Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem184

Bericht 04 Mrt 2017 18:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Goed bezig, Fedora!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 04 Mrt 2017 19:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik werd vandaag thuis verrast met een babyshower, dat had ik totaal niet verwacht en het was zó leuk!

Nu lig ik lekker op de bank na te genieten :)
10.04.17
<<

Anoniem184

Bericht 04 Mrt 2017 19:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh Saga wat leuk!

Ik wil even kwijt dat ik al maanden twijfel om deze te kopen (de gouden):
Afbeelding
Ik denk dat ik hem ontzettend veel zal gebruiken, maar ik vind het zo'n smak geld en vraag me eigenlijk af of ik er niet gewoon ook te oud voor ben, zo'n ding op m'n kop :laughcry: Het is niet zo'n ontzettend grote (dat vind ik namelijk wel heel lelijk), maar toch.

Nuk rijg ik binnenkort geld terug van de stookkosten en nu twijfel ik nóg meer.
<<

anoniem203

Bericht 04 Mrt 2017 19:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Maple je moet jezelf af en toe ook eens een cadeautje gunnen he :wink:
<<

ChiQ

Bericht 04 Mrt 2017 19:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb oordopjes van Beats by Dre! Tóp! Is dat niets voor je?
<<

Anoniem184

Bericht 04 Mrt 2017 19:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Van die kleine oordopjes zitten eigenlijk alleen die van Apple goed bij mij. De rest blijft gewoon niet in m'n oren zitten, haha. En eind van het jaar mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, ik twijfel over m'n Iphone 6S nog een jaartje aanhouden, of de iPhone 7, maar dan lijkt iets draadloos me ook alvast handig (die kleine Apple EarPods vind ik dan weer niets, draadloos)
<<

Anoniem316

Bericht 04 Mrt 2017 20:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mooi ding Mapje!

Mijn baby weigert te gaan slapen. Normaliter slaapt ze van 23u tot 8u en dan tot 11:30. Nou dat moest natuurlijk andersom. Op aanraden van UN Overdag max. 2uur laten slapen. Vanavond het hele standaard ritueel maar nee hoor.. en dan niet gewoon jammeren maar keihard krijsen.

Oke zeikmodus uit.
<<

anoniem203

Bericht 04 Mrt 2017 21:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik zie trouwens dat zo'n koptelefoon rond de 375 euro is :shock: Dat zou ik er toch niet voor over hebben persoonlijk.
<<

Anoniem184

Bericht 04 Mrt 2017 21:47

Re: Wat wil je even kwijt? #6

€240 Ava. Nog steeds heel veel en dat is ook waarom ik twijfel. Maar de andere kant is dat ik zelden wat voor mezelf koop.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Mrt 2017 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Maple schreef:€240 Ava. Nog steeds heel veel en dat is ook waarom ik twijfel. Maar de andere kant is dat ik zelden wat voor mezelf koop.


Kijk naar de reviews, hoelang je met het product gaat doen en als het allemaal plus is, dan moet je drie minnen zoeken om jezelf het te misgunnen. Maar als het geld er is en je weet zeker dat dit is wat je wilt en dat het product goed is, waarom je het zelf niet gunnen?

Ik weet het, lastig. Want zo ben ik ook niet. Maar als mijn vriend dan zegt dat iets een hoop geld is, maar ik mezelf ook eens iets moet gunnen, dan ben ik ook heel erg dankbaar voor de uitkomst. En dat ik dus het product heb.
<<

anoniem203

Bericht 04 Mrt 2017 21:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik zag de gouden bij Bol.com en de Apple store staan voor 375. Zal dan een luxere uitvoering zijn geweest dan ofzo. Anders scheelt het wel heel veel in prijs. Maar 240 vind ik ook veel haha.
<<

Anoniem184

Bericht 04 Mrt 2017 22:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh nee, dat is de Studio en die vind ik echt veel te groot. Die ik plaatste, is de Solo.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Mrt 2017 22:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Het is een hoop geld voor slechts redelijke kwaliteit, de dr dre koptelefoons. Althans, dat is mij verteld door enkele kenners nu ik zelf ook op zoek ben naar een nieuwe koptelefoon. Geluid schijnt bij goedkopere andere merken beter te zijn.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 04 Mrt 2017 22:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik vraag me dan altijd af wat er zo geweldig aan zo'n koptelefoon is dat ie zo duur moet zijn. Gaat volgens mij voor het grootste deel om het merkje. Ik zou het er in elk geval nooit voor over hebben. Maar als jij dat wel hebt en je kunt het missen, tsja waarom niet? Ik zou me gewoon heel goed afvragen of ik het echt heel graag wil hebben, en met name of ik het echt heel veel ga gebruiken, anders is het wel erg zonde natuurlijk.
<<

anoniem203

Bericht 04 Mrt 2017 22:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou daar ging net mijn mascara.. stomme All You need is Love :albino:
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 04 Mrt 2017 23:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ava schreef:Nou daar ging net mijn mascara.. stomme All You need is Love :albino:

Nou inderdaad! Zo cliché, maar ik vond het zó mooi!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Mrt 2017 23:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hoor van mijn man dat er slecht geluid uit komt en je beter iets van JBL of Bose kunt kopen.
Dr Dre Beats worden overschat en het merk is een paar jaar geleden populair geworden onder jongeren, die ze in allerlei kleurtjes droegen op school.
Ik heb er geen verstand van maar zou nooit met een koptelefoon op mijn hoofd rondlopen haha.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem184

Bericht 04 Mrt 2017 23:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oké bedankt allemaal! Ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat mijn koptelefoon wel heel erg de aandacht wegneemt van de babyshower van Saga :)

Oh edit: wat het geluid van deze betreft heb ik trouwens (op verschillende sites) alleen maar positieve gebruikersreviews gelezen, eigenlijk is het de eerste keer dat ik nu negatieve verhalen over het geluid lees. Ik heb 'm bij de Mediamarkt pasgeleden ook even getest en toen vond ik het geluid ook juist goed. Sterker nog, mijn vriend vind 't eerst helemaal niks, zo'n duur ding en toen hij hem zelf op had gaf hij direct aan dat ik 'm maar moest kopen, dan kon hij hem ook af en toe gebruiken :laughcry:
Maargoed, ik twijfel dus nog steeds. Ik twijfel nog wel ff verder. Het heeft ook geen haast :)
Laatst gewijzigd door Anoniem184 op 05 Mrt 2017 06:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Mrt 2017 06:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Komt door het mooie plaatjes Maple! ;).
Maar leuk Saga! Heb je ook leuke cadeautjes gehad?

Ik wil kwijt dat ik nu dus wakker ben en het hele huis nog lekker ligt te tukken. Dochter ging gisteravond na een uur krijsen eindelijk slapen en na de fles van 23u sliep ze zo weer verder! En ze slaapt nog. Trotse moeder hier hoor haha.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 05 Mrt 2017 08:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Saga, leuk dat het echt zo'n verassing was je babyshower. Ben je verwend met leuke cadeautjes?

Ik moet zo werken. Geen zin in. Net nu N. de smaak te pakken heeft van: "Het is vakantie, je mag uitslapen." (vakantie is weer bijna voorbij) Slecht geslapen vannacht, zij ligt nu nog lekker met papa te slapen en ik moet zo weg.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Mrt 2017 08:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aargh hebben jullie er ook last van dat als je foto's én tekst wil posten (en dat je dan dus even weggaat uit dit typveld, dat als je weer terugkomt alles al weg is wat je hebt getypt? Vet irritant! Ik probeer op m'n tel foto's toe te voegen van project trap, voor de liefhebbers hier :wink: maar het lukt me niet want het bericht is steeds weer weg!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem184

Bericht 05 Mrt 2017 08:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb dat ook wel eens, ik druk dan tussendoor als ik switch van tabblad soms maar op 'voorbeeld', dan heb ik het idee dat het langer blijft staan.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Mrt 2017 09:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat we gisteren T. zijn 2e verjaardag hebben gevierd en dat het superleuk was! Het clubje mensen was precies goed, hij is super verwend, had een onwijs mooie taart en nu zijn we lekker aan het spelen met al zijn nieuwe aanwinsten.

En het allerbelangrijkste, hij heeft (volgens mij) van elk moment genoten. Veel aandacht, lekker knuffelen met alle opa's en oma's en spelen met de andere kindjes die er waren!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Mrt 2017 12:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mijn vriend heeft er ook 1 Maple en hij is er erg blij mee. Gebruikt hem ook veel en niks te klagen over het geluid.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Mrt 2017 12:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora schreef:Aargh hebben jullie er ook last van dat als je foto's én tekst wil posten (en dat je dan dus even weggaat uit dit typveld, dat als je weer terugkomt alles al weg is wat je hebt getypt? Vet irritant! Ik probeer op m'n tel foto's toe te voegen van project trap, voor de liefhebbers hier :wink: maar het lukt me niet want het bericht is steeds weer weg!


Ja! Zo irritant. Daarom typ ik 'belangrijke' posts vaak eerst in Google Keep (of ander notitie App)

Snirp, super leuk! Die taart was ook echt tof!
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron