Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 22 Okt 2013 14:28

show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

De titel zegt genoeg! Wat hebben de zwangeren vandaag aan?
Heb totaal geen inspiratie voor leuke,hippie zwangerschapsoutfits!
Hoeft niet perse positiekleding te zijn!
Ben benieuwd!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Okt 2013 14:42

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Ik omschrijf het liever haha. Het zijn echt comfy kleren namelijk en niet zo geschikt voor op de foto. Ik draag een kobaltblauwe jurk, die zelfs met mijn buik, te groot is (maar hij zit zo lekker dus ik doe m gewoon aan haha) en een grijze legging. De jurk is zelfs geen positiejurk, dus die gaat na deze zwangerschap ook de kledingzak in. Hij is zo wijd dat hij van mijn schouder zakt haha. Maatje hobbezak dus ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Okt 2013 14:49

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Ik draag vandaag iets simpels. Een positiejeans (skinny), een lange zwarte basic top van h&m en een adidasvestje.
Heb vandaag zo'n dag dat ik niks hoef en niet van plan ben om naar buiten te gaan. 10 minuten geleden had ik nog een joggingbroek aan ipv de jeans, maar kom net onder de douche vandaan. En zo zie ik er iets minder slonzig uit :laughcry:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 22 Okt 2013 14:56

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Haha mijn kleding is vandaag ook echt niet show-waardig!
Ik draag een knalrode harembroek van €5 van de markt die ik gekocht had voor het afgelopen toppersconcert en een zwarte longsleeve van mijn man :angel:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Okt 2013 15:11

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Haha! Wat zijn we een stelletje slonzen haha! Ik kom ook net onder de douche vandaan..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 22 Okt 2013 15:14

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Moet kunnen toch? Morgen heb ik een extra lang lijstje met to do-dingen. Om te compenseren ;)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Okt 2013 15:19

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Ow ik vind het heerlijk om te slonzen! Ruben is nog ziek dus hij heeft ook zijn huispakkie aan ;). Zo wel ff een blokje om, maar san hebben we een jas aan dus dan maakt het niet uit haha.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem 82

Bericht 22 Okt 2013 15:48

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Ik heb een gestreepte positiejurk aan met een positiepanty eronder. Wel een jurk van comfortabel materiaal :)
Afbeelding
<<

SabrinadH

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 25 Okt 2013 12:55

Bericht 25 Okt 2013 14:14

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

Wat een superleuk jurkje, Roze! :yes: Waar heb je die vandaan?

Ik ben vandaag echt niet dapper genoeg voor een foto, haha. Wel redelijk netjes aangekleed, maar m'n haar doet niet mee vandaag! Ik heb vandaag een ruime jeans met gloedjenieuwe buikband (van Babywalz, ze hebben daar best toffe positiekleding) waar ik erg tevreden over ben. Erboven draag ik, eh... Een heel oud t-shirt van mijn vriend. :redface: Maar het zit zo lekker!
<<

Anoniem 82

Bericht 25 Okt 2013 17:22

Re: show-je-zwangerschapsoutfit-van-vandaag!

SabrinadH schreef:Wat een superleuk jurkje, Roze! :yes: Waar heb je die vandaan?

Ik ben vandaag echt niet dapper genoeg voor een foto, haha. Wel redelijk netjes aangekleed, maar m'n haar doet niet mee vandaag! Ik heb vandaag een ruime jeans met gloedjenieuwe buikband (van Babywalz, ze hebben daar best toffe positiekleding) waar ik erg tevreden over ben. Erboven draag ik, eh... Een heel oud t-shirt van mijn vriend. :redface: Maar het zit zo lekker!

Hij is van Esprit! Overgenomen van iemand hier van het forum.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo