Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tof kraamcadeau

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Feb 2017 21:57

Re: Tof kraamcadeau

Marsy ik merk dat nu nog(?) niet bij David. De eerste weken was het schaap onmisbaar, en dan vooral echt het hartslag/suizende geluid, maar nu hij goed gewend is om in een ledikant te slapen gaat het ook zonder schaap prima. Op de opvang en bij de oma's slaapt hij ook zonder problemen. Thuis gebruik ik het muziekje elke keer als hij naar bed gaat en dat associeert hij nu geloof ik met slapen :)

♥♥
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Feb 2017 08:09

Re: Tof kraamcadeau

Marin schreef:Die kans heb je volgens mij sowieso met knuffels inderdaad. Maar van zo'n slaapschaap kunnen ze qua geluid natuurlijk ook afhankelijk raken, dat is wel een extra factor.
Maar volgens mij valt het niet te voorspellen waar een kind aan gewend en 'verslaafd' raakt. Ik lag als baby in de couveuse. Gaf niks om knuffels maar heb tot m'n 26e altijd met het licht aan geslapen. I kid you not. Ja, bij vriendinnnetjes logeren wel uit, maar gewoon thuis en als ik alleen was altijd met het licht aan, was er in geslopen en zie maar af te leren (dat lukte pas toen ik ging samenwonen). Al is licht natuurlijk in elke kamer en een knuffel niet overal.


Wat toevallig, ik heb ook in de couveuse gelegen en heel lang met het licht aan geslapen. Nog steeds kan ik heel makkelijk met licht aan slapen.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Feb 2017 08:13

Re: Tof kraamcadeau

Mijn Tobias kan nu prima slapen zonder Ewan erbij. Of nouja, hij ligt nog wel in z'n bed, maar ik zet 'm echt niet meer elke keer aan. Bovendien zit er ook een demo stand op, dan doet-ie 't maar een paar minuten en gaat-ie weer uit. Dat doe ik nu nog wel 's.

't Is overigens wel vét freaky als je in bed ligt en je opeens 't muziekje van 't Slaapschaap door de babyfoon hoor :laughcry: Eerste keer schrok ik heel erg en kon ik 't geluid totáál niet plaatsen maar toen bleek dat m'n kind gewoon wakker was en door had hoe 't Slaapschaap aan kan.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers