Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spruw vanzelf over?

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Mrt 2017 11:06

Spruw vanzelf over?

Mijn baby heeft een griepje gehad en daarna oogde zijn gehemelte wat wit.
Hij wil zijn vaste voeding slecht hebben en na overleg met de huisarts hebben we Daktarin gekregen.
Alleen nu is het punt dat hij hier van gaat overgeven. Flessen komen er in grote golven weer uit.
Dus dat heeft ook niet veel nut. Hij was gisteren erg misselijk en huilde steeds. Na het spugen was hij weer mega vrolijk en at hij wel de helft van zijn groente op. Dat bleef er ook in. Ik durfde toen de gel ook niet meer te geven.

Vandaag de Daktarin ook niet meer gegeven en de fles ging gewoon goed en het fruithapje net ook.
Achter op de tong is het nog wel wittig en zijn gehemelte ook wel, maar het is geen dikke witte plak.

Wat zal ik doen?
2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Mrt 2017 15:41

Re: Spruw vanzelf over?

Volgens mij gaat het vanzelf over als hij zichzelf niet steeds besmet. Dus steeds een schone fles (gesteriliseerd ) geven, spuugdoeken 1 keer gebruiken, dingen waar hij op sabbelt met spelen daarna uitkoken etc
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Mrt 2017 15:43

Re: Spruw vanzelf over?

Ja dat doe ik ook nu. Hoop dat het goed gaat.
2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 05 Mrt 2017 19:35

Re: Spruw vanzelf over?

De spuugdoeken op 60 graden wassen liefst 90, maar 60 mag ook is mij gezegd. En de rest idd goed steriliseren en wassen.

Hier rond de 6 weken spruw gehad kreeg een ander medicijn. Daarvan mocht ik twee kuren geven. Het was toen wel minder, maar nog niet helemaal weg.
Ik heb het toen zo gelaten en uiteindelijk is het wel vanzelf weggegaan.

E had er zelf geen last van anders was ik wel terug gegaan naar de dokter.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Mrt 2017 22:32

Re: Spruw vanzelf over?

Karnemelk kan ook werken. Als hij dit wel binnen houdt. En evt. kokosolie (biologische) smeren in het mondje. Ik heb laatst ergens gelezen dat dit nog beter werkt als medicijnen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Mrt 2017 08:05

Re: Spruw vanzelf over?

Hij heeft gisteren prima gegeten en de fles dronk hij ook zo leeg net. Ik geloof dus dat hij er geen last van heeft.

Die tips ken ik ook Maddie .
2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers