Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maart roert zijn staart!

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 04 Mrt 2017 03:49

Re: Maart roert zijn staart!

I love maart! Het wordt hier langzaam herfst en dan is eindelijk de grootste hitte voorbij. Dit is mn laatste maand werken en uni, ook zin in. Zó gek dat jij nu je baby zou kunnen krijgen Marin, het lijkt nog zo kort geleden dat iedereen aangaf zwanger te zijn
Afbeelding
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Mrt 2017 08:35

Re: Maart roert zijn staart!

Jaaa en dan komt de zon weer naar ons toe!!
Ik heb niks bijzonders in maart maar vind het altijd wel een heel hoopvolle maand omdat je dan de eerste tekenen van de lente ziet!
<<

Anoniem335

Bericht 04 Mrt 2017 08:38

Re: Maart roert zijn staart!

We zijn gisteren terug gekomen van een vakantie van 3 weken in Azie en heb direct tulpen gehaald om het een beetje gezellig te maken hier in huis haha.

Weinig plannen voor maart, nouja misschien wel even afstuderen voor m'n studie haha maar dat zal denk ik april worden.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 04 Mrt 2017 13:38

Re: Maart roert zijn staart!

Volgende week heb ik met een vriendin, die ik al veel te lang niet gezien heb, afgesproken in Amsterdam.

Eind maart ga ik via srprs.me op city trip voor 3 dagen.

Verder heb ik geen echte plannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mrt 2017 14:33

Re: Maart roert zijn staart!

Welkom terug Kexter. Waar in Azië ben je geweest?
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Mrt 2017 16:32

Re: Maart roert zijn staart!

Ik hoop de komende dagen nog mee te kunnen helpen met de campagne voor de verkiezingen. 15 maart de uitslagenavond daar heb ik heel veel zin in. Weet alleen nog niet of ik mee ga naar de kroeg of thuis blijf. Door de zwangerschap heb ik niet zo veel energie. Daarom sinds de laatste dagen weer actief.

Eind maart weten we of we een zoon of dochter krijgen. Ik gok zelf op een zoon.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem252

Bericht 05 Mrt 2017 23:36

Re: Maart roert zijn staart!

Bliss schreef:
Atelier Madame schreef:
Bliss schreef:Ik vergeet helemaal te noemen dat over twee weken de overdracht van mijn huis is en ik er dan officieel van af ben! :cheering:

Bliss wat goed! Heb je er een mooie bedrag voor gekregen?


€ 5.000 boven de vraagprijs, waarmee ik precies quitte speel. Zooo blij mee, dit was echt tegen alle verwachtingen in!


WoW super fijn! Gefeliciteerd :D
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny