Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic #2

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Mrt 2017 15:06

Re: Sollicitatietopic #2

Gefeliciteerd, wat goed! Wanneer kun je beginnen?

Goede tip van jou, Harrison!

Ik heb het een tijdje laten rusten, omdat ik in de ziektewet zit, maar ik ga toch ook weer verder kijken én ik wil binnenkort naar een loopbaancoach. Gewoon eens op een rijtje zetten wat ik nou eigenlijk wil en vooral wat ik kan. Ik ben erg onzeker geworden de laatste tijd en denk bij elke baan dat ik het toch niet kan of dat ik toch nooit een leuke en uitdagende baan zal krijgen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Mrt 2017 15:29

Re: Sollicitatietopic #2

Gefeliciteerd Spencer! Wat ga je nu precies doen? En krijg je een beetje mooie uren/dagen?

Ik wil even kwijt dat mijn man een nieuwe baan heeft, hij heeft nu zwaar lichamelijk werk (wegenbouw) en kreeg de laatse 1 à 2 jaar steeds meer lichamelijke klachten. Vorige week is hij door een kennis benaderd om bij hem te komen werken, het is een bedrijf wat materialen levert aan de wegenbouw dus hij blijft nog wel een beetje in het "wereldje" en zal nog veel telefonisch contact met de uitvoerders hebben, kortom een prachtige kans voor hem die hij dus ook met beide handen heeft aangenomen :banaan:

Ik ben zo blij voor hem en voor ons gezin. Het werd er de laatste tijd steeds minder gezellig op omdat hij het niet naar zijn zin had op zijn werk en hij gewoon iedere dag pijn/klachten had.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Mrt 2017 15:37

Re: Sollicitatietopic #2

Spencer gefeliciteerd?? Wanneer mag je beginnen?

Pandora wat fijn!

Bliss succes.

Hier gister gesprek met de gemeente gehad. Een beetje dubbel gevoel heb ik erbij. Aan de ene kant leek ze te begrepen wat ik nodig heb aan de andere kant waren haar voorstellen daar absoluut niet aansluitend bij. Schoonmaken of in een winkel werken is niet het werk wat mij helpt om op te bouwen naar het werk dat ik uiteindelijk wil. Daarna een gesprek met het UWV gehad en had nu eindelijk iemand aan de telefoon die begreep dat er echt een enorme zooi gemaakt is van mijn dossier, dat het vol fouten staat en dat ik daar de dupe van geworden ben. Erg frustrerend dus allemaal. Ik moet nu beide instanties een aantal mails gaan sturen met wat er gebeurt is en wat er nu nodig is en dan hopen dat het allemaal goed komt.
2015 💙
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 09 Mrt 2017 16:20

Re: Sollicitatietopic #2

Yes wat goed Spencer!!

Bliss, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt over je kunnen. Nergens voor nodig, maar wel begrijpelijk (en heel herkenbaar). Hopelijk gaat een loopbaancoach je helpen.

Pandora wat fijn voor je man en jullie.

Ik ben net terug van mijn speeddate. Het waren 2 gesprekken van ieder 10min sharp. Beide leuke gesprekken, ik voelde me op mijn gemak en ben mezelf geweest. De kandidaat waarmee ik naar buiten liep, vond de vragen die ze stelden erg lastig, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ervaren heb. We zullen zien! Maandag hoor ik meer.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 09 Mrt 2017 16:20

Re: Sollicitatietopic #2

Gefeliciteerd Spencer!

Succes Bliss, lijkt me een goede stap van je om met een loopbaancoach te praten. Je gaar er uiteindelijk vast komen.

En Minx, wat een gedoe bij jou zeg. Hopelijk gaat die mail uiteindelijk wat helpen. Weet je zelf inmiddels goed wat je wilt en waar je heen wilt?

Bij mij gaat het nog steeds niet denderend. Heb al aardig wat gesprekken gehad, maar telkens toch weer afgewezen. Van de week ook zelf een 2e gesprek gehad, maar uiteindelijk met veel twijfel toch afgewezen. Hierdoor ga ik zelf ook twijfelen aan mijn keuze. Maar heb nog 1 sollicitatie lopen, ook 2e gesprek, dus hopelijk komt er toch nog een wonder. En anders weet ik het ook even niet meer.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 09 Mrt 2017 16:21

Re: Sollicitatietopic #2

Spannend meneer de Uil, hopelijk een goed voorteken voor jou!
<<

Anoniem221

Bericht 09 Mrt 2017 16:50

Re: Sollicitatietopic #2

Voor de functie waarop ik solliciteerde een afwijzing mogen ontvangen van degene die mij wil voor de functie die mij al eerder was 'aangeboden'. Morgen een eerste gesprek. Spannend!!!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Mrt 2017 19:19

Re: Sollicitatietopic #2

Huh? Ik zat daarstraks je verslag te lezen Fedora, wilde gem na het eten verder lezen maar nu is hij weg?!?
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 10 Mrt 2017 19:29

Re: Sollicitatietopic #2

Kees schreef:Huh? Ik zat daarstraks je verslag te lezen Fedora, wilde gem na het eten verder lezen maar nu is hij weg?!?


Ik was niet zo te spreken over wat ik verteld had. Dus na lang twijfelen en na lang online, toch maar offline gehaald.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mrt 2017 19:35

Re: Sollicitatietopic #2

Hoe ging je gesprek, Fedora?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem221

Bericht 10 Mrt 2017 19:50

Re: Sollicitatietopic #2

Het gesprek ging goed. Ik was maar een fractie van een seconde onzeker/zenuwachtig. Ik heb verteld wie ik ben en wat mijn sterke/zwakkere/verbeterpunten zijn (misschien niet slim, maar ik wil het eerlijk houden). En op het eind van het gesprek kwamen we tot de conclusie dat ik het verkopen niet in mijn bloed heb (tm belt mee met collega's om de motivatie erin te houden) en wel binnen het bedrijf pas, maar dan meer klantenservice gericht.

Ze had me graag zien lopen tussen de drie mannelijke teamleiders, had uit ons telefoongesprek ook absoluut het idee dat ze mij kon voorstellen, maar ik kan helaas gewoon niet verkopen. Dus ook niet meedoen in een ritje extra motivatie.

Wel houdt ze mijn cv in portefeuille en zodra ze een soortgelijke functie heeft, maar dan meer klantenservice gericht, dan belt ze me en ziet ze potentie. En wil ik wel voor dezelfde functie gaan, dan hoopt ze me voor een junior functie te kunnen inzetten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Mrt 2017 20:16

Re: Sollicitatietopic #2

Als je iets echt niet kan of leuk vind is het sowieso wel handig om daar eerlijk in te zijn. Maar ze hebben iig een goed beeld van je en dan is het nu hopen dat ze snel een vacature hebben die wel past.
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 10 Mrt 2017 20:25

Re: Sollicitatietopic #2

Kees, ik heb door dit gesprek wel het idee dat ik iets kan. Heel slecht, maar ik ben gewoon onzeker. Ik ga gewoon door met werk zoeken en ik heb het gevoel dat ik dat ook gewoon kan. Door het gesprek weet ik weer waar mijn sterke en zwakke punten liggen en dat voelt ergens wel fijn.
<<

Anoniem244

Bericht 10 Mrt 2017 21:07

Re: Sollicitatietopic #2

Spencer gefeliciteerd!
Pandora wat fijn zeg!
Minx, wat een gedoe zeg bij jou... schiet niet echt op he!
Bliss, herkenbaar...

Ik heb een nieuwe baan :-D
Gister een leuk en goed gesprek gehad en vandaag werd ik gebeld dat ze super enthousiast over mij zijn en ik helemaal in hun profiel pas!
Vandaag m'n VOG aangevraagd, als die binnen is dan volgt arbeidsvoorwaardengesprek en daarna kan ik starten,
Ik ga werken als ambulant begeleider school. Die functie is 20u maar ik had in het gesprek gevraagd of het mogelijk te combineren was met iets omdat ik graag 32uur wil werken. Dus nu ga ik ook ambulante thuisbegeleiding geven binnen gezinnen en eventueel eens logeeropvang / groepswerk / dagbesteding etc :-)
Super enthousiast en blij!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Mrt 2017 21:09

Re: Sollicitatietopic #2

Wat tof Radler!! Klinkt ook echt heel leuk, en super fijn dat je er uren bij hebt gekregen!
30-04-2017
<<

Anoniem210

Bericht 11 Mrt 2017 11:17

Re: Sollicitatietopic #2

Gefeliciteerd Spencer.

Oeh Radler dat klinkt als een superleuke baan! Zoiets wil ik in de toekomst ook graag doen. Gefeliciteerd!!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Mrt 2017 13:34

Re: Sollicitatietopic #2

Radler gefeliciteerd klinkt leuk.

Serena wat voor iets zoek je?

Ik heb gister de gemeente mijn leerdoelen gemaild. Ben benieuwd wat ze er mee kunnen.
2015 💙
<<

Anoniem282

Bericht 11 Mrt 2017 17:29

Re: Sollicitatietopic #2

Wat fijn, Radler. :) Gefeliciteerd! Natuurlijk gun ik iedereen een andere baan, maar door wat er in jouw vorige baan is gebeurd, hoopte ik heel erg voor je dat een andere leuke baan zou vinden en dit is gelukt. Super! Lekker van dit gevoel genieten!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Mrt 2017 18:11

Re: Sollicitatietopic #2

Radler, wat goed! Het is je van harte gegund!
❤ 7 juni 2018
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 11 Mrt 2017 19:52

Re: Sollicitatietopic #2

Wat goed Radler, gefeliciteerd!

Minx, ik zoek naar een functie als r. Maar ik heb een totaal andere achtergrond, wat het zoeken en solliciteren wat moeilijker maakt.
Laatst gewijzigd door Serena op 22 Apr 2017 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem213

Bericht 11 Mrt 2017 19:52

Re: Sollicitatietopic #2

Waar woon je, Serena?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 12 Mrt 2017 17:44

Re: Sollicitatietopic #2

Radler wat leuk zeg! Lijkt mij ook een leuke baan! Bij welke organisatie kom je nu terecht?
:heart: :heart: 2011
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 12 Mrt 2017 18:19

Re: Sollicitatietopic #2

Ik woon in het midden van het land, genoeg werk hier in de omgeving in ieder geval. Alleen moet iemand het aandurven om mij aan te nemen. En ik heb weer even nagedacht over de tips en opmerkingen die ik kreeg en over wat ik zelf wil en ik moet gewoon even doorzetten, uiteindelijk komt het wel goed.
<<

Anoniem244

Bericht 12 Mrt 2017 20:42

Re: Sollicitatietopic #2

Ah wat lief allemaal.. thnx! Ja eindelijk :-)
Ik merk ook dat m'n oude werk er echt ingehakt heeft en ik afgelopen jaar heel onzeker was.
Had nu echt een Prettig en positief gesprek
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 09:50

Re: Sollicitatietopic #2

Serena ik werd laatst benaderd voor een recruiter functie. Het is voor mij niet waar ik naar op zoek ben, maar misschien is het iets voor jou? Ik zal je PM-en!

Radler, spannend, gefeliciteerd!

Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek voor een hele gave functie. Ik denk zelf stiekem dat het ietsjes boven mijn niveau is, maar ik ben uitgenodigd voor een gesprek dus ze zullen toch wel iets in me zien. Ik vind het zo spannend!

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers