Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make-up remover voor waterproof mascara

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Feb 2017 11:35

Make-up remover voor waterproof mascara

Voor de dames die waterproof mascara gebruiken, welke make up remover gebruiken jullie? En zijn jullie daar tevreden over?

Ik heb normaal echt nooit waterproof mascara omdat gewone eigenlijk helemaal niet zomaar uitloopt en anders heb ik die van clinique die er met warm water afgaat en die is gewoon regen bestendig.

Maar nu heb ik per ongeluk een nieuwe waterproof max factor mascara ontdekte ik het weekend. En ik vind het nu alweer gedoe. Het komt er gewoon bijna niet af, ik heb mascara wallen de volgende ochtend en zelfs na het verwijderen/douchen en mijn wimpers worden gewoon niet ECHT schoon.

Aangezien die mascara net nieuw is en mijn remover toch op: welke moet ik aanschaffen?
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 27 Feb 2017 11:39

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Vreselijk is dat. Ik gebruik de Dior show waterproof en die gaat er ook bijna niet af. Soms doe ik een druppeltje babyolie op een wattenschijf en poets het daarmee weg. Dan gaat het er wel af maar dan zit je met die olie resten op je gezicht. Die poets ik dan weer weg met een facial wipe van bebe. Een goede reiniger heb ik nog niet ontdekt dus ik lees mee!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Feb 2017 11:41

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ja echt, ik vind het een ramp. Volgende keer gewoon weer niet waterproof. En mijn clinique. Ik heb nooit uitgelopen mascara.

Ik had vroeger wel zo'n twee fase reiniging met olie, maar dat werkte toch ook niet echt goed. Op zich is olie wel een goede idd, dat werkt toch het beste.
<<

Anoniem244

Bericht 27 Feb 2017 11:53

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik gebruik altijd de remover van nivea (ook wel eens die doekjes of pads) en krijg wanneer ik waterproef mascara op heb, dat altijd met die van nivea er af
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Feb 2017 11:56

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Welke radler? Ik heb nu nivea namelijk, die lichtblauwe, niet twee fase ofzo en niet zo'n witte lotion, maar die doet echt bijna niks. Geloof wel dat die mild is/voor de gevoelige huid.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 27 Feb 2017 13:29

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik gebruik de oog reinigingspads olie van Etos en die werkt als een trein op waterproef. Bovendien kun je die watjes nog door de helft doen waardoor je er langer mee doet en de helft werkt ook al prima!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Feb 2017 13:50

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik heb meer dan 10 jaar Olaz oogmake up remover gebruikt maar die is onlangs uit de handel gehaald. Zo balen.
Moest dus noodgedwongen op zoek naar een nieuwe. Ben toen uitgekomen op Nivea Oogmake up remover. Ben er heel tevreden over. Het is wat dunner spul dan Olaz, maar dat went.

Ik doe wat spul op m'n vingers, wrijf er mee in mn ogen en als ik denk dat alles er af is veeg ik het af met een wattenschijfje.

https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 446046.jpg
(plaatje plakken lukt niet)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

-Ali-

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 09 Dec 2016 11:46

Bericht 27 Feb 2017 14:10

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik gebruik altijd de oog make up 2 phases remover van kruidvat eigen merk. Ik heb heel snel contact allergieën, maar kan deze goed verdragen.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Feb 2017 14:13

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

JustMeDaan schreef:Ik gebruik de oog reinigingspads olie van Etos en die werkt als een trein op waterproef. Bovendien kun je die watjes nog door de helft doen waardoor je er langer mee doet en de helft werkt ook al prima!

De laatste keer dat ik zo`n ding probeerde was ik een uur echt compleet blind.

Kan me nooit zo goed voorstellen dat het niet rete slecht voor je ogen is.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Feb 2017 14:34

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Dat heb ik ook altijd met die pads. Ook met dat 2 fasen spul.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem244

Bericht 27 Feb 2017 16:14

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Whatever schreef:Welke radler? Ik heb nu nivea namelijk, die lichtblauwe, niet twee fase ofzo en niet zo'n witte lotion, maar die doet echt bijna niks. Geloof wel dat die mild is/voor de gevoelige huid.


Van doekjes heb ik de blauwe van de lotion heb ik de roze
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 27 Feb 2017 17:44

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik gebruik ook de pads, maar dan van het eigen merk van Kruidvat en op basis van lotion. Met de variant op basis van olie heb ik ook slechte ervaringen. Met lotion gaat het vooralsnog prima.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 27 Feb 2017 18:05

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik was mijn ogen erna en dan geen probleem hoor. En ook de oogarts ziet niks geks aan mijn ogen dus schadelijk zal ook wel meevallen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:25

Bericht 27 Feb 2017 18:23

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

-Ali- schreef:Ik gebruik altijd de oog make up 2 phases remover van kruidvat eigen merk. Ik heb heel snel contact allergieën, maar kan deze goed verdragen.



Deze gebruik ik ook, werkt top!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 27 Feb 2017 18:27

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

-Ali- schreef:Ik gebruik altijd de oog make up 2 phases remover van kruidvat eigen merk. Ik heb heel snel contact allergieën, maar kan deze goed verdragen.


Ik gebruik deze ook. Werkt prima.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

anoniem203

Bericht 27 Feb 2017 18:35

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik weet niet of je een lenzendrager bent maar dan moet je er een nemen die geschikt is voor lenzendragers. Je hebt er een van bijv. L'Oreal die geschikt is. Vaak zit er een hele vette olie in soort removers en dat legt na een tijdje een waasje op de lenzen. Je begint dan wazig te zien en het is gewoon niet prettig. Ik ben zelf een lenzendrager en ik gebruik deze :

Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Feb 2017 18:39

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ava schreef:Ik weet niet of je een lenzendrager bent maar dan moet je er een nemen die geschikt is voor lenzendragers. Je hebt er een van bijv. L'Oreal die geschikt is. Vaak zit er een hele vette olie in soort removers en dat legt na een tijdje een waasje op de lenzen. Je begint dan wazig te zien en het is gewoon niet prettig. Ik ben zelf een lenzendrager en ik gebruik deze :

Afbeelding


Oh thanks, dat is ook nog wel een goeie waar ik dus nooit aan gedacht zou hebben! Draag inderdaad lenzen! Ik gebruik normaal echt nooit make up reiniger! Deze doet het goed op waterproof mascara?
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 27 Feb 2017 19:20

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Dit de enige die redelijk goed bij mij werkt:
https://www.nivea.nl/shop/double-effect ... =1&start=1
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 27 Feb 2017 19:45

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Deze werkt bij mij heel goed, als ik waterproof mascara gebruik. Wel even daarna je gezicht naspoelen, want anders kan de olie wat vlekjes achter laten (slaat wat wittig uit)

Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 27 Feb 2017 19:57

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ava schreef:Ik weet niet of je een lenzendrager bent maar dan moet je er een nemen die geschikt is voor lenzendragers. Je hebt er een van bijv. L'Oreal die geschikt is. Vaak zit er een hele vette olie in soort removers en dat legt na een tijdje een waasje op de lenzen. Je begint dan wazig te zien en het is gewoon niet prettig. Ik ben zelf een lenzendrager en ik gebruik deze :

Afbeelding


Maar je doet je lenzen toch uit als je je make-up van je gezicht haalt? Ik tenminste wel.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

anoniem203

Bericht 27 Feb 2017 20:56

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik doe dat ook hoor maar een dag later kan er nog wel eens achtergebleven mascara zitten die je dan ook met deze remover kunt weghalen. En het heeft er ook mee te maken wbt de eiwitten in je ogen. Die kunnen dan erger worden (=waasje voor ogen)

Whatever deze kan je idd voor waterproof make-up gebruiken en werkt prima.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 27 Feb 2017 22:00

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Whatever schreef:
Ava schreef:Ik weet niet of je een lenzendrager bent maar dan moet je er een nemen die geschikt is voor lenzendragers. Je hebt er een van bijv. L'Oreal die geschikt is. Vaak zit er een hele vette olie in soort removers en dat legt na een tijdje een waasje op de lenzen. Je begint dan wazig te zien en het is gewoon niet prettig. Ik ben zelf een lenzendrager en ik gebruik deze :

Afbeelding


Oh thanks, dat is ook nog wel een goeie waar ik dus nooit aan gedacht zou hebben! Draag inderdaad lenzen! Ik gebruik normaal echt nooit make up reiniger! Deze doet het goed op waterproof mascara?


Deze werkt heel erg goed! Ook een lens-drager en deze is heel fijn. Heb trouwens nooit last van een vettig waasje. Ook niet met andere removers.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 27 Feb 2017 22:27

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ava schreef:Ik doe dat ook hoor maar een dag later kan er nog wel eens achtergebleven mascara zitten die je dan ook met deze remover kunt weghalen. En het heeft er ook mee te maken wbt de eiwitten in je ogen. Die kunnen dan erger worden (=waasje voor ogen)

Whatever deze kan je idd voor waterproof make-up gebruiken en werkt prima.


Gelukkig heb ik geen last van achtergebleven mascara.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem221

Bericht 28 Feb 2017 00:25

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik heb een oplossing van 1,29 en vijf minuten van je tijd elke avond. Action! Washgel. Het is van hun nieuwe lijn en ik heb even geen idee hoe het precies heet, maar ik was mijn gezicht ermee en zelfs mijn waterproof mascara is er niet tegen opgewassen.

Afbeelding

En dan de linker blauwe.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Feb 2017 22:31

Re: Make-up remover voor waterproof mascara

Ik gebruik deze altijd; Afbeelding

Ik gebruik ook altijd waterproof mascara van maybeline en heb het er hiermee zo af, washandje warm maken, wat olie erop en hop zo eraf.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers