Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2017 08:21

Re: Temptation Island.

CBL er zit een stel bij die al 6 jaar samen is

Ik snap nooit zo goed waarom ze meedoen dan zeggen ze om onze relatie sterker te maken maar dan hebben ze seker de vorige seizoenen niet gezien er komt zelden een relatie goed uit.

Vind het dit haar tot nu toe wel saai vorig jaar bij de eerste kampvuur was er al veel meer gebeurt
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Feb 2017 10:53

Re: Temptation Island.

Betty schreef:Ik loop ook voor dan op normale tv. Ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren voglende week. Door instagram heb ik al wel een heel groot vermoeden wat er gebeurd met bepaald koppel



Vertel................in een spoiler natuurlijk ;).
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Feb 2017 11:05

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:Ik loop een aflevering voor op de gewone uitzendingen. Ik kijk het op Videoland. Maar ik denk dat de laatste afleveringen nog het meeste gaat gebeuren. Ben benieuwd hoe ver Niels gaat aangezien hij na die lapdance samen met parastoe wegliep. En zou Merijn echt vreemd gaan? Of is Lisa zo van slag omdat Niels zo ver gaat?


Je bent in de war. Waarom zou Lisa van slag zij vanwege Niels?
<<

Anoniem252

Bericht 27 Feb 2017 11:42

Re: Temptation Island.

Ik ben niet in de war volgens mij :P. bedoel het alleen anders. Lisa en Rosanna zijn best wel close. Ik kan me voorstellen dat mocht Niels vreemdgaan dat Lisa als vriendin van Rosanna ook zo van streek kan zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Feb 2017 12:32

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:Ik ben niet in de war volgens mij :P. bedoel het alleen anders. Lisa en Rosanna zijn best wel close. Ik kan me voorstellen dat mocht Niels vreemdgaan dat Lisa als vriendin van Rosanna ook zo van streek kan zijn.


Aha vandaar. Vriendinnen kan ik het niet noemen, daarvoor kennen ze elkaar te kort. Heb het ff gemist, want kan me geen lapdance herinneren van Parastoo (blijf het een rare naam vinden) aan Niels.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 28 Feb 2017 23:21

Re: Temptation Island.

Ik heb het vandaag terugggekeken van vorige week.
Ik vond bij de mannen niels wel overdreven reageren en jefferson ook. Wat maakt het uit dat lize Ken wel ok vind. Ze zegt toch niet dat ze verliefd is. En dat is ook het stomme aan het prigramma, ze zegt juist dat het gewoon een vriend is, dat laten ze dan ook niet zien.

Jolien is wel heel onzeker! Ook daar was eigenlijk weinig geks te zien.
En Lize reageert wel erg overdreven.

Ik vind het zo gek om te lezen dat Merijn vreemd zou gaan. Juist omdat hij als 1 van de trouwste overkomt.
Ik vind de voorstukjes ook altijd meer belovend als dat ze daadwerkelijk zijn. Zo zullen ze vast ook wel Jolien hebben laten zien dat ze huilt tijdens een kampvuur, terwijl daar niks aan de hand was
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem257

Bericht 01 Mrt 2017 00:30

Re: Temptation Island.

Spoiler: weergeven

Wat ik zag op instagram was dat Merijn met (shit ben dr naam kwijt) pommelke in een hotelkamer zat met bad en alles erbij. En zo zag ik t vaker. Zegt natuurlijk niet alles maar vond het wel vreemd!


Cbl. In spoler
<<

Anoniem252

Bericht 01 Mrt 2017 01:59

Re: Temptation Island.

Als ik een beetje die Instagram accounts bekijkt valt me vooral op dat ze allemaal vrij weinig oudere berichten hebben (van voor half 2016) en veel stapfotos met de hele groep. Ik vraag me af of hun echte accounts niet gewoon helemaal privé staan.
<<

Anoniem257

Bericht 01 Mrt 2017 11:17

Re: Temptation Island.

Ik denk ook dat het programma ze verplicht om Instagram te gebruiken. Aangezien ze het ineens allemaal gebruiken. Misschien is daarom ook wel misleidend van wat ik heb gezien.
<<

Anoniem244

Bericht 01 Mrt 2017 12:29

Re: Temptation Island.

Na elke temptation island gebeurd het dan alle vrijgezellen en koppels bevriend raken... mede door de verplichtingen die ze daarna hebben (feestjes oa)... Dus opzich wat ik op instagram zie aan foto's met elkaar vind ik nog niet zo vreemd en kan je weinig uithalen. Tot de uitzendingen allemaal geweest zijn mogen ze zich namelijk niet uitlaten over wel / geen relatie etc.. Dus uit instagram zal je niet echt iets kunnen halen denk ik.
Ik had gisteravond ook even wat instagram account bekeken, maar idd weinig foto's van voor TI

Ik blijf het stom vinden dat België 1 aflevering voor loopt, zo raar dat ze dat niet tegelijk trekken.. een dag verschil, ach prima... maar een hele week verschil.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mrt 2017 14:22

Re: Temptation Island.

Elsa schreef:Ik heb het vandaag terugggekeken van vorige week.
Ik vond bij de mannen niels wel overdreven reageren en jefferson ook. Wat maakt het uit dat lize Ken wel ok vind. Ze zegt toch niet dat ze verliefd is. En dat is ook het stomme aan het prigramma, ze zegt juist dat het gewoon een vriend is, dat laten ze dan ook niet zien.

Jolien is wel heel onzeker! Ook daar was eigenlijk weinig geks te zien.
En Lize reageert wel erg overdreven.

Ik vind het zo gek om te lezen dat Merijn vreemd zou gaan. Juist omdat hij als 1 van de trouwste overkomt.
Ik vind de voorstukjes ook altijd meer belovend als dat ze daadwerkelijk zijn. Zo zullen ze vast ook wel Jolien hebben laten zien dat ze huilt tijdens een kampvuur, terwijl daar niks aan de hand was


Joliens gedrag is misschien overdreven, maar feit is wel dat Herbert al eens is vreemdgegaan dus niet zo heel gek misschien.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mrt 2017 14:25

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Na elke temptation island gebeurd het dan alle vrijgezellen en koppels bevriend raken... mede door de verplichtingen die ze daarna hebben (feestjes oa)... Dus opzich wat ik op instagram zie aan foto's met elkaar vind ik nog niet zo vreemd en kan je weinig uithalen. Tot de uitzendingen allemaal geweest zijn mogen ze zich namelijk niet uitlaten over wel / geen relatie etc.. Dus uit instagram zal je niet echt iets kunnen halen denk ik.
Ik had gisteravond ook even wat instagram account bekeken, maar idd weinig foto's van voor TI

Ik blijf het stom vinden dat België 1 aflevering voor loopt, zo raar dat ze dat niet tegelijk trekken.. een dag verschil, ach prima... maar een hele week verschil.



Het kan idd dat ze bevriend raken, maar denk niet dat een vrijgezellen meid zo gauw bevriend raakt met die vriendin van de jongen waar ze wat mee heeft geflikt. Heel raar dat zij voor lopen en voor zover ik weet waren wij eerder met dit programma toen het ooit begon in Belgie en hier.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mrt 2017 14:26

Re: Temptation Island.

Betty schreef:
Spoiler: weergeven

Wat ik zag op instagram was dat Merijn met (shit ben dr naam kwijt) pommelke in een hotelkamer zat met bad en alles erbij. En zo zag ik t vaker. Zegt natuurlijk niet alles maar vond het wel vreemd!


Cbl. In spoler



Maar de instragram foto's zijn vrij oud lees ik hier dus apart zeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mrt 2017 14:49

Re: Temptation Island.

Hoe hebben jullie ze gevonden op Instragram/Fb ed? Dan moet je toch hun achternaam weten?
<<

Anoniem252

Bericht 01 Mrt 2017 15:38

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Hoe hebben jullie ze gevonden op Instragram/Fb ed? Dan moet je toch hun achternaam weten?

Als je zoekt op bijvoorbeeld jolien en dan op personen, dan is zij gelijk de eerste die ik bovenaan vindt. In al die partyfotos raggen ze elkaar en kun je zo doorklikken.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mrt 2017 15:44

Re: Temptation Island.

Aha ik ga eens kijken...................dank je.
<<

Anoniem244

Bericht 01 Mrt 2017 15:47

Re: Temptation Island.

Ik had idd gezocht op pommeline, dacht die vind ik vast makkelijk op instagram en idd ze hebben elkaar allemaal getagd...

CBL voorgaande jaren gebeurde het regelmatig dat vrijgezellen bevriend raakte met de partners waar ze iets mee geflikt hadden...
je zag vorig jaar bv ook die vriendin van Marvin met die griet met wie Marvin het 1 en ander had uitgespookt...
Ondanks dat het heerlijke tv is blijft altijd bij mij de twijfel hoe echt is het allemaal :-)
<<

Anoniem257

Bericht 01 Mrt 2017 19:43

Re: Temptation Island.

Ik heb het niet over de foto's van instagram maar over de verhalen die je 24(?) uur kan delen! Die kun je zien als je ze volgt. Ik ben zo nieuwsgierig dat ik ze allemaal maar ben gaan volgen hahaa
<<

Anoniem244

Bericht 01 Mrt 2017 22:33

Re: Temptation Island.

Ow die verhalen kijk ik nooit haha
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2017 14:41

Re: Temptation Island.

Betty schreef:Ik heb het niet over de foto's van instagram maar over de verhalen die je 24(?) uur kan delen! Die kun je zien als je ze volgt. Ik ben zo nieuwsgierig dat ik ze allemaal maar ben gaan volgen hahaa


Welke verhalen?
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2017 15:27

Re: Temptation Island.

Atelier Madame schreef:
caribbeanlover schreef:Hoe hebben jullie ze gevonden op Instragram/Fb ed? Dan moet je toch hun achternaam weten?

Als je zoekt op bijvoorbeeld jolien en dan op personen, dan is zij gelijk de eerste die ik bovenaan vindt. In al die partyfotos raggen ze elkaar en kun je zo doorklikken.


Nou ik zie niks hoor! Wel andere Joliens. Of moet ik erachter zetten Temptation island?
<<

Anoniem257

Bericht 02 Mrt 2017 15:35

Re: Temptation Island.

Jolienliisa_
en de rest zie je wel tussen haar foto's en die taggs
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Mrt 2017 16:11

Re: Temptation Island.

Betty schreef:Jolienliisa_
en de rest zie je wel tussen haar foto's en die taggs


Ik vind dat er echt nep uitzien. Als in zij lijkt een actrice te zijn..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 02 Mrt 2017 21:43

Re: Temptation Island.

Oh wauw, Niels gaat ver. Dat gaat niet in dank afgenomen worden!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mrt 2017 22:30

Re: Temptation Island.

Nou echt die Niels gaat te ver. Ik kijk nu de volgende aflevering spannend
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers