Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sport

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Mrt 2017 18:02

Sport

Ik ben me een beetje aan het oriënteren om te gaan sporten. Maar weet nog niet zo goed wat ik wil doen. Ik vind het niet zo leuk om alleen te gaan. Maar misschien is het juist ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Wat voor sport doe jij?
Hoe vaak per week sport je?
Sport je 'alleen' of samen met iemand?
Wat betaal je per maand aan je sport?
Sport je overdag of 's avonds of in het weekend?
Laatst gewijzigd door Jezzie op 03 Mrt 2017 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Mrt 2017 18:04

Re: Sport

Ik zag dat mom in balance hier in de buurt ook zit een en gratis avond organiseert. Wie heeft daar ervaring mee?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem187

Bericht 03 Mrt 2017 18:23

Re: Sport

Een sport die leuk is moet nog uitgevonden worden geloof ik.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Mrt 2017 18:33

Re: Sport

Wat voor sport doe jij? Yoga, fysiofit (revalidatie) en vanaf volgende week aquafit.
Hoe vaak per week sport je? Nu 3x. Volgende week 4x.
Sport je 'alleen' of samen met iemand? Alleen, maar naar het zwemmen gaan we wel samen.
Wat betaal je per maand aan je sport? Yoga is €10,- per les van anderhalf uur, fysiofit is een uur per keer (via verzekering) aquafit is €5,60 per les van 3 kwartier.
Dus Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Alles 's ochtends.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 03 Mrt 2017 18:48

Re: Sport

Wat voor sport doe jij? box&bootcamp (combinatie van bootcamp en boxen dus) en hardlopen
Hoe vaak per week sport je? bootcamp is 1x in de week, hardlopen 1x (soms 2x) in de week
Sport je 'alleen' of samen met iemand? bij het bootcampen zijn er ook 2 vriendinnen, maar de meeste mensen die daar sporten komen alleen. Hardlopen doe ik alleen
Wat betaal je per maand aan je sport? 40 euro per 3 maanden
Dus Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? bootcamp is 's avonds. Hardlopen doe ik wanneer het maar uitkomt met m'n rooster, kan 's ochtends/smiddags of 's avonds gaan.

Ik deed eerst alleen maar hardlopen en merk dat ik nu erg fijn vind dat ik het bootcampen erbij ben gaan doen. Vooral omdat dit een vaste avond in de week is, en ik er dus niet over na hoef te denken of ik zin heb om te gaan sporten. Afzeggen vind ik geen optie dus ik ga gewoon. En de afwisseling is leuk!

Hiervoor heb ik volleybal gedaan, dat zou ik nu ook wel weer op willen pakken ( ben verhuisd). Als je mensen wil leren kennen zou ik overigens wel voor een teamsport gaan!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 03 Mrt 2017 19:11

Re: Sport

Jezzie, woon jij toevallig bij mij in de buurt? Ik zag vandaag de advertentie ook bij mij voorbij komen voor in E.H.

Wat voor sport doe jij? Harlopen en fitness en groepslessen.
Hoe vaak per week sport je? 3 x hardlopen, 1 á 2 x fitness of groepsles op sportschool (b.v zumba)
Sport je 'alleen' of samen met iemand? Alleen.
Wat betaal je per maand aan je sport? Niets. Ik heb het sportabbo gewonnen. Maar zodra de maanden erop zitten, stop ik ermee. Misschien dat ik opnieuw een abbo neem de komende wintermaanden, want ik vind het wel erg fijn maar heel duur (45 euro p.m.)
Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Wanneer het mij uitkomt. En dat vind ik van hardlopen zo ideaal. Waar je ook bent (lees vakantie), je kan altijd hardlopen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Mrt 2017 19:55

Re: Sport

Jezzie schreef:Ik zag dat mom in balance hier in de buurt ook zit een en gratis avond organiseert. Wie heeft daar ervaring mee?


Je bedoelt die van maandagavond in H. denk ik?
Vriendin van mij deed het voor haar zwangerschap en wil het nu ook weer gaan doen. Zelf heb ik er ook naar gekeken maar de tijden bevallen me niet zo en ik vond het ook behoorlijk duur (48,50 per maand?).

Ik doe nu pilates. Een keer per week een les van 45minuten. Ik betaal 19,50 per maand.
Dit doe ik om sterkere spieren te krijgen, door de zwangerschap waren ze echt enorm verslapt en had ik veel pijnklachten. Als mijn spieren weer wat sterker zijn wil ik er nog iets bij gaan doen, misschien spinning of weer volleyballen.

Voor mijn zwangerschap volleybalde ik. Een keer per week training en een keer per week wedstrijd. Dit kostte ongeveer 30 euro per maand. Als je geen wedstrijden speelt maar alleen traint is het goedkoper.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 03 Mrt 2017 20:50

Re: Sport

Wat voor sport doe jij? Tafeltennis en beetje mountainbiken en hardlopen
Hoe vaak per week sport je? Tafeltennis 2x in de week, mountainbike en hardlopen met mooi weer in de weekenden
Sport je 'alleen' of samen met iemand? Tafeltennis kun je moeilijk alleen dus bij clubs speel ik tegen anderen. Hardlopen en mountainbiken doe ik alleen.
Wat betaal je per maand aan je sport? Tafeltennis zo'n 200 per jaar incl competitie, mountainbike (de aanschafprijs en dat kun je zo gek als je wilt maken, hogere prijs is een betere fiets) en hardlopen (zo'n 125 euro voor goede schoenen)
Dus Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Tafeltennis 2 avonden in de week en mountainbiken en hardlopen 1x in het weekend overdag

Tafeltennis is een sport waarbij je jarenlange training nodig hebt wil je een aardig niveau bereiken. Binnenkort is het AL in Düsseldorf en daar ga ik naartoe. Super om de wereldtop aan de gang te zien.

Mountainbike en hardlopen is goed te doen. Van beide zijn ook filmpjes te vinden op internet voor techniek en onderhoud. Bij mountainbiken zou ik eerst een bike huren voordat je er een koopt omdat deze vrij prijzig is
<<

anoniem203

Bericht 03 Mrt 2017 21:23

Re: Sport

Wat voor sport doe jij? Zwemmen (baantjes zwemmen)
Hoe vaak per week sport je? 1-2 keer per week een uur per keer.
Sport je 'alleen' of samen met iemand? De ene keer met een vriendin en de andere keer alleen.
Wat betaal je per maand aan je sport? Ik heb een 12 baden kaart gekocht en die kost 49,-
Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Doordeweeks in de avond.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Mrt 2017 22:01

Re: Sport

Green_Pepper schreef:
Jezzie schreef:Ik zag dat mom in balance hier in de buurt ook zit een en gratis avond organiseert. Wie heeft daar ervaring mee?


Je bedoelt die van maandagavond in H. denk ik?
Vriendin van mij deed het voor haar zwangerschap en wil het nu ook weer gaan doen. Zelf heb ik er ook naar gekeken maar de tijden bevallen me niet zo en ik vond het ook behoorlijk duur (48,50 per maand?).


Ja die bedoel ik idd. Maar ik had nog niet naar de prijs gekeken. 38,50 p.m. vind ik toch wel te duur.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Mrt 2017 22:13

Re: Sport

Jezzie schreef:
Wat voor sport doe jij? Ballet, 1 les klassiek en 1 les funky jazz. Soms volg ik nog workshops modern.
Hoe vaak per week sport je? Twee keer. Ik volg ook nog vaak losse workshops, dat is gemiddeld 1 keer per 6 weken.
Sport je 'alleen' of samen met iemand? Alleen, maar we zijn altijd met dezelfde groep, dus ik ken er wel een hoop mensen door natuurlijk. Maar ik ga niet samen met iemand. Wel zijn het beide leuke groepen, en we gaan twee keer per jaar met zijn allen wat drinken (kerstborrel en jaarafsluiting in de zomer).
Wat betaal je per maand aan je sport? Pfoe, geen idee eigenlijk. De ene les betaal ik per 3 maanden, de andere per half jaar en daar krijg ik korting op omdat ik meerdere lessen volg. Ik schat iets van 50 euro per maand in totaal? De workshops betaal ik los en de kosten daarvan zijn afhankelijk van de tijdsduur en de ingehuurde gastdocent.
Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Op dinsdagochtend (dat is mijn vrije dag dus dat komt goed uit) een les van 60-75 minuten en op woensdagavond een les van 75-90 minuten. De losse workshops zijn bijna altijd op zondag.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11388

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 04 Mrt 2017 13:08

Re: Sport

Wat voor sport doe jij? Triatlon
Hoe vaak per week sport je? 6 dagen in de week (en soms 2 keer op een dag)
Sport je 'alleen' of samen met iemand? Meestal alleen, alleen zwemmen met anderen. En tegenwoordig loop ik hard met mijn dochtertje ;-)
Wat betaal je per maand aan je sport? Phoe. Ik betaal per jaar 260 euro lidmaatschap van mijn vereniging. Daarnaast alle inschrijvingen (als ik grote wedstrijden mee doe betaal ik soms 400 euro inschrijfgeld) en materialen denk ik 1000 euro per jaar. Dit jaar zal het minder zijn omdat ik geen grote wedstrijd doe.
Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Als ik vrij ben overdag, anders in de avond. Nu voornamelijk overdag. Behalve zwemmen, dat is in de avond/namiddag.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem245

Bericht 04 Mrt 2017 13:14

Re: Sport

Jezzie schreef:
Wat voor sport doe jij? Ik fitness en 'bootcamp' met zoon en me vriend en zijn dochter.
Hoe vaak per week sport je? 3x in de week ongeveer
Sport je 'alleen' of samen met iemand? Als ik naar de sportschool ga, ga ik alleen maar het bootcampen doe ik altijd met zoon. Af en toe gaan vriend en zijn dochter ook mee. Vanmiddag gaan we toevallig met ons drietjes. Dochter is er niet.
Wat betaal je per maand aan je sport? Ik betaal 20 euro aan de sportschool. En ik heb net nieuwe kleding voor zoon en mij gekocht a 100 euro.
Sport je overdag of 's avonds of in het weekend? Overdag, straks in de zomer willen we in de avond lekker het bos in gaan. 2x doordeweeks en een dag in het weekend.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 04 Mrt 2017 18:02

Re: Sport

Serendipity schreef:Een sport die leuk is moet nog uitgevonden worden geloof ik.


Hahaha :thumbup:

Maar niet mee eens dus.

Ik turn 2x per week en loop 3x per week hard, dus ik sport 5x per week. Hardlopen doe ik vaak alleen, maar net wanneer het uitkomt. Soms samen met mijn vriend. Turnen doen we in grote selectiegroep.
Voor hardlopen betaal ik niet zoveel; alleen kleding en schoenen. Maar met goede hardloopschoenen doe je wel even en de kleding kan ik voor alle sporten wel gebruiken.
Turnen doe ik in de avonden (en wedstrijden dan wel in het weekend overdag), hardlopen doe ik nu meestal 's ochtends (geen werk), maar als ik wel weer werk heb doe ik het 's avonds of eind middag/net voor het eten. Ik kan namelijk niet direct na het eten sporten.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers