Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De theevraag van vandaag!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Mrt 2017 22:07

De theevraag van vandaag!

Zou je liever het verleden veranderen of de toekomst zien?

En waarom?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem192

Bericht 03 Mrt 2017 22:17

Re: De theevraag van vandaag!

Eigenlijk allebei niet, als ik moet kiezen de toekomst zien.

Verleden heeft me gemaakt wie ik ben, toekomst staat nog open.
<<

Anoniem184

Bericht 03 Mrt 2017 22:18

Re: De theevraag van vandaag!

Het verleden veranderen. Een aantal dingen dan. M'n toekomst wil ik eigenlijk gewoon niet weten.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Mrt 2017 22:19

Re: De theevraag van vandaag!

De toekomst zien. Ik heb nergens spijt van, maar ben wel heel benieuwd naar de toekomst zodat ik bepaalde beslissingen gemakkelijker kan gaan maken ipv slapeloze nachten te krijgen of bv door te lopen met klachten, terwijl ik erger had kunnen voorkomen.
<<

anoniem203

Bericht 03 Mrt 2017 22:33

Re: De theevraag van vandaag!

Het verleden veranderen. Ik zou een aantal dingen willen veranderen. Ik was bijv. vroeger heel verlegen. En dat zou je nu eigenlijk niet meer zeggen ;) En ik had wat langer door moeten gaan met school.
<<

Anoniem281

Bericht 03 Mrt 2017 22:36

Re: De theevraag van vandaag!

Pf geen beide van beiden. Anders is de kans groot dat ik de toekomst zou veranderen, maar ik kies er ook niet voor om het verleden te veranderen omdat ik erin geloof dat alles gebeurt met en/of om een reden. Als ik m'n toekomst zou weten, kan k die aanpassen en verander ik mijn toekomstige verleden en doe ik wat ik in het heden niet wil. :nerd:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Mrt 2017 23:33

Re: De theevraag van vandaag!

Als ik zou moeten kiezen dan kies ik voor de toekomst.
Ik ben heel benieuwd naar de toekomst of mijn grootste wens uit mag gaan komen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem257

Bericht 04 Mrt 2017 01:24

Re: De theevraag van vandaag!

Ik zou het verleden veranderen en al mijn dierbare mensen terug krijgen ! Zonder twijfel
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Mrt 2017 09:13

Re: De theevraag van vandaag!

Ik zou veel te bang zijn om de toekomst te zien, maar ik zou best iets in het verleden willen veranderen. Maar of dan m'n leven nog hetzelfde zou zijn als nu... poeh ook best eng.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Mrt 2017 09:35

Re: De theevraag van vandaag!

Verleden. Ik zou mijn aller eerste vriendje een knal voor zijn harses geven, zeggen dat t een lul is en dan weggaan..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Mrt 2017 09:36

Re: De theevraag van vandaag!

Betty schreef:Ik zou het verleden veranderen en al mijn dierbare mensen terug krijgen ! Zonder twijfel

Als ik moet kiezen zou ik ook het verleden kiezen met deze reden. Al zou dat ook weer grote gevolgen hebben voor m'n toekomst, want als ik m'n papa terughaal zou m'n stiefvader er nooit geweest zijn en dat lijkt me ook niet leuk. Dus liever geen van beide.

♥♥
<<

Anoniem278

Bericht 04 Mrt 2017 09:44

Re: De theevraag van vandaag!

Maar als ik het verleden zou veranderen, dan verander ik automatisch mijn heden en toekomst toch ook?

Doe maar geen van beiden. Ik wil het allerliefst mijn beste vriendin terug dan (twee jaar geleden overleden) maar niet als dat bv zou betekenen dat er allerlei andere dingen mis gaan.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Mrt 2017 09:55

Re: De theevraag van vandaag!

Het verleden zou beter zijn voor mij om te veranderen. Dan zou ik direct mijn gevoel en kinderwens gevolgd hebben ook al was ik pas 18. Dan is ook meteen mijn toekomst veranderd, met gezin. Als dat niet kan zou het wel heel fijn zijn om te weten of we ooit een gelukkig gezin gaan worden, meer hoef ik niet te weten.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Mrt 2017 09:58

Re: De theevraag van vandaag!

Quizzle schreef:Maar als ik het verleden zou veranderen, dan verander ik automatisch mijn heden en toekomst toch ook?

Doe maar geen van beiden. Ik wil het allerliefst mijn beste vriendin terug dan (twee jaar geleden overleden) maar niet als dat bv zou betekenen dat er allerlei andere dingen mis gaan.



Door mijn ex te meppen en niet voor een relatie te gaan verander ik niet zo zeer iets aan mijn heden en toekomst, wel aan mijn zelfbeeld (en libido) denk ik. Het is niet dat iets dan ineens enorm anders gegaan zou zijn.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 04 Mrt 2017 14:16

Re: De theevraag van vandaag!

Dan zou ik het verleden willen veranderen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem243

Bericht 04 Mrt 2017 17:02

Re: De theevraag van vandaag!

Ik kan niks bedenken wat ik zou willen veranderen aan mijn verleden, in ieder geval niks wat geen grote impact op mijn huidige leven zou hebben en daar ben ik erg tevreden mee. De toekomst weten lijkt me eigenlijk ook niks, maar als ik moet kiezen dan liever dat. Ik ben wel benieuwd naar sommige dingen. Ligt er ook een beetje aan of je de hele toekomst zou zien of zelf een 'onderdeel' kunt kiezen.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Mrt 2017 19:22

Re: De theevraag van vandaag!

Ik heb jaren gedacht dat ik het verleden wilde veranderen, maar nu heb ik liever een sneak peek van de toekomst.
<<

Brooke

Bericht 04 Mrt 2017 23:26

Re: De theevraag van vandaag!

De toekomst hoef ik niet zo nodig te zien. Dat benauwd me een beetje, denk dat ik dan niet meer normaal kan leven, want dan heb ik altijd alleen maar zorgen over wat nog komen gaat. Het verleden zou ik wel veranderen. Ik zou wel sommige dingen anders aanpakken. Ik zou wat meer naar mezelf luisteren en minder naar wat anderen mij opdragen, daar heb ik niks mee bereikt. Ook zou ik minder met anderen rekening houden, dat heb ik teveel gedaan waardoor ik veel dingen heb gelaten. Zonde.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 05 Mrt 2017 14:31

Re: De theevraag van vandaag!

Ik zou niks willen veranderen was het eerste wat ik dacht.
Maar bij wat langer nadenken zou ik wel, als ik mocht kiezen, geen reuma willen hebben. Maar daarvoor kan ik niet teruggaan naar het verleden en het veranderen, want ik zou niet weten hoe. En dan nog weet ik niet wat voor andere dingen daardoor zouden veranderen, want verder zou ik echt niks anders willen.

Alles wat gebeurd is heeft me gemaakt zoals ik nu ben. En zoals mijn leven nu gaat. En ik zou niks willen riskeren daarvoor.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers