Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem278

Bericht 03 Mrt 2017 08:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik weet het nu ook even niet. Ze moeten gaan onderzoeken wat die reactie veroorzaakt heeft, maar de kans is reëel dat ze daar niet achterkomen. En dan is het dus de vraag hoe verder.
Mijn arts zei ook al 'je hebt wel elke complicatie die we maar kunnen verwachten'.
En ik weet dat het altijd een lange onzekere weg is, dat is logisch bij wat ik heb, maar ik merk dat het mentaal soms wel lastig is nu.

En dank voor jullie lieve reacties, ik moest even zeuren. Nu ga ik weer leuk zijn :banaan:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Mrt 2017 08:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah wat rot Quizzle. Ik hoop dat ze er achter komen wat het heeft veroorzaakt, maar bovenal hoop ik dat het niet tot verdere complicaties leidt voor je en dat het gauw beter gaat met je. Je mag natúúrlijk even zeuren daar over, je gezondheid is niet niks.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem236

Bericht 03 Mrt 2017 08:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wij betaalden bij het vorige kdv 8,25 per uur. Dit is wel voor een flexibel contract. Dus afrekenen per kwartier, uren, dagen, alles was flexibel. Bij ziekte niet doorbetalen, geen gedoe met dagen ruilen, was een van onze moeders ziek en je belde in de ochtends het kdv, kon hij bijna altijd komen.
Bij het nieuwe kdv waar de jongste heen gaat ivm verhuizing betalen we 7,30 per uur, ook flexibel, alleen neem je wel af van 7.30 tot 13.00 of 18.00. Best zonde, hij gaat van 8.30 tot 16.30, maar goed.

We zitten vast aan flexibele uren vanwege ons werk. Maar twijfel nu toch wel om uit te gaan zoeken of het niet goedkoper kan, omdat het bijna altijd op dezelfde dag van de week is. Alleen voor die uitzonderingen betalen we nu zo n duur uurtarief.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Mrt 2017 09:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:IEn dank voor jullie lieve reacties, ik moest even zeuren. Nu ga ik weer leuk zijn :banaan:

Je reageert heel vaak leuk en lief, dus je mag ook best even zeuren! Hopelijk krijg je meer duidelijkheid in hoe nu verder, wat een rotsituatie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem193

Bericht 03 Mrt 2017 09:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Veel sterkte quizzle.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Mrt 2017 09:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

NAtuurlijk mag je daar over zeuren Quizzle, het is niet dat je je kleine teen gestoten hebt ofzo..

Lotus, is een gastouder dan geen optie?
<<

Anoniem245

Bericht 03 Mrt 2017 09:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte Quizzle!

Ik baal dat vriend en ik allebei ziek zijn geworden van het uit eten afgelopen woensdag. Eenmaal in bed ging vriend naar het toilet en kwam maar niet terug, bleek dat hij overgegeven had, krampen, misselijk. En een half uur later ongeveer had ik precies hetzelfde.. Hele nacht om en om wakker geweest. Gisteren de hele dag beroerd..
Het was een super leuke avond maar goed, de afloop wat minder.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2017 09:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wow Kira, dat is echt rot. :(
<<

Anoniem278

Bericht 03 Mrt 2017 09:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bèh Kira, wat naar. Heb je dat restaurant ingelicht? Want dit moet toch niet kunnen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Mrt 2017 09:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:Bèh Kira, wat naar. Heb je dat restaurant ingelicht? Want dit moet toch niet kunnen?


Dat zou ik inderdaad ook doen!
<<

Anoniem245

Bericht 03 Mrt 2017 09:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:Bèh Kira, wat naar. Heb je dat restaurant ingelicht? Want dit moet toch niet kunnen?


Ja, ten eerste toen we aangaven het Wild niet zo lekker te vinden, wilden ze ons een nieuwe maaltijd aanbieden maar dat hoefde voor ons niet. Er zat genoeg bij wat we wel lekker vonden. Dus die service was al heel goed. Gisteren heb ik gebeld en ze vonden het heel rot maar wel fijn dat we het aangaven. Het was een cadeau arrangement en dat kunnen ze niet makkelijk terugbetalen, maar we mogen met korting komen eten de volgende keer.
Vind het wel lullig ook voor het restaurant, verder was het eten echt heel goed en de bediening. Echt met kennis van zaken, ook over de wijnen etc dus we waren heel enthousiast toen we weg gingen, paar uur later wat minder
:angel:
<<

Anoniem278

Bericht 03 Mrt 2017 09:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fijn dat ze in ieder geval zo reageren Kira. Wat een pech dus. Ik hoop dat jullie snel weer echt opgeknapt zijn.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Mrt 2017 09:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Och Quizzle, wat naar! Hoe gaat het nu?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem282

Bericht 03 Mrt 2017 12:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat naar Quizzle. :( Ik lees het nu pas, terwijl je vanochtend nog zo lief iets naar me stuurde. Als ik het toen had geweten, had ik daar natuurlijk meteen gevraagd hoe het nu met je gaat. Bij dezen dus alsnog...

Mijn eigen baalmoment heb ik verwijderd. Ben er ergens toch huiverig voor dat diegene van wie ik baal, hier heel toevallig ook komt/meeleest.
<<

Anoniem316

Bericht 03 Mrt 2017 14:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Je zal maar net zien inderdaad.

Jeetje Kira, dat is wel een domper na zo'n leuke avond. Hopelijk knappen jullie snel op!

Quizzle, heftig! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Hoe gaan ze nu verder dan?
<<

Anoniem291

Bericht 03 Mrt 2017 22:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat de auto vandaag kapot is gegaan en het even €800 kost :cry:

@quizzle dat is balen zeg.
@kira vervelende afloop van een leuke avond
<<

anoniem196

Bericht 04 Mrt 2017 05:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat onze jongste dochter twee keer wakker werd om te spugen.
Ze ligt nu tussen in te slapen op een handdoek en heb een handdoek en slabber klaar liggen.
Maar ik kan niet meer slapen. Lig te wachten op de volgende keer.
<<

Anoniem184

Bericht 06 Mrt 2017 14:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik een allergische reactie op allergiemedicatie heb. Dat ik niet tegen desloratadine kon wist ik al wel, maar kennelijk kan ik nu ineens ook niet meer tegen cetrizine. Gelukkig heb ik tape op m'n rug die uiteindelijk wel z'n werk gaat doen tegen de hooikoorts, maar tot die tijd is het ff afzien dus :eyes:

Ohja en ik heb een beginnende blaasontsteking dus ik voel me echt top, vandaag.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2017 14:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zoute haring drop is niet meer zo lekker als vroeger :(
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 06 Mrt 2017 14:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Knuffel voor jou Maple!

Tegenvaller Cotton!

Ik baal vandaag ff van mezelf.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem192

Bericht 06 Mrt 2017 14:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Beterschap ikknutsel! O maple, wat rot.. ik zag de foto.
Burn, ie moet lief zijn voor jezelf, tis al heftig genoeg allemaal, dus niet van jezelf balen. Knuffel!
<<

Anoniem192

Bericht 06 Mrt 2017 14:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik me niet lekker voel, keelpijn, heel moe, misselijk, oorpijn.. gelukkig op weg naar huis, dus lekker relaxen!
<<

Anoniem184

Bericht 06 Mrt 2017 19:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Buhh het is nu nóg heftiger. Aan de binnenkant van m'n hand grote , jeukende en pijnlijke blazen. Enige tip die de apotheek had: hormoonzalf smeren (die heb ik gelukkig liggen). Ga ik straks maar mee starten.

Pippa, beterschap!
Burn, knuffel!
<<

Anoniem221

Bericht 06 Mrt 2017 19:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Maple en Pippa: Beterschap
Burn: Knuffel :hug:

Ik baal verschrikkelijk van de situatie met onze onderbuurman. Afgelopen zaterdag drukte hij bijna onze oudste inwoner van het complex van de trap. We stonden even te praten. Dus mijn vriend zegt: Als je zoveel haast hebt, dan wil ik je ook wel gooien. Tja, dat mag je niet zeggen. Het ging gewoon echt net goed. Morgen heeft mijn vriend weer een afspraak met de wijkagent. De situatie is echt onhoudbaar. Vooral als je hem hard hoort praten en wat hij mijn vriend wil aandoen. Iets of iemand moet hem toch kunnen stoppen?
<<

anoniem203

Bericht 06 Mrt 2017 20:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik mijn kruik èn mijn pittenzak niet kan vinden. En ik heb 'm nodig voor mijn rug :(
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers