Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen Huawei

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Mrt 2017 15:19

Ervaringen Huawei

Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen en vanwege de nieuwe wetgeving mbt bkr registraties neig ik naar het in 1x betalen van mijn telefoon. Hierdoor vallen qua budget de samsung en iPhone af en ben ik terecht gekomen bij een Huawei.

Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen met de Huawei, bij voorkeur de P9 of lite variant. Wie heeft hem en wat vind je ervan? Kan je hem eventueel ook vergelijken met een samsung ? Als je die eerder hebt gehad.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Mrt 2017 15:25

Re: Ervaringen Huawei

Ik heb de p8 lite, al ruim 1.5 jaar. Dit is mijn tweede Huawei (hiervoor een ander type), dus je kunt wel stellen dat ik fan ben. Telefoon bevalt mij prima!
Het is vergelijkbaar met Samsung omdat er ook Android als software op staat. Wel zitten onderaan de menuknop en terugknop andersom (links is terug en rechts menu). Dus als je nu een Samsung hebt zal dat even moeten wennen.
<<

Anoniem245

Bericht 01 Mrt 2017 15:45

Re: Ervaringen Huawei

Green_Pepper schreef:Ik heb de p8 lite, al ruim 1.5 jaar. Dit is mijn tweede Huawei (hiervoor een ander type), dus je kunt wel stellen dat ik fan ben. Telefoon bevalt mij prima!
Het is vergelijkbaar met Samsung omdat er ook Android als software op staat. Wel zitten onderaan de menuknop en terugknop andersom (links is terug en rechts menu). Dus als je nu een Samsung hebt zal dat even moeten wennen.


Precies hetzelfde hier! Ook mjin tweede Huawei en ik ben ook erg tevreden.
<<

Anoniem210

Bericht 01 Mrt 2017 15:46

Re: Ervaringen Huawei

Mijn vriend, een behoorlijke techneut heeft een huawei (nova) en is zeer tevreden.
De telefoon is erg toegankelijk, maakt mooie foto's, heeft een goed geluid en wat hij het allerfijnste vind is de accuduur. Deze is erg sterk. Ik weet zeker dat mijn volgende telefoon ook een huawei word.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Mrt 2017 16:23

Re: Ervaringen Huawei

Ik heb altijd de Samsung galaxy gehad en heb nu de Huawei P9 en ben daar net zo tevreden over als mijn Samsung telefoons. Het was even wennen, sommige knopjes zitten net iets anders, maar dat vind ik met elke telefoon of update.
De prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Hij is even goed als Samsung maar wel een stuk goedkoper.
Je zou ook nog naar Oppo kunnen kijken, dat telefoon merk staat nu op nr1 in China en maakt ook hele mooie telefoons. Ik weet alleen niet of die makkelijk verkrijgbaar zijn in NL.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 01 Mrt 2017 16:41

Re: Ervaringen Huawei

Ik heb geen p9 maar ben wel heel erg tevreden over Huawei. En dan inderdaad misschien nog wel het meest over de accuduur die na bijna twee jaar nog eigenlijk praktisch niet verslechterd is!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 01 Mrt 2017 20:04

Re: Ervaringen Huawei

P8 lite bijna 2 jaar. Tevreden, maar niet over de camera. Gelukkig heeft mijn vriend een samsung s7 edge en maakt hij de foto's als hij er bij is.
Afbeelding
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 01 Mrt 2017 20:41

Re: Ervaringen Huawei

Ik heb de p9 lite nu ongeveer een half jaar en ben er nog steeds super blij mee!
Voorheen had ik altijd Samsung maar vond het nu wel erg dure toestellen in vergelijking met de huawei. Dus daarom toch besloten om de huawei te nemen en heb er nog geen moment spijt van gehad!
Hier en daar zijn er wat dingetjes anders maar dat went erg snel en mijn batterij doet het tot nu toe nog gewoon als in het begin.

Als je verder vragen hebt geef je maar een gil.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 01 Mrt 2017 21:09

Re: Ervaringen Huawei

Ik heb ook de p9 lite, ook erg tevreden over. Mijn vorige telefoon was de p7. Wil geen ander merk meer. Fijne telefoon en los ook betaalbaar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers