Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maart roert zijn staart!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Mrt 2017 10:21

Maart roert zijn staart!

Afbeelding

Laten we hopen dat maart veel mooie dagen met zich mee brengt, en niet al te erg met z'n staart gaat roeren. Het duurt nog wel even tot de echte lente begint, maar hier is het al zonnig!

Wat zijn jullie plannen voor maart?

Ik hoop op een baby! :yes:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Mrt 2017 10:23

Re: Maart roert zijn staart!

Ja kom maar baby van Marin en Marin-man!

Mijn plannen. De eerste keer weer trainen voor mijn motorwedstrijden. Hoop dat het gaat met mijn rug. 12 maart de eerste keer als het weer meezit.
<<

Anoniem257

Bericht 01 Mrt 2017 10:25

Re: Maart roert zijn staart!

Jeetje maart alweer. Wat vliegt de tijd! Ik ben toe aan hele hoop zonnestralen. Temperatuur boeit mij nog niet eens zo maar vooral 't zonnetje! Ik krijg daar energie van. Ik hoop in Maart mijn huis wat op te kunnen knappen. Verder eigenlijk weinig in het vooruitzicht.
<<

Anoniem250

Bericht 01 Mrt 2017 10:30

Re: Maart roert zijn staart!

Misschien wordt jouw baby wel op mijn verjaardag geboren. Ik heb een drukke maartmaand. Ik hoop op een vroege lente met veel zon.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Mrt 2017 10:33

Re: Maart roert zijn staart!

Die datum zou ik erg mooi vinden, dus ik vind het een goed idee, Holly. Ik heb zelf twee dagen later in m'n hoofd, dat is m'n favoriete datum, maar dat is nergens op gebaseerd, gewoon gevoel. Dat is twee dagen voor de uitgerekende datum. Maar het kan natuurlijk net zo goed april worden. Tot aan Goede Vrijdag. Met Pasen ben ik sowieso mama van een klein paaskuiken.

Alibi ik hoop ook voor je dat je weer kunt gaan trainen!
Let's discover the world together.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 01 Mrt 2017 10:33

Re: Maart roert zijn staart!

Inderdaad al weer maart, gaat snel. Komende zondag vieren we de verjaardag van N. (dinsdag wordt hij 3 jaar). Verder ga ik deze maand naar The Bodyguard en heb nog een vriendinnendag. Ook gaan we hier nog naar basisscholen (open dagen) kijken. En voor de rest hoop ik op mooi lenteweer.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mrt 2017 10:34

Re: Maart roert zijn staart!

Ik hoop op het zonnetje, avonden die langer worden, leuke feestjes, verjaardagen, een gezellige meeting en hopelijk een mooie eerste echo!

En ik hoop op een baby voor Marin haha. Ik denk trouwens dat je 2 april bevalt Marin, sorry!
<<

Anoniem315

Bericht 01 Mrt 2017 10:35

Re: Maart roert zijn staart!

Mijn kleine I. is vandaag 6 maanden! Eigenlijk de 30e, maar ja, februari is een gekke maand.

Ik heb echt veel zin in zon en droge dagen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Mrt 2017 10:39

Re: Maart roert zijn staart!

Haha Cotton, wie weet. Ik hoop het niet want dan is m'n zwager jarig. Niet zo erg, maar toch jammer. Sowieso gaan we komende maand Birthday Bingo spelen met een jarige zus, broer, twee vaders en een zwager dus.
En dat klinkt fijn Cotton, ik hoop al die dingen ook voor jou, met name dat laatste!!

Jeetje Exo, groot alweer!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem187

Bericht 01 Mrt 2017 10:53

Re: Maart roert zijn staart!

Maart wordt qua werken weer een drukke maand verwacht ik, net zoals februari. Qua privé dingen is het een zeer rustige maand, heerlijk!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 01 Mrt 2017 10:57

Re: Maart roert zijn staart!

Maart wordt de maand van een nieuwe baan, hard leren voor als het goed is mijn laatste toets ooit (al is de toets zelf in de eerste week van april) en hopelijk lukt het me om mijn scriptievoorstel te schrijven.
<<

Anoniem252

Bericht 01 Mrt 2017 11:00

Re: Maart roert zijn staart!

Ah eindelijke maart. Ik kan altijd zo intens blij zijn als de lente in zicht komt. Ik heb zoveel zin in zon :D.

Ik ben overigens vandaag officieel door Mn proeftijd heen. Want die was een maand. Geen gesprek Oid gehad. Nog 2 weken inwerken dan ga ik zelfstandig aan de slag.

Marin ik hoop dat je een maart baby mag krijgen!
Ik vind jet trouwens bizar dat de eerste meiden uit het lente topic al bevallen zijn. Ik zou anders over 2 maanden ook al bevallen. Wel even confronterend :/.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2017 11:19

Re: Maart roert zijn staart!

Ik hou van maart! Ik ben dol op de lente, en in maart zie en voel je die beginnen, terwijl je er nog niet volop in zit - maart is denk ik wel mijn favoriete maand.

Vijf jaar geleden kreeg ik op 18 maart mijn eerste baby. Hij werd op een zondag geboren, en de vrijdag erop, dus 5 dagen later, zat ik op mijn dakterras, in de zon, met vriendinnen om me heen, glas wijn in de hand en een verse baby op mijn schoot. Dat was een heerlijk moment en blijft me altijd bij.

We vieren deze maand dus de vijfde verjaardag van mijn grote vent, en ook de eerste verjaardag van mijn kleine neefje. Verder heb ik een aantal borrels en dergelijke in de planning, ga ik een lente-diner verzorgen voor 7 man (vrouw), en wellicht mijn eerste betaalde freelance klus doen. Kom maar op maart! :banaan:
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 01 Mrt 2017 11:40

Re: Maart roert zijn staart!

Weinig plannen. Hoop op wat beter weer. Hoop op een goede eerste echo, maar dat is nog een tijdje weg (23 maart). En heb juist zin in april. Dan gaan man en ik een weekje naar IJsland.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Mrt 2017 12:12

Re: Maart roert zijn staart!

Mijn kleine grote man wordt de achtiende alweer vier jaar!
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Mrt 2017 12:12

Re: Maart roert zijn staart!

Ik snak ook naar zon en lente! Bring it on! Verder hoop ik weer iets beter in m'n vel te komen. Heb vanmorgen een intake bij een psycholoog gehad en wat gesprekken ingepland voor de komende weken, dus misschien helpt dat.
Heb wat afspraken met vrienden staan en m'n schoonmoeder viert haar verjaardag over een paar weken. 31 maart vliegen m'n vriend en ik naar Londen voor een lang weekend, zin in!
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Mrt 2017 12:26

Re: Maart roert zijn staart!

Ik heb nog geen idee voor maart. Ik verwacht een maand met een lach en een traan. Ik hoop dat mijn nichtje thuis mag komen.

En ik heb 2 weken vakantie, waarin ik leuke dingen zou doen. Maar ook dat is allemaal afwachten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 01 Mrt 2017 12:35

Re: Maart roert zijn staart!

Mijn plan: bevallen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 01 Mrt 2017 13:40

Re: Maart roert zijn staart!

Geen specifieke plannen voor maart.
Behalve dat eind van de maand de camping waar mijn ouders altijd heen gaan weer open gaat. Dus dan zijn ze in de weekenden weer wat dichterbij. :)
En hoop dat het snel lente wordt.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 01 Mrt 2017 13:42

Re: Maart roert zijn staart!

Hier ook geen specifieke plannen. Het is over 2 weken een jaar geleden dat wij er achter kwamen dat ik zwanger was. Dat jaar is echt voorbij gevlogen. Ongelooflijk.
Verder hoop ik dat mijn schildklier weer normaal gaat doen zodat ik weer aan het werk kan en mijn dingen weer op kan pakken.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Mrt 2017 13:54

Re: Maart roert zijn staart!

Morgen,2 maart, wordt onze grote kleine man alweer 2 jaar :banaan:

Verder hoop ik op meer mooie dagen zoals die van vandaag.
We gaan de 11e beginnen met de verbouwing en daarna gaan alle kamers op de schop.
Ik hoop daar in maart een eind mee te komen :).

Verder heb ik nog 3 dagen cursus.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 01 Mrt 2017 13:56

Re: Maart roert zijn staart!

Ik hoop ook dat je baby in maart komt, Marin! Maartkindjes zijn leuk, ik heb er 2 :smile:

Dus in maart staan ons 2 verjaardagen te wachten, en een midweekje weg! Hopelijk ook lekker weer! Al met al een superleuke maand! :)
<<

Geel

Bericht 01 Mrt 2017 14:54

Re: Maart roert zijn staart!

Ik verlang zó erg naar de lente, duurt me veel te lang. Hoewel een koude lange winter volgens mij ook voor een betere lente (en flora en fauna) zorgt, dus in die zin moet ik mijn eigen verlangens maar even opzij zetten, vind ik. Maar ik wil naar buiten, ik wil zon, ik wil m'n balkon op etc. Dat ga ik dus ook doen in maart: m'n balkon mooi maken. Vorig jaar zijn de muren geverfd, is het plafon vervangen etc., dus nu ga ik tegels leggen op de vloer, m'n bakken vol planten, leuke stoelen aanschaffen etc.

En verder is 18 maart de eerste verjaardag van Maria. Het emotioneert me meer en vaker dan ik dacht, ben er best wel mee bezig. Ik denk veel terug, heb een soort warme nostalgie als ik denk aan die dagen rondom de bevalling en dan kan ik er soms best ff een traan om laten. Heel aparte gewaarwording.

In maart vast ik ook, naar Pasen toe, van m'n sociale media. Denk dat 't me veel tijd en bezinning oplevert en daar heb ik zin in.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 01 Mrt 2017 15:01

Re: Maart roert zijn staart!

Tja maart alweer inderdaad, de tijd vliegt!

Morgen heb ik alweer mijn laatste dagje werken en dan heb ik écht verlof. Nu ben ik al onwijs veel thuis door ziektewet en overuren opmaken, maar morgen voelt best een beetje definitief ofzo.

En wie weet beval ik wel te vroeg en is dat ook al in maart, maar daar denk ik nog maar niet te veel over na. De zwangerschap gaat al zo ontzettend snel..

Echt grote plannen heb ik niet, en dat vind ik ook wel erg lekker moet ik zeggen. Heb sowieso al veel afspraken staan door alle bezoekjes aan de verloskundige, bekkenfysio, zwangerschapszwemmen, groeiecho's.. Ik ben er maar druk mee!
10.04.17
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Mrt 2017 15:02

Re: Maart roert zijn staart!

Vandaag schijnt het zonnetje hier heerlijk! Wat mij betreft wordt dit een lekker zonnige maand.

Deze maand brengt me een weekendje weg met man en baby en nog een aantal leuke uitjes met vrienden.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers