Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeerde Apple id in AppStore

<<

Anoniem186

Bericht 08 Mrt 2017 08:48

Verkeerde Apple id in AppStore

Ik snap er niks van. Als ik m'n apps wil updaten komt het emailadres van m'n ex er te staan, ipv de mijne. Bij de instellingen staat wel gewoon mijn e-mailadres. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Ik kan nu namelijk niet m'n apps updaten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2017 09:55

Re: Verkeerde Apple id in AppStore

Misschien heb je ooit een keer een app aangeschaft via zijn Apple ID? Ik heb dat wel eens gedaan met mijn mans Apple ID omdat hij toen tegoed had en ik niet. Bij het updaten moet ik dan ook op zijn naam inloggen.

♥♥
<<

Anoniem186

Bericht 08 Mrt 2017 10:14

Re: Verkeerde Apple id in AppStore

Ik kan het me niet herinneren... Maar hoe heb je dat toen ongedaan gemaakt?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2017 10:15

Re: Verkeerde Apple id in AppStore

Volgens mij heb ik dat niet gedaan. Ik weet zijn wachtwoord dus kon inloggen met zijn wachtwoord maar het was ook een app die ik niet meer gebruik, dus ik heb er nu geen last meer van. Hier heb je dus niks aan, sorry :(

♥♥
<<

Anoniem273

Bericht 09 Mrt 2017 21:27

Re: Verkeerde Apple id in AppStore

Ik zou die apps verwijderen en dan zelf aanschaffen met je eigen account. Het betekent inderdaad dat die apps zijn aangeschaft via zijn Apple ID.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers