Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Simpele buggy

<<

Anoniem257

Bericht 08 Mrt 2017 14:18

Re: Simpele buggy

Mutsy Nexo vind ik ook erg mooi! Maar ook duur.

Bosjesvrouw: ik woon inderdaad vlak bij de winkel maar ik ga altijd graag op pad met de auto. Dan is het gesjouw van zo'n kinderwagen heel onhandig. Zeker als er boodschappen bij komt kijken. Vandaar da ik beel graag wel een buggy wil. Alleen twijfel ik of ik een simpele wil of juist toch wat een stabielere.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Mrt 2017 20:39

Re: Simpele buggy

Bedabkt voor de reacties op mijn vraag, we gaan in een weekend de quinny uitproberen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem316

Bericht 08 Mrt 2017 21:39

Re: Simpele buggy

Ik ga dit ook even in de gaten houden. Als we de kinderwagen meenemen op vakantie neemt ie wel erg veel ruimte in beslag. Mijn man doet me wat aan denk ik (want hoezo hebben we dat nodig. Ik hoor m nu al tetteren :P) maar dit scheelt nogal.

Ik zie trouwens bij de Mutsy nexo niet zoveel voordelen ten opzichte van de gewone mutsy of ligt dat aan mij Olivia?
<<

Anoniem316

Bericht 08 Mrt 2017 21:41

Re: Simpele buggy

Ik vind ze trouwens allemaal heel lelijk behalve de nexo. Het ziet er allemaal zo gammel uit!
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 07:50

Bericht 08 Mrt 2017 21:55

Re: Simpele buggy

Hier ook een nuna pepp luxx en ben echt groot fan. Hadden eerst een koelstra simba maar die beviel niet goed. We hadden toen geen auto dus maakten er veel gebruik van. Dus met 2 jaar de pepp luxx gekocht en echt geen seconde spijt van gehad.

Zoontje is inmiddels 3 jaar en 3 maanden en past er nog prima in en doet er nog graag een dutje in als we een dag op pad zijn.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 09 Mrt 2017 09:07

Re: Simpele buggy

Wij hebben de chico liteway denim. Hij kan in 5 ztanden, dus ook helemaal plat. Fijn ding.
<<

Anoniem257

Bericht 09 Mrt 2017 09:14

Re: Simpele buggy

Shally, ik heb deze ook gezien in de winkel, maar lees vooral veel problemen op het internet. Jij geen last van?
<<

Anoniem316

Bericht 09 Mrt 2017 10:16

Re: Simpele buggy

Die leek mij ook wel wat inderdaad. Ik lees eigenlijk vrij veel positieve dingen. Wat voor problemen zouden er zijn dan?
<<

Anoniem257

Bericht 09 Mrt 2017 10:26

Re: Simpele buggy

<<

Anoniem316

Bericht 09 Mrt 2017 10:54

Re: Simpele buggy

Maar dat is denk ik de oude versie. Er is nu een lite way 2.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 09 Mrt 2017 11:38

Re: Simpele buggy

Blue Phone schreef:Ik heb een nuna pepp luxx, omdat "iedereen" daar zo enthousiast over was. Maar ik gebruik dat ding echt nooit. Moet 'm nog steeds te koop zetten


Ik heb een gewone nuna pepp, jaar of 4 geleden gekocht maar ben er ook helemaal geen fan van. Vind dat hij makkelijk inklapt, hij is mooi en de banden kunnen niet lek maar vind hem echt niet bijzonder fijn rijden. Óf misschien komt dat omdat onze kinderwagen echt zo enorm fijn rijd dat iets anders niet zo fijn is.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 09 Mrt 2017 14:17

Re: Simpele buggy

Ik vind de Nuna Pepp Luxx voor een buggy heel fijn rijden, ik ben blij dat ik niet tegen de onderkant aan trap door de verstelbare duwbeugel, dat hij helemaal plat kan, niet omvalt als ik er een tas aan hang e.d.
Maar het blijft een buggy en mijn Bugaboo rijdt inderdaad vele malen fijner, maar goed die kan ik weer niet met 1 hand inklappen en in de auto of de bakfiets gooien.

Wij gebruiken de buggy voornamelijk als we met de auto weg gaan en kort iets nodig hebben om S in te vervoeren, als we de hele dag weg gaan dan nemen we de bugaboo mee. Thuis pak ik ook altijd de Bugaboo, de buggy is echt voor snel gemak, maar gebruiken wij uiteindelijk heel veel, zeker nu S meer en meer loopt.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Mrt 2017 17:41

Re: Simpele buggy

Wij hebben de nexo en tot nu toe erg tevreden. Onze kinderwagen is gewoon op en daarom nu de overstap naar een luxe buggy. Zeker omdat wij er ook regelmatig mee in het bos mee wandelen moest ie wel degelijk zijn.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3848

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Mrt 2017 19:59

Re: Simpele buggy

Dee schreef:Ik ga dit ook even in de gaten houden. Als we de kinderwagen meenemen op vakantie neemt ie wel erg veel ruimte in beslag. Mijn man doet me wat aan denk ik (want hoezo hebben we dat nodig. Ik hoor m nu al tetteren :P) maar dit scheelt nogal.

Ik zie trouwens bij de Mutsy nexo niet zoveel voordelen ten opzichte van de gewone mutsy of ligt dat aan mij Olivia?


Wij hadden een Joolz, die is best groot. De Nexo is echt een heel klein pakketje ingeklapt. Past in zijn geheel achter de voorstoelen van de auto. Wij hebben hem ook voor de vakantie gekocht. Hij loopt niet als een Joolz, maar voor een buggy echt heel fijn! Ik vond hem fijner dan de Nuna. Ook op verschillende ondergronden loopt hij prima. Ik ben er echt heel blij mee. Wij hebben de Joolz verkocht. Deze is in de hal thuis ook fijner.
<<

Anoniem257

Bericht 09 Mrt 2017 20:08

Re: Simpele buggy

Verkoop je 'm niet Olivia? :^^: haha ik zit steeds MP in de gaten te houden maar niks!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 09 Mrt 2017 20:22

Re: Simpele buggy

Als je een nexo wil hoef je marktplaats niet in de gaten te houden. Heb ik ook gedaan maar er komt er maar sporadisch een op en als die er al op komt dan scheelt het weinig met de winkelprijs. Gewoon omdat ie nog te nieuw is.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 09 Mrt 2017 20:35

Re: Simpele buggy

Betty schreef:Shally, ik heb deze ook gezien in de winkel, maar lees vooral veel problemen op het internet. Jij geen last van?


Nee helemaal niet.

Welke problemen heb je gelezen?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3848

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 10 Mrt 2017 10:20

Re: Simpele buggy

Nee, ik gebruik hem nog :)
<<

Anoniem257

Bericht 18 Mrt 2017 20:15

Re: Simpele buggy

Het was ook een grapje.

Gisteren nam mijn moeder mij mee voor een verassing! Ik heb een buggy gekregen. De mutsy nexo :D helemaal blij. Wat een top buggy
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 18 Mrt 2017 20:29

Re: Simpele buggy

Wat leuk!
Wij hebben vandaag een buggy van Kidsriver gekocht. Hij is heel simpel, maar kan wel plat. Perfect dus voor ons.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mrt 2017 20:30

Re: Simpele buggy

Gaaf Betty! Veel plezier ermee.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers