Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


luier

<<

Anoniem106

Bericht 25 Okt 2013 05:43

luier

L. had gisteren voor het slapen gaan een droge luier (geen blauw streepje) en zonet zat er ook niet veel in. Naar mijn idee heeft ze gisteren wel normaal gedronken

Wat moet ik hier mee?
<<

Anoniem123

Bericht 25 Okt 2013 06:12

Re: luier

Ik zou het even aankijken, grote kans dat ze straks een mega plasluier heeft.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 25 Okt 2013 07:14

Re: luier

Idd even afwachten.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 19:23

Re: luier

Waarom zou je daar iets mee moeten dan?
<<

Anoniem166

Bericht 25 Okt 2013 19:28

Re: luier

Printje schreef:Waarom zou je daar iets mee moeten dan?


Omdat je aan de plasluiers kunt zien of je kind genoeg drinkt.

Heeft L. inmiddels weer volle luiers, Lintje?
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 19:37

Re: luier

Ow ja natuurlijk hehe. Ik heb altijd fv gegeven en dan is dat natuurlijk niet zo nodig.

Hoe is het met jouw meisje Sanne?
<<

Anoniem166

Bericht 25 Okt 2013 19:47

Re: luier

Haha, ik vond het wel even gek dat jij dat juist vraagt met twee kinderen :wink:

Mijn dochter heeft vannacht voor het laatst overgegeven. Verder vandaag nog steeds bijna niet gegeten. Ik denk dat haar maag nog wel van streek is. Ik heb er zelf nu ook last van, zit ook al met een emmertje voor mijn neus.
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 19:48

Re: luier

Ja maar ik heb daar nooit over nagedacht haha. Maar bij mij kregen ze bijv 150 cc dus ik wist wat ze binnenkregen.

Ze heeft het goed te pakken zeg,arm meisje. Heeft ze nog wel wat gedronken?
<<

Anoniem166

Bericht 25 Okt 2013 19:52

Re: luier

Ze drinkt bijna de hele dag borstvoeding en had vanavond ook echt weer van die baby-borstvoedingspoep, dus vocht krijgt ze wel binnen gelukkig. Al had ze woensdag lege luiers en donderdagochtend (na een hele nacht) ook een lege luier, maar inmiddels weer volle 'wuiers', zoals ze zelf zegt.
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 19:53

Re: luier

Ow gelukkig maar dat ze alweer iets binnenhoudt. Ik vind het zo erg wanneer ze zo moeten overgeven. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.
<<

Anoniem106

Bericht 25 Okt 2013 22:09

Re: luier

L. heeft vandaag weer goede luiers gehad, tenminste plasluiers. Ze is nu waarschijnlijk van streek omdat ze nog geen poepluier heeft gehad vandaag, zo zielig... Dus ik tref het vandaag niet met de luiers. :nopompom:

Sanne, jij sterkte met je meisje.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan, Noor, Verde