Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar online accessoires kopen?

<<

Geel

Bericht 07 Mrt 2017 12:18

Waar online accessoires kopen?

Kopen jullie weleens online accessoires? Dus: spelden, oorbellen, elastiekjes, armbanden, sjaals etc. Een soort Six, maar dan online? Bestaat dat? Zo ja, tips graag!
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mrt 2017 12:40

Re: Waar online accessoires kopen?

Elastiekjes en speldjes haal ik altijd bij de drogist maar andere accessoires bestel ik wel online. Heb niet een vaste plek, ligt er aan waar ik precies naar op zoek ben. Asos heeft sowieso een ruim assortiment.
<<

Geel

Bericht 07 Mrt 2017 16:00

Re: Waar online accessoires kopen?

Ja, ik haal dat dus ook altijd bij de drogist, maar ik vind het assortiment vaak een beetje saaiïg. Dus ik dacht, mss kun je dat óók ergens online vinden.

Asos, goeie tip!
<<

Anoniem202

Bericht 07 Mrt 2017 16:30

Re: Waar online accessoires kopen?

Asos, Forever21, New Look
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mrt 2017 16:43

Re: Waar online accessoires kopen?

Haha, ik hou ook niet van spannende elastiekjes en speldjes, dat scheelt misschien. Het moet gewoon in de kleur van mijn haar zijn en goed blijven zitten.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Mrt 2017 18:03

Re: Waar online accessoires kopen?

Ik koop veel op AliExpress. Duurt natuurlijk wel wat langer..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Mrt 2017 18:26

Re: Waar online accessoires kopen?

Ik heb laatst oorbellen besteld bij bydaisies.nl en ik zie weleens wat voorbijkomen van wiezewasjes.nl, dat ziet er ook wel leuk uit.
❤ 7 juni 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 07 Mrt 2017 18:47

Re: Waar online accessoires kopen?

Via wish of alie express maar moet je wel geduld hebben
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Mrt 2017 19:04

Re: Waar online accessoires kopen?

AliExpress en Pieces. Pieces alleen omdat er een fijne pieceswinkel bij mij in de buurt zit, ik zou er nooit voor het centrum ingaan.
#teammaple🍁
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 07 Mrt 2017 19:36

Re: Waar online accessoires kopen?

Verschillend,maar vaak via Alie, als het geen haast heeft. Verder via deze sites;

https://www.lovelyjewels.nl/
http://www.my-jewellery.com/ (zit ook als winkel in Den Bosch, Utrecht en Breda)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers