieder geval een houten vlonder terras maken en een deel gras. En nieuwe schuttingen :palm: de huidige zijn helemaal verrot doordat de vorige bewoners overal klimop tegen aan hadden. Wat een onkruid :thumbdown:


Wij wilden destijds ook een vlonder terras maken zodat onze tuin 'from deck to dock' was, dat leek ons leuk. Uiteindelijk hebben we er vanaf gezien omdat 't met slecht weer te glad zou zijn. Ik heb er destijds nog een topic over geopend, kan 'm wel even zoeken. Misschien heb je er nog wat aan. Vind 't nog steeds wel echt mooi!

Voila.

post579906.html?hilit=Vlonder#p579906
Let's discover the world together.
<<

Anoniem253

Bericht 10 Mrt 2017 21:06

Re: Show je tuin!

Mooie tuin Rebecca!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Mrt 2017 21:16

Re: Show je tuin!

Marin schreef:
Ooh La La! schreef:Leuk om jullie tuinen te zien!
Dit is onze eerste tuin dus we zijn nog een beetje zoekende wat fijn is en zo, maar we willen tegen het huis in ieder geval een houten vlonder terras maken en een deel gras. En nieuwe schuttingen :palm: de huidige zijn helemaal verrot doordat de vorige bewoners overal klimop tegen aan hadden. Wat een onkruid :thumbdown:


Wij wilden destijds ook een vlonder terras maken zodat onze tuin 'from deck to dock' was, dat leek ons leuk. Uiteindelijk hebben we er vanaf gezien omdat 't met slecht weer te glad zou zijn. Ik heb er destijds nog een topic over geopend, kan 'm wel even zoeken. Misschien heb je er nog wat aan. Vind 't nog steeds wel echt mooi!

Voila.

post579906.html?hilit=Vlonder#p579906

Hier hadden we ook houten vlonder en was echt super glad zou het echt af raden
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Mrt 2017 22:31

Re: Show je tuin!

sarah1985 schreef:
Marin schreef:
Ooh La La! schreef:Leuk om jullie tuinen te zien!
Dit is onze eerste tuin dus we zijn nog een beetje zoekende wat fijn is en zo, maar we willen tegen het huis in ieder geval een houten vlonder terras maken en een deel gras. En nieuwe schuttingen :palm: de huidige zijn helemaal verrot doordat de vorige bewoners overal klimop tegen aan hadden. Wat een onkruid :thumbdown:


Wij wilden destijds ook een vlonder terras maken zodat onze tuin 'from deck to dock' was, dat leek ons leuk. Uiteindelijk hebben we er vanaf gezien omdat 't met slecht weer te glad zou zijn. Ik heb er destijds nog een topic over geopend, kan 'm wel even zoeken. Misschien heb je er nog wat aan. Vind 't nog steeds wel echt mooi!

Voila.

post579906.html?hilit=Vlonder#p579906

Hier hadden we ook houten vlonder en was echt super glad zou het echt af raden


Ik denk niet dat ik mijn man van het idee af kan praten Haha. Over 1 a 2 jaar willen we ook een overkapping dus ik maak me niet zo'n zorgen over de gladheid.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2017 22:45

Re: Show je tuin!

Ik zou het ook nog steeds wel willen hoor haha. Maar toch maar niet gedaan.
Let's discover the world together.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 10 Mrt 2017 22:49

Re: Show je tuin!

Champagne schreef:Mooie tuin Rebecca!


Dank je!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 11 Mrt 2017 09:19

Re: Show je tuin!

Mooie tuinen.

@ Nan... Patchwork in de tuin ☺. Ook hier een van de favorieten (inmiddels 60x gespeeld). Is dat een speciale tuinbordspelspeeltafel/bord of zo? Die opstaande randen zijn wel handig.

Eindelijk weer eens goed weer om de tuin op orde te maken. Naast een lange border waar la de narcissen aan het doorkomen zijn hebben we 2 terrassen, gras en binnenkort komt er een overkapping als uitbouw zodat we droog naar de garage kunnen (uitbouw zal geïsoleerd zijn want het zou dan later makkelijker dicht gebouwd kunnen worden zodat je een kamer erbij hebt, bijv. een speelkamer).
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mrt 2017 09:53

Re: Show je tuin!

Onze achtertuin afgelopen zomer. Inmiddels staan er twee pony's in het landje en is er een ponyschuur in aanbouw.

Er moet nog wat aan het tuinhuisje gebeuren (windscherm moet vervangen worden, terrasje zal gevormd worden), het hokje achter de lange schuur gaat er af en het terras moet nog aangekleed worden. Maar we kunnen hoe dan ook heerlijk zitten, dus haast heeft het niet.

Afbeelding

Hier was het een troepje trouwens. Dit was net na de verhuizing en ik was hoogzwanger, dus niet in staat dingen te verslepen.
<<

Anoniem245

Bericht 11 Mrt 2017 09:59

Re: Show je tuin!

Oh Exo wat moooooi!!

Mijn tuin is niks bijzonders helaas... Heb een leuk zitje en nog een plek waar in de zomer een zwembadje kan en dat was het wel. Heb een grote verkapping als ik de poort in kom waar mijn scooter staat en nog wat troepjes en dat neemt een redelijk stuk tuin in beslag.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Mrt 2017 10:45

Re: Show je tuin!

Wauw Exo wat een heerlijke tuin!

Dit is die van ons. Gisteren heb ik de hortensia's gesnoeid en hebben we dorre lavendel weggehaald bij de boom. Mijn man is nu bezig met het ontmantelen van de konijnenren, en we willen vandaag de houten vlonders schrobben, onkruid wieden, wat plantjes en bloembolletjes poten misschien gras zaaien op de kale plekken. Zo wordt het wel wat!

Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mrt 2017 11:09

Re: Show je tuin!

Vooral het uitzicht is zo lekker bij Exo! Je hebt al de ruimte en dan ook nog dat ruime uitzicht. Heerlijk, wat een genot.

Teun jullie tuin wordt ongetwijfeld ook heel leuk. Ik vind de ruimte al heel leuk om te zien. Lekker aan de klus dit weekend.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mrt 2017 12:45

Re: Show je tuin!

We hebben dit huis ook voornamelijk gekocht vanwege de ruimte. Het huis zelf is niet heel bijzonder, haha :)

We hebben trouwens heel veel perkjes met hortensia's in onze tuin (zowel voor als achter), een vlinderstruik, verschillende rozenstruiken en een hele mooi boom, waar straks mooie roze bloesem aan komt. Wat dat betreft hoeven we weinig nieuws aan de tuin te doen. Ik vind alleen onze loungeset niet zo mooi bij het huis passen, dus misschien moeten we daar nog wat anders mee. Er staat inmiddels ook een speelhuis in voor onze kinderen en er komt nog een schommel bij. De trampoline moet nog even een ander plekje krijgen.

Teun, jullie tuin heeft veel potentie! Daar kun je wel een paar mooie hoekjes inrichten.

Marin, ik vind jullie tuin ook prachtig, zo aan het water. Lijkt me heerlijk wonen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Mrt 2017 13:57

Re: Show je tuin!

Oh Exo wat heerlijk!

Oeh en Teun jullie tuin lijkt me ook heerlijk! Heel leuk!! Heeft jullie achterbuurman nou zoveel panelen??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 11 Mrt 2017 15:32

Re: Show je tuin!

Kan niet wachten tot we weer lekker de tuin in kunnen, heerlijk onder de veranda. Onze tuin is helemaal af en naar onze zin, inmiddels heeft vriend ook een houten ombouw voor de kliko's gemaakt, maar die staat niet op deze foto.

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mrt 2017 23:09

Re: Show je tuin!

Ik vind dat er altijd zo leuk uit zien Kreeft! Echt leuke tuin. Hebben /willen jullie geen buiten keuken daarbij? Vind ik echt iets voor jou.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers