Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Omapost

<<

Anoniem335

Bericht 04 Mrt 2017 08:36

Omapost

Wie heeft er al eens een kaartje verstuurd via 'omapost'?

Je kan via de app een kaartje sturen naar je eigen oma of naar een adoptie oma/opa. Ik heb vanmorgen voor het eerst een kaartje gestuurd naar mijn adoptieopa. De opa ontvangt mijn adres erbij en kan dus een kaartje terugsturen mocht hij dat leuk vinden.

Het is om de eenzaamheid van ouderen te verminderen. Ik vind het een goed initiatief, wel jammer dat het geen handgeschreven kaarten zijn want dat heeft toch iets meer charme, maar vanwege de privacy van de opa's en oma's kan dat niet.


Zie https://www.omapost.nl/voor meer info :)
<<

Anoniem257

Bericht 04 Mrt 2017 12:30

Re: Omapost

Ik kan de website niet openen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 04 Mrt 2017 12:34

Re: Omapost

Ik heb nu 3 kaartjes via de app verstuurd :)
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 04 Mrt 2017 13:05

Re: Omapost

Ik heb ook een kaartje via de app verstuurd. Erg leuk initiatief.
1 april 2014
31 juli 2017

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers