Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen?

<<

Anoniem 48

Bericht 25 Okt 2013 10:23

Wat zouden jullie doen?

Dit gaat waarschijnlijk een vaag verhaal worden maar zal het zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen.

In december zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan. We zijn twee en half jaar bij elkaar geweest en heb daar zo'n 2 jaar lang zo goed als gewoond. In het eerste half jaar dat we bij elkaar waren was er goed contact met de onderbuurman, het was wel een beetje een vage man maar ok. Na dat half jaar begon hij raar te doen zo kwam hij klagen dat wij al weken lang elke avond seks zouden hebben en hij daar last van had. Nu wisten wij zelf dat dit niet waar is dus hebben ons er niet te veel van aangetrokken. Vervolgens kreeg mijn ex een brief met allerlei bedreigingen er in dat hij ons wel gek zou maken en ook met allerlei verwijten die niet waar konden zijn.
Tot zover een stukje geschiedenis van de buurman. Eind juli stond de buurman ineens bij mijn ex aan de deur omdat hij ons zijn excuses aan wou bieden. Er was echter iets wat hij nog speciaal tegen mij wou zeggen. Hij heeft mij dus een brief geschreven. Ik weet niet zo goed wat ik met die brief moet het is namelijk vrij raar.

In de brief biecht hij zijn hele medische geschiedenis op, en daarbij alle gevoelens die hij heeft. Hij is geopereerd en na de operatie zijn er gevoelens bij hem los gekomen. Gevoelens die hij nooit heeft gehad want hij is een man van 36 die vind dat seks voor voortplanting is en heeft het stukje ik wil seks met een vrouw voor zichzelf afgesloten. Hij dacht dat mijn ex en ik 24/7 seksmaratons hadden en bleef met mijn geluid in zijn hoofd zitten. Daarbij geloofd hij in telepathie. Op het moment dat hij weer last had van mijn geluiden heeft hij middels telepathie geprobeerd mij stil te krijgen door op mij te gaan liggen. Uiteindelijk is hij in zijn hoofd een stapje verder gegaan en heeft mij telepatisch verkracht. Daarbij biecht hij op dat hij liefde is gaan voelen voor mij. (Dit is een vrij korte samenvatting van een brief van 3 kantjes)

Mijn eerste reactie was heel hard lachen toen ik de brief las, maar nu ik er meer over nadenk is het eigenlijk heel erg creepy. Ik heb inmiddels mijn ex een appje gestuurd dat hij zijn nieuwe vriendin heel erg bij hem uit de buurt moet houden. Maar zouden jullie nog meer doen?
<<

Anoniem166

Bericht 25 Okt 2013 10:30

Re: Wat zouden jullie doen?

Jeetje, ik vind dat eigenlijk best eng. Ik zou die brief aan de politie overhandigen eerlijk gezegd.
Het komt om bij best bedreigend over en ik zou bang zijn dat hij zoiets in de praktijk zou brengen.
<<

anoniem213

Bericht 25 Okt 2013 10:32

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou in elk geval melding maken. Mocht er dan ooit iets naars gebeuren (met je ex, zijn vriendin of wie dan ook), dan ligt er al iets over vast. Het klinkt echt heel naar.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Okt 2013 10:34

Re: Wat zouden jullie doen?

IIIIIIIIIIIIIIIEK! Jezus wat eng!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Okt 2013 10:37

Re: Wat zouden jullie doen?

Gatverrr wat een wacko!! Heeft hij jouw adresgegevens of heb je die brief via je ex gekregen? Ik mag hopen dat laatste. Ik zou er ook melding van maken en verder zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 25 Okt 2013 10:43

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik heb idd de brief via mijn ex gekregen. Die brief lag daar al een tijdje, want had niet zo'n haast met ophalen.
<<

Patsy

Bericht 25 Okt 2013 10:51

Re: Wat zouden jullie doen?

Wat een creep, ik zou zeker melding maken bij de politie.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Okt 2013 10:52

Re: Wat zouden jullie doen?

Jesus, bah zeg! Ik zou er melding van maken bij de politie en het daarbij laten. Meer kun je niet doen. En vooral bij die man uit de buurt blijven.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem100

Bericht 25 Okt 2013 11:21

Re: Wat zouden jullie doen?

Hmm..dat is idd best creepy! Ik zou ook melding ervan maken idd, mocht er ooit iets gebeuren dan kun je dit aanhalen.
<<

Anoniem193

Bericht 25 Okt 2013 11:23

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou dit ook bij de politie neerleggen en inderdaad de nieuwe vriendin waarschuwen.
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 11:28

Re: Wat zouden jullie doen?

Dit is verre van gezond. Ik zou niet weten wat je verder zou kunnen doen dan wat je al hebt gedaan. Kun je voor zoiets de politie benaderen? Want hij heeft haar eigenlijk niet veel aangedaan, behalve een smerige biechtbrief geschreven? Of zie ik dat verkeerd?
<<

Anoniem 48

Bericht 25 Okt 2013 11:37

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik heb idd ook tegen mijn ex gezegd dat hij de brief aan zijn vriendin moet laten lezen. Zelf zal hij het wss bagataliseren daarom moet zij hem zelf lezen. Mijn vriend heeft de brief nog niet gelezen daar wil ik nl graag bij zijn. Ik denk dat die erg boos gaat worden. Geen idee of de politie hier iets mee kan maar melden kan nooit kwaad toch.

Weet iemand ook hoe het zit met verklaring van goed gedrag en meldingen die er gedaan zijn? Zelf weet ik dat ik die vent uit de weg moet gaan, het gaat mij nu vooral om andere mensen die mogelijk wel gevaar lopen.
<<

Anoniem198

Bericht 25 Okt 2013 17:40

Re: Wat zouden jullie doen?

Jeetje wat ontzettend raar. Ziek gewoon!
Wellicht kan je de politie bellen om advies hierover te vragen. Wat een rare gast he?!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 25 Okt 2013 18:09

Re: Wat zouden jullie doen?

Oh bah, wat een nare brief! :pale:

Aan de ene kant denk ik dat de politie weinig kan doen en zou ik dus geneigd zijn om niet te bellen. Aan de andere kant, als ik later zou horen dat het bij iemand uit de hand is gelopen dan zou ik toch spijt hebben dat ik geen melding heb gemaakt, dat ik niet 'gewaarschuwd' heb.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om te overleggen met de politie of en zo ja wat je kunt doen.

Verschrikkelijk zeg, die vent heeft écht een steekje los ergens!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron