Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sicilië

<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 04 Mrt 2017 18:07

Re: Sicilië

Ja! Broodje ijs! Dat moet je echt eten! Ik ben helemaal geen ijsliefhebber, maar dat vond ik echt heerlijk. Dat ijs was ook echt niet te vergelijken met het ijs wat ik hier wel eens eet trouwens.

Wij zijn afgelopen zomer op Sicilië geweest en ik vond het ook super. Wij zaten op een camping vlakbij Cefalu (loopafstand), ik vond Cefalu echt heel erg leuk! Als ik jullie was zou ik eens bij Le Chat Noir eten; superlekker en hele leuke mensen.

De laatste dag zijn wij in Catania geweest, omdat we vanuit daar terugvlogen, maar dat had van mij niet gehoeven. Vond er echt niks aan. Palermo vond ik daarentegen wel echt leuk en zeker de moeite waard!
<<

Anoniem230

Bericht 04 Mrt 2017 21:22

Re: Sicilië

Wij gaan ook maar dan in Mei. Wij vliegen heen en terug op Catania. Wij slapen 5 nachten in Catania en 2 nachten in Caltagirone.
Vanuit die 2 plaatsen gaan wij met een huurauto leuke plaatsen bezoeken. Moeten alleen nog even kijken wat te bezoeken dus heb nog geen tips!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jul 2017 13:53

Re: Sicilië

We zijn inmiddels alweer een paar weken terug, maar het was heerlijk! We hebben erg veel gezien en gedaan. De eerste vijf dagen zaten we in Taormina. Vanuit daar zijn we naar de Etna geweest, naar Milazzo en vanuit daar met de veerboot naar Vulcano. Zwart strand gezien en modderbaden en het stonk er gigantisch naar zwavel! Heel apart, we gingen even de zee in en daar waren stukken die echt op een bubbelbad leken, kwam dus zo uit de bodem en was echt heet water ook! Binnen vijf minuten waren al m'n sieraden zwart van de zwavel, dat was even balen. Gelukkig weer schoon gekregen met een heel goede tip van omaweetraad.nl. :P Verder een paar keer met de kabelbaan naar beneden geweest, naar Isola Bella en Mazzarò.

Daarna doorgereden naar Cefalù, waar we vooral lekker naar het strand en het dorpje zijn geweest. Beetje rustig aan na drukke dagen in Taormina.

Toen door naar het hectische Palermo, was even wennen na die pittoreske dorpjes! Een rauwe stad vond ik het, met lelijke buurten, maar ook mooie stukken. M'n vriend was er niet zo weg van, maar ik zag de leuke dingen ook wel gelukkig. We zijn vanuit daar nog een dag naar Trapani geweest en toen met de veerboot naar Favignana, erg leuk eilandje! Fietsen gehuurd en naar mooie strandjes gefietst.

Veel gezien en gedaan dus, lekker gegeten, veel ijsjes ook (en broodje ijs idd!) en een hoop wijn gedronken. Aanrader!
Laatst gewijzigd door Bliss op 12 Jul 2017 14:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 12 Jul 2017 14:16

Re: Sicilië

O zo leuk Bliss!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 12 Jul 2017 19:52

Re: Sicilië

Leuk Bliss!
Ik ga in sep naar Sicilië. Wij verblijven de hele week in Taormina. Heb je nog leuke restaurant tips daar?
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers