Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Mrt 2017 15:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora schreef:Ahw wat fijn Burn! Kan me voorstellen dat je dat ook wel heel moeilijk vond nu misschien?

Ik wil even kwijt dat T gisteren een klein beetje, per ongeluk (maar toch!) naast en een heeeeeel klein beetje in het potje heeft geplast!! Ik vind het zo fascinerend he. Dat kind heeft zichzelf überhaupt natuurlijk nog bijna nooit zien plassen, dus hij snapt vast niet eens wat we bedoelden met onze geluiden van pssssssst haha maar gister zag 'ie het potje, wilde 'ie z'n luier uit om erop te zitten, en begon 'ie opeens in het wilde weg te plassen! Vet goed haha :D

Daarna keek 'ie echt zo :wtf: toen wij heel hard gingen juichen en joelen :laughcry:


Ja, leuk hè! D wees vanochtend steeds naar zijn luier. Toen we vroegen of hij op de wc wilde, zei hij ja en liep hij daar naar toe. Broek naar beneden, luier af en daar kwam een hele grote poep! Op de vloer, net voor de wc :smile: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem201

Bericht 09 Mrt 2017 16:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Pfff ik sta stijf van de zenuwen. Krijg tussen 15:30 en 16:30 telefoon met de uitslag van de biopten
<<

Anoniem201

Bericht 09 Mrt 2017 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou er is gebeld.

De biopten waren oppervlakkig en wat dieper gelegen afwijkend maar passend bij het uitstrijkje (3a)
Het wordt over een half jaar weer gecontroleerd en maar weer afwachten. Er wordt geen behandeling gestart. (Nu inmiddels al 1,5 jaar afwijkend)
Enerzijds gelukkig niet te slecht anderzijds verandert het niks aan mijn ongerustheid. Want als het over een half jaar weer afwijkend is wat dan? weer zo'n colposcopie from hell? Weer die spanning en maar afwachten?

Ik ben de pechvogel die het virus langer mee draagt en moeilijker bestrijd en het moet gewoon in de gaten gehouden worden.

Ik weet even niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd.
<<

Anoniem316

Bericht 09 Mrt 2017 16:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nee dat is niet een uitslag waar je blij van wordt Stuiterbal. Kan je er zelf iets aan doen dan? Of moet het lichaam het zelf oplossen?


Ik wil kwijt dat ik nu 3 weken thuis ben ivm ziekte maar in die weken wel enorm heb kunnen genieten van mijn dochter. Is echt even goed geweest merk ik. Zij happy en ik ook een stuk happier!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Mrt 2017 17:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja dubbel Burn :s dat zijn echt van die rare momenten als je een mk hebt gehad, of als kindjes krijgen sowieso niet makkelijk gaat of is gegaan.

Lady ha wat goed! Volgens mij is er nu bij T iig iets geland, maar ben benieuwd hoe nu verder! Hoe zijn jullie gekomen op dit punt Lady? Knap van hem dat ie dat al voelde aankomen!

Wat een onbevredigende uitslag Stuiterbal...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mrt 2017 17:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

He gadver jongens, ik ben zo misselijk weer.. Wat en hoeveel ik ook eet, laatste tijd ben ik weer zo misselijk. Stomme hormonen en stomme (lieve) baby die alles omhoog duwt. Grrrr..
En ik heb ook al de hele dag een soort wee achtige krampen maar 't wordt ook niet meer ofzo, geen echte weeën. Zal de komende tijd nog wel meer worden denk ik. Maar dat laatste heb ik nog liever dan steeds zo misselijk zijn. Niks aan.
Bleh.

Wat fijn dat die periode heeft geholpen Dee. Niet fijn dat je thuis bent vanwege ziekte maar wel lekker quality time met je dochter.

Hee wat goed Zoortje. Kleine jongetjes worden groot!
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Mrt 2017 18:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora, hij geeft het de laatste tijd af en toe zelf aan. We hebben hem daar niet in gestimuleerd ofzo. Misschien komt het omdat ik negen van de tien keer mét hem erbij op de wc zit, omdat hij anders voor de deur een rel schopt. Goed voorbeeld doet goed volgen, ofzo :thumbup: .

Stuit, wat een dubbele lading zeg, die uitslag. Mijn schoonzusje heeft ook steeds verkeerde uitslagen bij haar uitstrijkje, maar net niet voldoende om er iets aan te doen. Dubbel!

Marin, wat vervelend joh. Je lichaam lijkt zich echt voor te bereiden op de naderende bevalling. Nog even volhouden!

Ik wil kwijt dat ik een heftige dag achter de rug heb, vol emoties. Vandaag is het een half jaar geleden dat mijn overleed en het is erg aanwezig vandaag. Tel daar een driftende prépeuter bij op en het plaatje is compleet. Ben bekaf van alle emoties. Vanavond hangen op de bank en genieten van leedvermaak bij Temptation Island!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Mrt 2017 18:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

marin balen dat je weer zo misselijk bent. En jemig je zoontje mag nu gewoon al komen wat is dat snel gegaan

Lady sterkte :hug:


oh wij moesten net zo lachen mijn broer kwam het babybedje brengen voor morgen alvast dan pas ik een dag op mijn nichtje. Hij en wij hadden geen idee hoe het in elkaar moest en hebben met zijn 3en een half uur geprutst, tot ik zei laten we hem weer in elkaar doen en dan weer opnieuw beginnen en toen hadden we hem in 1x in elkaar. Blijkbaar moest je de bodem niet helemaal strak doen. Echt zo grappig gewoon met 3 personen kregen we het niet voor elkaar
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Mrt 2017 18:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat stom Marin :( het kan echt zwaar zijn he!

Lady, jaa dat naar de wc gaan jn gezelschap ken ik haha al wil ie dan vooral op m'n billuhhh slaan :laughcry: maar het zal vanaf nu wel een beetje komen!

En je moeder... jee. Kan me goed voorstellen wat je op fb zei; het kan zo 6 dagen zijn of juist 6 jaar. Wat een heftige dag, maar ook een heftig half jaar heb je gehad. Het is grwoon kut. Verdrietig. Vanavond inderdaad maar lekker niks. Sterkte :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem203

Bericht 09 Mrt 2017 19:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb vanochtend ruzie gehad met mijn collega. Ze ging echt te ver in mijn ogen en tijdens ons gesprek vandaag maakte ze ineens allemaal verwijten die ook niet eens klopte en haalde ze allemaal oude koeien uit de sloot. Echt het stoom kwam uit mijn oren en na 3 uur toen ik klaar was met werken hebben we het een soort van uitgesproken. Ofja we hebben er een eind aan gebreid maar ik ben eigenlijk nog steeds boos. Ook voel ik mij ook wel een beetje schuldig want toen zij begon heb ik er uit woede natuurlijk ook wat uitgegooid en toen moest ze huilen :silent: Ik ben helemaal niet zo van ruzie maar dit was de druppel en ik denk dat dit gewoon even moest. Ik kan gewoon niet tegen onrecht. Maar nu zit ik hier op de bank met knallende hoofdpijn en ben ik al heel de dag chagrijnig..
<<

Anoniem185

Bericht 10 Mrt 2017 16:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Balen Ava, hopelijk kunnen jullie het toch een beetje uitpraten. Je moet nog wel samen werken natuurlijk :(


Ik heb file gemaakt net op de snelweg hahaha!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Mrt 2017 17:15

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat is vervelend Ava, hopelijk is nu wel de lucht wat geklaard en zijn er geen onderhuidse irritaties meer.

Ik wil even kwijt dat ik vanavond zou gaan borrelen met vriendinnen en ik nu af heb moeten zeggen omdat ik me niet lekker voel. Ik had het zelf nog wel voorgesteld en nu ben ik er niet bij :(. Daarbij wil ik ook nog even kwijt dat ik me heel ellendig voel en niet goed weet wat helpt behalve rust.
<<

anoniem224

Bericht 10 Mrt 2017 17:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Haha Bob! Wat heb je gedaan?

Weet niet wat je hebt, maar beterschap Lot. Afspraken cancelen is nooit leuk, maar misschien wel beter als je je echt niet fijn voelt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mrt 2017 17:34

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ooooh yeaaahhhh! Mijn kleine nichtje mag komende week naar huis!!!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem197

Bericht 10 Mrt 2017 17:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd burn! Dat is goed nieuws. Nog best snel toch?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mrt 2017 17:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja super snel.
We moesten rekening houden met 10 april, dan was de zwangerschap voldragen geweest.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mrt 2017 17:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh wat fijn Burn!

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Mrt 2017 17:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik gisteren definitief de knoop doorgehakt heb mijn ex. Nu ik er op terug kijk werd ik de laatste maanden ook door hem 'geestelijk mishandeld'. Kleinerende opmerkingen maken, nooit iets positiefs kunnen zeggen. Nooit een compliment van hem krijgen. Bij conflicten met zijn dochter moest ik als een klein kind bij hem komen staan en zo tegen elkaar sorry zeggen alsof ik weer op de basisschool zat. De laatste weken was ik de enige die nog wilde vechten om weer bij elkaar te komen. Gisteren aan de telefoon ook, mijn visie op bepaalde punten was leuk, maar hij deed het anders en zo moest het dus. Ik werd gewoon niet gehoord. Toen ik dat doorkreeg was de knop om

Nu weer opnieuw beginnen, huisje zoeken en inrichten etc. Gelukkig wel gereageerd op woningen de laatste maanden en maandag mag ik al ergens kijken. Weer terug naar het mooie N.ijmegen. Ik heb daar nu al zin in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mrt 2017 18:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hè wat rot SO, maar het klinkt als een goede keuze. Sterkte!

Ik wil alleen even kwijt dat ik zo'n heerlijke middag heb gehad met mijn zoon. Hij was zo vrolijk en gezellig, ik geniet daar echt van :) oh en als klap op de vuurpijl werd ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een functie die me onwijs tof lijkt. Fijne dingen!
Laatst gewijzigd door Elliot op 10 Mrt 2017 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem185

Bericht 10 Mrt 2017 18:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Goed nieuws Burn!

Meneer Nilsson schreef:Haha Bob! Wat heb je gedaan?

Er liep een hond op de snelweg, dus met meerdere mensen gestopt om hem te proberen te vangen. Gingen niet gemakkelijk, uiteindelijk een goede een kwartier bezig geweest met 10 man, hij is uiteindelijk door de sloot naar de kant van de goederentreinen gelopen, waardoor wij met drie man nog op de vluchtstrook knipperend zijn meegereden om te voorkomen dat hij de weg terug op ging. Uiteindelijk is hij de treinrails overgestoken en het bos in gegaan, dus relatief veilig. In totaal zekere een half uur bezig geweest.

Bijzonder om te zien hoe veel mensen helpen en de auto gewoon yolo stil zetten op de snelweg om alle hardrijders te blokkeren. Iedereen stapte ook gewoon uit :laughcry:

Op de radio hoorde ik toen ik tien minuten verder was dat er een file was op die weg haha!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 10 Mrt 2017 18:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat naar om te lezen, SO. Goed dat je nu de knoop hebt doorgehakt en voor jezelf kiest.
Hopelijk heb je snel weer je eigen plek.

Wat heerlijk, Elliot! En wat fijn dat je een sollicitatiegesprek hebt.

Vanmiddag ben ik spontaan wezen lunchen met een vriendin/collega. Zij was vrij vandaag en appte me of ik zin had om met haar te lunchen. We hebben twee uur lang genoten van het zonnetje.
Morgen ga ik met een vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb een dagje naar Amsterdam. Zin in!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 10 Mrt 2017 19:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

SO, het klinkt als een goede beslissing. Blijkbaar had je je tijd nodig om tot deze beslissing te komen en ik wens je nu niets anders dan goeds toe.

Chava, dat zijn dé leukste spontane dates!
L2014 & H2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mrt 2017 19:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Klinkt idd als een goede beslissing, SO. Maar wel moeilijk! Veel sterkte en ik hoop dat je snel een leuke nieuwe plek voor jezelf vindt.
❤ 7 juni 2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Mrt 2017 19:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sterkte SO! Nu weet je in elk geval zeker dat je de juiste beslissing hebt gemaakt, maar leuk is het nooit :hug:

Burn, wat fijn!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Mrt 2017 21:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik was Marley aan het uitlaten vanmiddag en kwam een klein Japans vrouwtje tegen met een grote, logge, bruine hond.
Hond kwispelde, Marley ook, dus ik stak over zodat ze even aan elkaar konden snuffelen.

Dat had ik beter niet kunnen doen, uit het niets viel bruine hond Marley aan, grommen, blaffen, pogingen tot bijten. Marley probeerde zich te verschuilen achter mij, die hond er achter aan maar beide honden zaten vast, dus ik zat compleet verstrikt in de riemen, en ging vervolgens op mijn muil, bovenop mijn knieën.

En die vrouw roepen: Nit don! Nit don!!!
(beest had ook geen halsband om, maar zo'n trek ketting zeg maar).

Uiteindelijk schoot Marley los, maar goddank bleef ze bij mij in de buurt, piepend en schuilend, en vervolgens lukte het die vrouw om die hond weg te trekken en kon ik op staan en Marley weer aanlijnen.
Het enige wat die mevrouw vervolgens (LACHEND!) zei was 'Hahaha.. solly solly.. hahaha.. ja.. solly he!'
En ze liep verder.

Nou echt hoor.. dan breekt je klomp toch?
Marley heeft gelukkig niets, en mijn knieën zijn wat blauw.. maar grrrr
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers