Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Okt 2013 10:01

Re: Datetopic

Bliss schreef:Ah op die manier Feline, klinkt wel relaxed zo :)

Joyce, fijn dat het gezellig! Heb je daarna alweer wat van hem gehoord?


haha gister nog even geappt toen hij thuis ws.. nu zit hij op zn werk ;)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 25 Okt 2013 10:10

Re: Datetopic

Mijn date was leuk! Hij kwam bij mij eten en is blijven slapen. We hebben een soort van afgesproken dat we wel zien hoe het loopt. Klinkt lekker vrijblijvend, maar is het niet helemaal. We zijn allebei al best lang alleen en vinden het vrij eng om ergens een stempel op te drukken. Dus dat doen we dan ook niet.
Maar we voelen allebei wel steeds de behoefte om elkaar te zien en te appen. En gisteren was ook echt weer onwijs leuk en gezellig. Hij is heel lief en bezorgd om mij en het is gewoon fijn. :-)

Hij was wel wat van slag door de groetjes die hij kreeg uit een bepaald app groepje. Vond hij best confronterend. Zijn vrienden weten wel dat hij date, maar niet met wie en hoe ik er uit zie en zo.


Klinkt wel leuk Joyce! En Whatever, ga jij voor date nr 2?

En Tabbie... update!

Spannend Bliss als je morgen een date hebt. Lekker snel!
<<

anoniem213

Bericht 25 Okt 2013 10:16

Re: Datetopic

:angel: Dan neem ik ze wel weer terug.

Ik vind echt dat heel het leuk klinkt, Carra. Ik ben ook niet slechter geworden van eerst vijf maanden daten :D.

Joyce: Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Okt 2013 10:27

Re: Datetopic

Haha oeps, toch geen groetjes dan maar ;) Maar eens met June, het klinkt goed en je hoeft er toch ook niet meteen een stempel op te drukken? Dat kan later ook nog wel een keer, als dat voor jullie allebei goed voelt.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 25 Okt 2013 10:28

Re: Datetopic

Mag ik trouwens zeggen dat ik volgens mij ook helemaal geen foto van hem heb gezien! Ik ben gewoon heel attent. En bescheiden :afro:.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Okt 2013 11:12

Re: Datetopic

Het was ook heel gezellig :)

Had hem vanochtend nog een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie op gehad (hijs wel 2x online geweest) ga er gewoon vanuit dat hij druk is, anders zou k het wel heel jammer vinden... :redface:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem4

Bericht 25 Okt 2013 15:00

Re: Datetopic

Heb je al wat van hem gehoord, Joyce? Als ik aan het werk ben kan ik m'n berichten vak wel lezen maar niets terugsturen, dus ik zou nog even afwachten.

Bliss, Heb jij al wat gehoord van kerel die je nummer van Tabbie heeft? Is het een vriend van Tabbie of was het gewoon een random dude?

Tabbie hoe was je tinderdate?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Okt 2013 15:07

Re: Datetopic

Het is geloof ik een vriend van Tabbies tinderdate :D Vandaag nog niks gehoord, ik wacht nog ff af en anders app ik hem vanavond even. Gisteravond hebben we wel ff heen en weer geappt, hij stuurde: Hi! Wij gaan op blind date! :)" dus ik moest wel lachen. We zullen zien of het doorgaat, ik ben er wel voor in in elk geval.
Edit: ik had trouwens wel eerst een foto van hem gezien, Tabbie appte een foto met drie mannen erop en toen zei ik al dat ik die ene het leukst vond. Hij bleek ook nog eens ouder en een stuk langer dan ik :thumbup:
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Okt 2013 15:19

Re: Datetopic

Oke, hier de update haha.

Hij was later dan mij en gaf me een hand. Dat vond ik zo raar dat ik hem maar gewoon ook 3 begroetingszoenen gegeven. Daarna gelachen en gezellig gekletst. Ging heel erg vanzelf. Maar ik knapte erg af op zijn gelach. Het was echt zo'n vrouwelijk hihi lachje. En dat klinkt oppervlakkig, maar dan voelde ik me iig dus ook niet zo aangetrokken tot hem, dat dat niet uit zou maken. Probleem is dat hij me ook echt zo aankeek alsof ik geweldig ben, ik ken die blik en dan vind ik dat toch een beetje jammer. Maar meer omdat ik hem ook niet aan het lijntje wil houden, dus een tweede date zit er niet echt in. Ach, wel weer ervaring opgedaan en een gezellige avond.

Na 2 uurtjes en 3 wijntjes kwamen twee vrienden van hem ook naar de kroeg. Super gezellige gasten (de vrienden van vind ik altijd belangrijk haha) en een daarvan was torenhoog (voor mij dan) en ook nog eens een enorm toffe gast. En de andere was ook lang, maar wat korter en kon echt goed praten. Dus ik foto gemaakt, naar Bliss gestuurd en ze mocht kiezen haha. En zo was een date voor haar geregeld haha.

Jaja, zelfs op afstand ben ik een goede wingman :thumbup:
<<

Anoniem187

Bericht 25 Okt 2013 15:22

Re: Datetopic

Het is dat je zover weg woont Tabbie, anders had je voor mij ook een date mogen regelen ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Okt 2013 15:33

Re: Datetopic

Bliss woont ook drie kwartier rijden van me vandaag, dus kan makkelijk Roza haha.

@Carra: ik snap helemaal dat je er niet gelijk een label opplak als je al zo lang alleen ben. Dat heb ik ook, ik vind mijn leven prima en dan is dat toch een beetje raar om zoiets dan opeens te moeten delen en rekening houden. Maar hij klinkt super leuk! (wat is z'n naam, kan ik een foto zoeken op fb ;) ) En hij moet het ook leuk vinden dat hij de groetjes krijgt, geeft toch gewoon aan dat je het gezegd heb tegen vriendinnen, dus hem ook echt leuk vindt!

@Joyce: Je klonk eerst alsof je hem wel een kans wilde geven, dus niet zo enthousiast, en nu ben je wel teleurgesteld omdat je al even niets gehoord hebt. Misschien dacht hij gewoon hetzelfde, ookal is de klik er wel. Of misschien is hij nog zo overrompeld van jouw awesomeness dat hij nog even moet bijkomen :D

@Rogue: en hoe was dat met die oude schoolvriend? Appen jullie ook, of staat de date er gewoon en klaar? Wel leuk soms he een reünie :dance:

Hoest met de rest? Toet?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Okt 2013 18:56

Re: Datetopic

Haha tabbie,wat lief van je! "Mijn awesomeness" haha :redface:

Ik weet niet ben heel enthousiast en hoop gewoon dat hij dat idd ook is, vind het altijd lastig als ik iemand niet kan peilen :redface:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Okt 2013 20:07

Re: Datetopic

Geen date morgen! Hij stelde volgend weekend voor, maar ik geloof t pas als ie daadwerkelijk voor mn neus staat. Zijn nu wel ff aan t appen.
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 25 Okt 2013 21:02

Re: Datetopic

Tabbie, hij heeft geen facebook... :shock:

Jouw date klinkt wel gezellig. Je hebt in ieder geval weer eens een echte date gehad!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Okt 2013 23:04

Re: Datetopic

Zo fijn :) net hebben we even geappt.
Hij had een slechte dag op werk en wilde dat niet af reageren, vind ik toch wel lief :)
En net, omdat ik zei dat ik ga slapen, het gebruikelijke roosje achter "slaap lekker" :D :angel:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Okt 2013 04:57

Re: Datetopic

Ok ik heb ook een keer de sloerie uitgehangen hoor. Was in de kroeg, kom ik ineens mn oude date tegen, die met dat kale plekje op zn achterhoofd en hij deed fantasy role plays. Anyways, ik zei begin vd avond nog tegen mn vriendin dat ik zin had om te zoenen en hij toonde ineens veel interesssse. Poosje mee staan zoenen, toen moest il weeer terug naar vriendin en hij naar huis. Spraken we een paar andere jongens ok ik kan nu nog een heel verhaal ophangen maar ben dronken, geen zin in, heb met npg een jongen gezoend, beetje spijt van, maar ja, nuks meer aan tw doen. Ennu mpet ik slapen, Reva ik lijk jou wel
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2013 08:02

Re: Datetopic

Zo is het, nuks meer aan te doen! :P
<<

Anoniem23

Bericht 26 Okt 2013 09:05

Re: Datetopic

Hahaha! Leuk Bliss. Mag best een keer hoor!
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 09:51

Re: Datetopic

Ah joh, ik heb vannacht ook geknuffeld met een wel leuke man en gezoend met een matig leuke barman.

Maaaaarrr, ik ben erg blij. Nu twee weken achter elkaar in de kroeg EN leuke mannen EN ze flirten met me. Dus gaat ook vast een keer goedkomen qua iemand tegenkomen. :) :)

Ik ga straks even teruglezen! Tabbie: klinkt gezelliggg! Supermooie actie met die vrienden haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Okt 2013 10:54

Re: Datetopic

Carrie schreef:Zo is het, nuks meer aan te doen! :P


Whahaha ja toch niet dan? Pff ik zag wel dat typen niet goed ging, maar had er de kracht niet meer voor. Pff en nu heb ik een megakater :no:

Whatever, lekker bezig, komt idd wel goed met je hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 26 Okt 2013 11:34

Re: Datetopic

Jippie leuke verhalen haha!

Bliss, leuk toch! En ik ben wel benieuwd of die blind date er gaat komen!

Whatever, klinkt goed!

Ik heb nog geen update, hij zit nu dus in Berlijn en hij appt steeds als ie wifi heeft, dat vind ik lief :) Gisteren moest ik tot laat werken en toen ik 's nachts op m'n telefoon keek had ik wel leuke appjes van hem maar tegen de tijd dat ik iets terug kon sturen lag hij alweer te slapen. Vanochtend had ie ook nog even geappt maar tegen de tijd dat ik wakker was, had hij al geen wifi meer haha dus het loopt nu een beetje langs elkaar heen, vanavond moet ik weer tot laat werken. Geeft verder niet, hij komt morgenavond terug en dan zien we wel!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Okt 2013 13:38

Re: Datetopic

Wel heel lief Toet.

En hahaha Bliss. Ik ben apentrots op je!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Okt 2013 14:06

Re: Datetopic

Ik was gister in de kroeg en heb gezoend met een leuke jongen. We hebben nummers uitgewisseld en geappt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Hij is alleen wel paar jaar jonger. Maar ach daar voel je niks van :D
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Reva

Bericht 26 Okt 2013 14:49

Re: Datetopic

Bliss schreef:Ok ik heb ook een keer de sloerie uitgehangen hoor. Was in de kroeg, kom ik ineens mn oude date tegen, die met dat kale plekje op zn achterhoofd en hij deed fantasy role plays. Anyways, ik zei begin vd avond nog tegen mn vriendin dat ik zin had om te zoenen en hij toonde ineens veel interesssse. Poosje mee staan zoenen, toen moest il weeer terug naar vriendin en hij naar huis. Spraken we een paar andere jongens ok ik kan nu nog een heel verhaal ophangen maar ben dronken, geen zin in, heb met npg een jongen gezoend, beetje spijt van, maar ja, nuks meer aan tw doen. Ennu mpet ik slapen, Reva ik lijk jou wel



Ho, ho, alleen qua typewerk hoor :lol:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Okt 2013 14:57

Re: Datetopic

Japie schreef:Ik was gister in de kroeg en heb gezoend met een leuke jongen. We hebben nummers uitgewisseld en geappt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Hij is alleen wel paar jaar jonger. Maar ach daar voel je niks van :D


:thumbup:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers