Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het regent, het regent...

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 08 Mrt 2017 10:07

Het regent, het regent...

Wie is er nog meer toe aan zon en lente?

Ik word zo somber van dit weer. Het is in huis ook zo donker. Niks aan!
Al die regen en ik baal nu ook dat ik alles op de fiets moet doen.

Wie zorgt er voor een zonnetje?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2017 10:14

Re: Het regent, het regent...

Afbeelding
Speciaal voor jou een strakblauwe lucht en een zonnetje!

Wat mij de dag door helpt is Q-music, daar is de top 500 van de jaren '90, zo leuk! :D Gratis tipje!

♥♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 08 Mrt 2017 10:20

Re: Het regent, het regent...

*zet meteen de radio aan

Bedankt voor de tip Elliot! En voor de zon!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2017 10:23

Re: Het regent, het regent...

Jaaa die Top500 is erg leuk!!
<<

Anoniem245

Bericht 08 Mrt 2017 10:39

Re: Het regent, het regent...

Jaa ik ben ook weer terug in de '90! Echt heel leuk. Maar van de regen baal ik echt!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2017 10:42

Re: Het regent, het regent...

Nou ik zag op Facebook een reminder dat twee jaar geleden we ons eerste terrasje pakten op deze dag. Vandaag is dat niet bepaald aan de orde.

Maar ik kan lekker de hele dag binnen blijven vandaag dus vind de regen op zich niet zo erg. Voelt wel knus.
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 08 Mrt 2017 10:43

Re: Het regent, het regent...

Ik moest net de auto naar de garage brengen.
4 km lopend terug door de regen met kinderwagen. E zat goed ingepakt regenhoes erover heen. Maar mijn paraplu had een gat erin :(. En met een hand de kinderwagen duwen is soms best lastig.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem245

Bericht 08 Mrt 2017 10:44

Re: Het regent, het regent...

Marin schreef:Nou ik zag op Facebook een reminder dat twee jaar geleden we ons eerste terrasje pakten op deze dag. Vandaag is dat niet bepaald aan de orde.

Maar ik kan lekker de hele dag binnen blijven vandaag dus vind de regen op zich niet zo erg. Voelt wel knus.


Ik had als herinnering dat ik lekker buiten zat te ontbijten met zoon, ipv daarvan kan ik zo 25 minuten met de scooter door de regen naar mijn werk :cry:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Mrt 2017 11:13

Re: Het regent, het regent...

Inderdaad, wat een druilerige dag vandaag! Mijn zoontje vroeg vanmorgen tijdens het ontbijt wanneer we weer buiten gingen eten. Nou eh, vandaag niet jongen.

Oh Raven, wat kut zeg! Moet je straks ook nog eens lopend terug om de auto op te halen?
2012 & 2016
<<

Brooke

Bericht 08 Mrt 2017 11:17

Re: Het regent, het regent...

Nou inderdaad wat een schijtweer. Normaal gesproken vind ik regen niet erg, maar het regent zo vaak de laatste maanden en het kijkt zo somber. Toen dadelijk zeiknat geregend op de fiets, ik moest perse boodschappen doen. :palm:
Het hoeft voor mij niet warm te zijn, maar een beetje zon kan ik ook wel gebruiken.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 08 Mrt 2017 11:19

Re: Het regent, het regent...

Lekker een zonnebankje pakken zo! Even 20 minuutjes op vakantie :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Mrt 2017 11:27

Re: Het regent, het regent...

Ik had ook een Facebook herinnering dat we buiten zaten.

Ik ben vandaag vrij. Ga lekker film kijken . Dus vind het niet zo erg dat het regent
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Mrt 2017 11:31

Re: Het regent, het regent...

Hier ook een zongerelateerde Facebook herinnering, maar dan één van een foto van m'n beddengoed dat buiten aan de waslijn hangt :D Haha!

♥♥
<<

Geel

Bericht 08 Mrt 2017 11:40

Re: Het regent, het regent...

Gisteren scheen hier (Rotterdam) de zon flink en toen heb ik het er flink van genomen (lees: de ramen voor en achter gezeemd, hoera). Dus ik ben verrassend opgewekt ondanks de regen, ha! Maar het wil nog niet echt doorzetten met de lente inderdaad, zit er een beetje tegenaan te hikken.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Mrt 2017 11:49

Re: Het regent, het regent...

ZO jammer op mijn vrije dag. Ik wilde graag naar het park.
2016
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 08 Mrt 2017 13:44

Re: Het regent, het regent...

Wat een bagger weer, ik wil de lente, en zomer. Lange zomeravonden, terrasjes pakken, kom maar op met die zon
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 08 Mrt 2017 13:46

Re: Het regent, het regent...

Ik heb maandag goed genoten van de zon en gisteren toen het prima weer was ook even mijn momenten buiten gepakt, dus nu kan ik wel genieten van een mok thee op de bank. Was wel flink chagrijnig op de fiets vanochtend. Ik HAAT fietsen in de regen. Echt. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mrt 2017 13:55

Re: Het regent, het regent...

Whatever schreef:Ik heb maandag goed genoten van de zon en gisteren toen het prima weer was ook even mijn momenten buiten gepakt, dus nu kan ik wel genieten van een mok thee op de bank. Was wel flink chagrijnig op de fiets vanochtend. Ik HAAT fietsen in de regen. Echt. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb.


Precies dit, inclusief het genieten gisteren! Oh en waar ik een nog grotere hekel aan heb: fietsen in de regen met een krijsende peuter voorop, en dat een mevrouw op straat dan roept: 'Je moet een SCHERMPJE voor hem kopen, dit is ZIELIG'.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 08 Mrt 2017 13:58

Re: Het regent, het regent...

Caulfield schreef:
Whatever schreef:Ik heb maandag goed genoten van de zon en gisteren toen het prima weer was ook even mijn momenten buiten gepakt, dus nu kan ik wel genieten van een mok thee op de bank. Was wel flink chagrijnig op de fiets vanochtend. Ik HAAT fietsen in de regen. Echt. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb.


Precies dit, inclusief het genieten gisteren! Oh en waar ik een nog grotere hekel aan heb: fietsen in de regen met een krijsende peuter voorop, en dat een mevrouw op straat dan roept: 'Je moet een SCHERMPJE voor hem kopen, dit is ZIELIG'.


Hahahha, oh dan zou ik echt ontploft zijn vanochtend denk ik. :lol: Gedeelde smart is halve smart toch? Lijden zal die schreeuwende peuter... :angel:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 08 Mrt 2017 14:02

Re: Het regent, het regent...

Caulfield schreef:Oh en waar ik een nog grotere hekel aan heb: fietsen in de regen met een krijsende peuter voorop, en dat een mevrouw op straat dan roept: 'Je moet een SCHERMPJE voor hem kopen, dit is ZIELIG'.
:face: Oh echt, waar bemoeien mensen zich mee... Voor sommigen is het blijkbaar een hobby om ouders te spotten die het duidelijk ff niet zo makkelijk hebben en ze dan nog even een trap na te geven.
<<

Anoniem252

Bericht 08 Mrt 2017 14:16

Re: Het regent, het regent...

Ja bah het regent echt hard! Al de hele ochtend. Gelukkig moet ik zo werken. Maar he mensen de dagen hierna wordt het veel beter :D
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 08 Mrt 2017 14:21

Re: Het regent, het regent...

Ugh, ik heb vanmorgen geen boodschappen gedaan omdat ik niet door de regen wilde en de hoop had dat het vanmiddag beter zou worden... nee dus. Dus nou kan ik straks met twee kinderen door de regen.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mrt 2017 14:31

Re: Het regent, het regent...

Ik moest vanochtend van alles op m'n vrije dag, dus ik heb besloten er het beste maar uit te halen. Eerst m'n veestapel verzorgd (bah, modderpoten en vieze vachten van enthousiaste pony's langs m'n broek), daarna naar het consultatiebureau. Toen moesten er nog boodschappen gedaan worden, dus het dorp even in. Ik heb vanochtend lekker een partij nieuwe boeken voor mezelf gekocht en een tekenboekje met prinsessen voor m'n oudste dochter. Daarna boodschappen gedaan en lekkere cappuccino en chocola en koekjes gehaald. Toen de was en het huis stofgezogen.

Nu raad je het al: ik zit heerlijk op de bank met een cappuccino en m'n dochter is mooi aan het tekenen. De andere dochter ligt te slapen. Zo is het wel even prima!

Nou, lief dagboek. Dat was het. Kern van het verhaal: dingen doen, lief zijn voor jezelf en bedenken dat het vanzelf lente wordt.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 08 Mrt 2017 14:49

Re: Het regent, het regent...

Netjes Exo! Geniet van je verdiende cappuccino! :wink:

Ik vind het ook echt vreselijk vies weer. Stond te rillen op het schoolplein. Niet zozeer vanwege de kou, maar gewoon die vieze nattigheid. Ik doe zo deze kletsnatte broek uit, stap met N. onder een lekker warme douche, doen onze warmste pakken/pyjama's aan en gaan lekker NIKS doen vanmiddag. Mwa, misschien kruip ik nog wel even achter de naaimachine.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mrt 2017 14:55

Re: Het regent, het regent...

Ja, het is echt vies inderdaad. Regen, wind, kou, modder: het hele pakket!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers