Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je?

<<

Anoniem243

Bericht 27 Feb 2017 21:15

Re: Hoe is het met je?

Kan beter. Eigenlijk heb ik niks te klagen maar ik ben moe en best vaak somber. Toch een soort winterdipje denk ik. Loop de laatste tijd ook weer erg tegen mijn perfectionisme en mijn 'denkhoofd' aan. Ik doe het nooit goed genoeg voor mezelf en blijf er zo in hangen in plaats van dat ik mezelf even een schop onder m'n kont geef om A. daadwerkelijk dichter bij mijn eigen lat te komen en B. mijn denkwijze om te gooien zodat ik automatisch minder negatief ben. Nou ja, vaag verhaal maar ik zit dus gewoon niet zo top in mijn vel.
<<

Anoniem282

Bericht 27 Feb 2017 23:09

Re: Hoe is het met je?

Lejow: goed dat je positief blijft. :) Het fijne van een periode waarin veel tegenzit, is dat je weet dat er ook weer een periode komt dat het beter gaat.

A.s. vrijdag heb ik het onderzoek. Ben benieuwd... En nee, ik heb er geen professionele hulp voor gezocht. Niet omdat ik daar te koppig voor zou zijn o.i.d., maar op die manier zit ik mezelf niet in de weg. Ik loop gewoon tegen een berg van een bureaucratie aan en juridisch gezeur waar niemand blij van zou worden. Daar hoef ik geen uren over te ouwehoeren met een psycholoog.Als mijn leven hier eronder zou lijden, had ik wel professionele hulp gezocht. Dit heb ik (te) vaak zien gebeuren bij andere geadopteerden en daar ben ik dus wel alert op. Ik kan de gevoelens die erbij komen kijken wel duiden, dus dat is (gezien de omstandigheden) wel fijn.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Feb 2017 07:28

Re: Hoe is het met je?

Goed dat je er op die manier naar kunt kijken. Dan is het vooral frustratie ook denk ik? Waarom dingen soms toch zo moeilijk gemaakt worden :(
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers