Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lissabon

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Feb 2017 13:02

Lissabon

Ik ga binnenkort naar Lissabon en ik ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben van dingen die ik gezien/gedaan moet hebben.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Feb 2017 13:11

Re: Lissabon

Geen tips maar ik ben altijd jaloers op de foto's die mijn broertje doorstuurt als hij voor zijn werk weer eens in Lissabon zit. Veel plezier dus!
2015 💙
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Feb 2017 13:12

Re: Lissabon

Oeh dat klinkt goed! Ik hoop dat het mij ook zo bevalt.
Bedankt :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Feb 2017 13:39

Re: Lissabon

Hoe lang ga je? Als je wat langer de tijd hebt is een bezoekje aan Sintra ook zeer de moeite waard! Verder is het voor mij net te lang geleden om actuele tips te geven.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Feb 2017 13:45

Re: Lissabon

Ik ga vijf dagen, waarvan de eerste dag al afvalt omdat ik dan in de avond aankom. Over Sintra heb ik ook meerdere goede verhalen gehoord, dus misschien moet ik dat ook maar gaan overwegen om naar toe te gaan.
<<

Anoniem210

Bericht 26 Feb 2017 13:53

Re: Lissabon

Maak een ritje in tram 28. Je reist door de smalste straatjes van Lissabon. Erg leuk om een keer mee gemaakt te hebben. De tram is ook het vervoersmiddel dat de locals veel gebruiken.

Een bezoekje aan deSé Catedral is een bezoekje waard. Dit is de oudste kathedraal van Lissabon.

Bezoek het Parque Eduardo VII. Dit park is enorm groot en is gebouwd op 1 van de heuvels van Lissabon. Je hebt vanaf hier een mooi uitzicht op het lagere deel van de stad en de rivier de Taag.

Beklim Castelo de São Jorge. Vanaf hier heb je wederom een prachtig uitzicht.

Pastéis de nata is echt het lekkerste dat ik ooit gegeten heb. De aller lekkerste vind je bij Pastel de Belém.
Dit is in de wijk Belém, een voormalige vissersdorp wat ook zeker de moeite is om te bezoeken. Vanaf metrostation Rossio is het 7 minuten met de tram.

Als je er wat langer bent zou ik ook zeker een dagje naar Sintra gaan. Het is daar net een sprookjeswereld.
<<

Anoniem210

Bericht 26 Feb 2017 13:54

Re: Lissabon

Winegum schreef:Ik ga vijf dagen, waarvan de eerste dag al afvalt omdat ik dan in de avond aankom. Over Sintra heb ik ook meerdere goede verhalen gehoord, dus misschien moet ik dat ook maar gaan overwegen om naar toe te gaan.


Je hebt dus 4 volle dagen? Dan zou ik zeker 1 dag naar Sintra gaan. :love:
<<

Anoniem185

Bericht 26 Feb 2017 17:51

Re: Lissabon

Ik hou van Sintra.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 26 Feb 2017 18:46

Re: Lissabon

Bob schreef:Ik hou van Sintra.


+1!

En verder kan ik me helemaal aansluiten bij Lennox :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Feb 2017 19:24

Re: Lissabon

Dank voor je tips, Lennox! En zo te lezen kan ik Lissabon echt niet verlaten zonder Sintra bezocht te hebben.
De plaatjes liegen er inderdaad niet om, prachtig ziet het er uit!
<<

Anoniem210

Bericht 28 Feb 2017 16:09

Re: Lissabon

Heel veel plezier! Laat je weten hoe je het hebt gehad als je terug bent?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers