Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Glitters op kleding

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Mrt 2017 16:03

Glitters op kleding

Ik heb even een vraagje.

Mijn zoon had voor carnaval een Mega Toby pak, erg leuk en hij wil 'm nu nog vaker aan. Vind ik geen probleem, zij het niet dat dat kostuum ontzettend veel glitters heeft op de mouwen en ik echt een gruwelijke hekel heb aan glitters in mijn hele huis.

Heeft er misschien iemand tips waardoor ik deze glitters wat kan minimaliseren? Of dat ze niet meer afgeven ofzo? Ik heb het al uitgewassen maar dat helpt ook niet echt.

Iemand hier ervaring mee? Ik gun mijn zoon zijn kostuum, maar ik wil echt niet elke avond in een huis vol glitters zitten :laughcry:
2012 & 2016
<<

Anoniem219

Bericht 07 Mrt 2017 16:19

Re: Glitters op kleding

Misschien iets van haarlak erop spuiten?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Mrt 2017 16:21

Re: Glitters op kleding

Haha herkenbaar. Mijn de heeft een rokje met glitter, dan zit ook alles onder steeds.
En ze had een keer een pen gekregen met glitters er op. Die heb ik uiteindelijk weg gegooid. Echt overal glitter, zelfs op het hoofd van F toen.
Heb er helaas geen tips voor.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem197

Bericht 07 Mrt 2017 21:07

Re: Glitters op kleding

Ik heb een jurkje gekregen voor mijn dochter. Zo'n prinsessenjurk en dus ook met glitters. Het ding mocht (achteraf gezien) niet in het wasmachine. Wel gedaan per ongeluk en nu zijn de glitters weg! Een geluk bij een ongeluk dus :wink:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Mrt 2017 23:17

Re: Glitters op kleding

Haarlak er op?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2017 10:26

Re: Glitters op kleding

Ik heb ooit een kerstjurkje gekocht bij Mango waar dus ook glitters op zaten. Ik heb 'm weggegooid. Ik had alles geprobeerd: uitwassen, haarlak erover, stofzuigen, ik geloof dat ik hem zelfs met een soort hogedrukspuit heb afgespoten om de losse glitters te verwijderen, maar niets hielp. Er zat steeds een glitterkontafdruk op de bank als ik opstond. Dus toen maar gewoon weggegooid, wat een drama was dat.

♥♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Mrt 2017 11:19

Re: Glitters op kleding

Oh Elliot, ik geloof niet dat mijn zoon daar heel blij van wordt haha.

Mijn zus (zij had 'm gekocht) had het al uitgewassen, daar is het niet mee weggegaan. Ik ga hem in ieder geval alsnog een keer uitwassen en nadien maar proberen om er haarlak op te spuiten.

Ik hoorde ook de tip om het in de diepvries te stoppen, maar dat lijkt me zo gek?
2012 & 2016
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mrt 2017 12:43

Re: Glitters op kleding

Snoes schreef:Oh Elliot, ik geloof niet dat mijn zoon daar heel blij van wordt haha.

Mijn zus (zij had 'm gekocht) had het al uitgewassen, daar is het niet mee weggegaan. Ik ga hem in ieder geval alsnog een keer uitwassen en nadien maar proberen om er haarlak op te spuiten.

Ik hoorde ook de tip om het in de diepvries te stoppen, maar dat lijkt me zo gek?

Dat van die diepvries hoor ik vaker ja. Lijkt wel alsof iemand dat ooit geroepen heeft als grap en iedereen dat vervolgens als tip ging geven. Je hoort het ook vaak bij pluizende kleding, nou mij heeft het never geholpen.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mrt 2017 13:05

Re: Glitters op kleding

En dan zit je diepvries onder de glitters!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2017 13:09

Re: Glitters op kleding

Caulfield schreef:En dan zit je diepvries onder de glitters!

Glitter kip, glitter gehakt, glitter groente, glitter ijsblokjes.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mrt 2017 14:43

Re: Glitters op kleding

Cotton schreef:
Caulfield schreef:En dan zit je diepvries onder de glitters!

Glitter kip, glitter gehakt, glitter groente, glitter ijsblokjes.

En dan: glitterpoep!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 08 Mrt 2017 15:23

Re: Glitters op kleding

Carrie schreef:
Cotton schreef:
Caulfield schreef:En dan zit je diepvries onder de glitters!

Glitter kip, glitter gehakt, glitter groente, glitter ijsblokjes.

En dan: glitterpoep!
Past weer goed bij een vajazzelde vajayjay.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Mrt 2017 15:52

Re: Glitters op kleding

Gewoon accepteren, dat werkt het beste. Als je dochter straks groter is zal je waarschijnlijk nog veel meer glitterspul krijgen :banaan:

Hier hebben we net de carnaval gehad en dus ligt onze vloer (we hebben een grindvloer) bezaaid met glitters van de haarspray en kleding. Ervaring leert dat ze net voor de volgende carnaval weer weg zijn :smile:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 08 Mrt 2017 16:23

Re: Glitters op kleding

Knillis schreef:Gewoon accepteren, dat werkt het beste. Als je dochter straks groter is zal je waarschijnlijk nog veel meer glitterspul krijgen :banaan:

Hier hebben we net de carnaval gehad en dus ligt onze vloer (we hebben een grindvloer) bezaaid met glitters van de haarspray en kleding. Ervaring leert dat ze net voor de volgende carnaval weer weg zijn :smile:


Hier sluit ik me bij aan :smile: maar anders wassen met een schep vanish erbij ofzo? Iets sterker wasmiddel maakt de glitters misschien wel los
december 2016
juli 2019

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster