Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 06 Mrt 2017 15:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Spannend Caro! Maar als je een goed gevoel erover hebt komt het vast goed toch. Vind ik altijd wel een goede graadmeter.

Auw, vervelend Uffe. Heb je niet toevallig ergens nog wat verdwaald geld in huis liggen voor onvoorziene omstandigheden?

Heerlijk zeg, Whatever! Geniet er van.

Jezzie, balen van je band. Kun je hem zelf plakken?

---

Hier nog niks gehoord van de garage en mijn vlucht heeft ook nog 40 minuten vertraging. Was al op tijd op Schiphol en had van te voren helemaal niet gekeken naar de vertrektijden. Ach ja, voor je het weet is het zo ver!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Mrt 2017 19:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Het is zo fijn dat het al wat langer licht is s'avonds. Ik was vandaag vroeg met eten dus heb ik daarna nog even wat in de tuin gedaan en konden de meiden nog ff buiten spelen! Heerlijk!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2017 19:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Studiebol schreef:Het is zo fijn dat het al wat langer licht is s'avonds. Ik was vandaag vroeg met eten dus heb ik daarna nog even wat in de tuin gedaan en konden de meiden nog ff buiten spelen! Heerlijk!

Jaaaa super fijn is dat!
<<

Anoniem252

Bericht 06 Mrt 2017 19:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe elektrische fiets hij rijdt zo fijn. Alleen ik zit nu wel op Mn werk nu te wachten tot het droog wordt. Had ook gewoon de auto kunnen pakken maar was zo eigenwijs om de fiets te nemen vanmiddag Haha. Hopelijk wordt het snel droog.
<<

Anoniem257

Bericht 06 Mrt 2017 19:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets, maar geen idee waar ik op moet letten. Heel handig! :palm: :smile:
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mrt 2017 20:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

2 wielen, een ketting en een stuur. Zadel is op zich ook wel fijn, maar niet noodzakelijk.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 06 Mrt 2017 20:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora, ik ben heel benieuwd naar je trap foto's!
Wij hebben dit weekend er even niets aan gedaan, zelf niet fit, dus even rust.

Deze week start mijn opleiding, zin in!
<<

anoniem224

Bericht 06 Mrt 2017 20:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bob schreef:2 wielen, een ketting en een stuur. Zadel is op zich ook wel fijn, maar niet noodzakelijk.


Ik ben anders heel blij met mijn zadel!
<<

Anoniem221

Bericht 06 Mrt 2017 21:21

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil kwijt dat mijn oom, waar ik al twintig jaar geen contact mee heb gehad, me zojuist heeft toegevoegd op Facebook. Ik herkende hem in eerste instantie niet, tot ik doorkreeg dat hij gewoon echt mijn oom is. Hij heeft de 'van' uit zijn achternaam gehaald. Ben echt benieuwd waarom hij opeens toenadering zoekt. Iedereen kon immers destijds doodvallen.
<<

Anoniem192

Bericht 06 Mrt 2017 21:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Betty, het lijkt me voor jou handig als het een stevige fiets is waar je met de kleine man ook mee kan fietsen! Ik heb zelf een Gazelle duty NL en ik ben er ZO blij mee, na bijna 4 jaar rijdt hij nog steeds als een zonnetje.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mrt 2017 21:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Meneer Nilsson schreef:
Bob schreef:2 wielen, een ketting en een stuur. Zadel is op zich ook wel fijn, maar niet noodzakelijk.


Ik ben anders heel blij met mijn zadel!
Ik ook, maar minder noodzakelijk dan een stuur.
<<

anoniem224

Bericht 06 Mrt 2017 21:34

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bob schreef:
Meneer Nilsson schreef:
Bob schreef:2 wielen, een ketting en een stuur. Zadel is op zich ook wel fijn, maar niet noodzakelijk.


Ik ben anders heel blij met mijn zadel!
Ik ook, maar minder noodzakelijk dan een stuur.

Zeker waar. Al zie ik tegenwoordig zoveel mensen (vooral jeugd) zonder handen fietsen omdat ze het te druk hebben met hun telefoon dat een stuur ook minder noodzakelijk wordt.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mrt 2017 21:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja en eventueel is één wiel ook genoeg. Heb je ook gelijk geen ketting meer nodig.
<<

Anoniem192

Bericht 06 Mrt 2017 21:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jongens, ik ga deze week naar de lion king toe!!!!! Ben de vorige keer jááren terug geweest met mijn toenmalige vriendje en nu ga ik gewoon met mijn allerliefste meneer erheen en kunnen we met de tram erheen, hoe leuk!
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mrt 2017 21:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jaloers!!!
<<

anoniem224

Bericht 06 Mrt 2017 21:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Heel gaaf Pippa!
<<

Anoniem192

Bericht 06 Mrt 2017 21:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

We zitten ook nog op rij 1 aan de zijkant! :)
<<

Anoniem192

Bericht 06 Mrt 2017 21:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

En mijn vriend houdt niet zo van musicals, maar is ook mee geweest naar Sister Act & Mary Poppins, dus dit moet ook wel lukken hahaha.
<<

Anoniem257

Bericht 06 Mrt 2017 21:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Pippa schreef:Betty, het lijkt me voor jou handig als het een stevige fiets is waar je met de kleine man ook mee kan fietsen! Ik heb zelf een Gazelle duty NL en ik ben er ZO blij mee, na bijna 4 jaar rijdt hij nog steeds als een zonnetje.

Ja, ik wil ook heel gaag om die reden een fiets. Er zijn zoveel verschillende types. Ik wil graag een echte mama fiets maar geen budget voor. Daarbij zal ik niet veel fietsen behalve met mijn zoontje! Dus vind het ook zonde geld haha dus nu gewoon kijken naar een normale stabiele fiets
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Mrt 2017 03:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Als je donderdagavond gaat kunnen we elkaar spotten Pippa!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Patsy

Bericht 07 Mrt 2017 07:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Betty schreef:
Pippa schreef:Betty, het lijkt me voor jou handig als het een stevige fiets is waar je met de kleine man ook mee kan fietsen! Ik heb zelf een Gazelle duty NL en ik ben er ZO blij mee, na bijna 4 jaar rijdt hij nog steeds als een zonnetje.

Ja, ik wil ook heel gaag om die reden een fiets. Er zijn zoveel verschillende types. Ik wil graag een echte mama fiets maar geen budget voor. Daarbij zal ik niet veel fietsen behalve met mijn zoontje! Dus vind het ook zonde geld haha dus nu gewoon kijken naar een normale stabiele fiets


Heb je vast al aan gedacht, maar heb je al op marktplaats gekeken en naar tweedehands fietsen bij fietsenwinkels? Mijn tweedehands moederfiets kostte maar €200,- en is nog erg mooi en fietst heerlijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Mrt 2017 07:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik ontzettend beroerd geslapen heb vannacht. Gadver.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 07 Mrt 2017 08:34

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik voel me al dagen niet fit. Weinig eetlust maar wel hongerig. Nu attendeerde mijn moeder me er gisteren op dat ik dit eerder heb gehad, en toen uiteindelijk een aanval van koliekpijn kreeg door een niersteen. Naar mijn weten ben ik die steen nog steeds niet kwijt, dus baal er nu wel wat van. Even aankijken en anders het ziekenhuis maar bellen.

Vandaag je afspraak Burn?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Mrt 2017 09:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Succes en sterkte vandaag Burn!

Popcorn, wat rot. Hopelijk gaat het snel beter!

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Mrt 2017 10:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja moet om 13u bij verloskundige zijn.
Ga er niet vanuit dat we wat zal gebeuren. Alleen even een check en nieuw plan van aanpak.
Maar de hele tijd enge dromen vannacht en steeds van die zeurende buikpijn.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio