Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagram geeft steeds meldingen opnieuw

<<

Elle123

Bericht 02 Mrt 2017 22:42

Instagram geeft steeds meldingen opnieuw

Elke keer als ik instagram open, geeft hij aan dat ik likes en reacties heb. Maar die heb ik dan al lang gezien. Vanmorgen stond er 72 likes, terwijl ik geen nieuwe likes had nadat ik voor het laatst had gekeken. Doet hij dit bij jullie ook? Best irritant.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Mrt 2017 22:50

Re: Instagram geeft steeds meldingen opnieuw

Niet zo heftig als bij jou, maar hij geeft wel teveel nieuwe likes aan idd. Bijv 3, terwijl er dan maar 1 nieuwe is en die andere twee had ik al gezien.
#teammaple🍁
<<

Anoniem281

Bericht 03 Mrt 2017 08:38

Re: Instagram geeft steeds meldingen opnieuw

Heb ik ook wel 's gehad, ja. Heel vervelend, denk je populair te zijn, blijkt het gewoon weer je moeder te zijn die al je foto's leuk vindt.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2017 09:34

Re: Instagram geeft steeds meldingen opnieuw

Ja ik heb dat ook.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Mrt 2017 17:36

Re: Instagram geeft steeds meldingen opnieuw

Ik heb dat niet bij Instagram, wel bij Facebook. Schijtirritant ja.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers