Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 00:15

Re: Vind ik leuk!

Mijn dochter viel net voor het eerst al duimend in slaap. Het enige moment dat zij geduimd heeft was vlak na de bevalling. We vermoeden dan ook dat zij dit in de buik ook deed. Nu kreeg ze het eindelijk weer eens voor elkaar (want krijg die drukke handen maar eens in je mond) en is ze heerlijk gaan slapen. Hou zo onwijs veel van dat kleine meisje. Dit had ik van te voren nooit kunnen bedenken :heart:

*emo modus uit*
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 26 Feb 2017 06:08

Re: Vind ik leuk!

Girli: die puzzel zou ik zo graag hebben idd. Maar 400 euro voor een puzzel vind ik dan weer niet leuk. Ik verzamel de losse puzzels wel.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Feb 2017 07:56

Re: Vind ik leuk!

Dat ik eindelijk mag slapen! #nachtdienst
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem197

Bericht 26 Feb 2017 10:15

Re: Vind ik leuk!

Slaap lekker lady!

Ik vind ncis ook leuk maar idd ook de stevigere McGee.

Ik vind mijn zoon en dochter leuk! Ow en mijn man natuurlijk!
Ik ben nog steeds verliefd als in het begin!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Feb 2017 10:38

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk en lief dat mijn man zo vrolijk en positief blijft terwijl de zorg voor E nu even vooral bij hem ligt en ze in een of andere drakerige fase zit. Maar tussen het huilen door vind ik mijn dochter ook heel leuk, dan is ze opeens super vrolijk. Raar kind.

En ik vind ons nieuwe huis leuk, zo lekker al die ruimte en veel licht.

Goed topic Lady :sunny: !
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 26 Feb 2017 10:40

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik weer een leuke en uitdagende baan heb. Ik vind het leuk dat ik veel vriendinnen heb die ik regelmatig zie. Ik vind het leuk dat mijn vriend en ik na 4,5 jaar en veel meegemaakt te hebben nog steeds super blij zijn met elkaar.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Feb 2017 18:15

Re: Vind ik leuk!

Kissyfur schreef:Girli: die puzzel zou ik zo graag hebben idd. Maar 400 euro voor een puzzel vind ik dan weer niet leuk. Ik verzamel de losse puzzels wel.
ja, ik vind het ook veel geld. Ik denk alleen dat als ik 170 euro uit kan geven aan de 10 losse puzzels dan spaar ik liever nog even verder haha. Ik denk dat ik geld ga vragen als ik mijn bachelor haal en de puzzel dan koop als beloning voor mezelf.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 18:42

Re: Vind ik leuk!

Fijn Fantine!

Ik vind dat het leuk dat ik lekker met man en kind de stad in ben geweest. Kan daar heerlijk rond struinen zonder iets te hoeven. Geniet er zo van. En we hebben een kunstwerk gevonden die we voor onze verjaardag willen kopen!
<<

Anoniem278

Bericht 26 Feb 2017 18:48

Re: Vind ik leuk!

Suffe burgerlijke dingen heb ik hoor, maar ik vind het leuk dat ik vandaag eindelijk n kastje in m'n slaapkamer in mijn stijl heb gedecoreerd. En dat ik heb geoefend met lopen en een half uur aan 1 stuk op redelijk tempo heb gewandeld. Mijn hondje was volgens mij ook blij. En ik vind dit forum ook fijn.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 18:57

Re: Vind ik leuk!

Ik vind jou ook fijn Quizzle! Ben je een gouwe ouwe eigenlijk?
<<

Anoniem278

Bericht 26 Feb 2017 19:00

Re: Vind ik leuk!

Meer een grijze, Dee
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 26 Feb 2017 19:49

Re: Vind ik leuk!

Ik begrijp je hint niet!

Ik vind het heel leuk dat we een moestuin nu 1,5 straat bij ons vandaan hebben! Leuk leuk leuk! Nu een schema gaan maken.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 20:35

Re: Vind ik leuk!

Haha ik dacht dat ik de enige was... Nu ben ik nog nieuwsgieriger.
<<

Anoniem278

Bericht 26 Feb 2017 20:37

Re: Vind ik leuk!

Het is geen hint. Ik ben zo oud dat t eerder grijs dan goud is.
<<

anoniem224

Bericht 26 Feb 2017 21:47

Re: Vind ik leuk!

Ik vind mijn werk leuk.

Ik vind mijn neefje leuk & ik vind het zo leuk dat hij zo dol op mij is. Hij belt bijna iedere dag even op of ik langs kom en is hoorbaar geïrriteerd als ik niet kan komen :heart:
<<

Anoniem197

Bericht 27 Feb 2017 06:00

Re: Vind ik leuk!

Haha mn, vraag jouw zus/broer maar eens hoe hij is als jij niet komt.
Ik heb een zoon die ook iedere dag om iemand vraagt. Hij is gewoon boos als ik zeg dat hij er vandaag niet naar toe mag of dat ze niet komt. Maar als ik dan zeg dat we er naar toe gaan, rent hij enthousiast het hele huis door, roepent haar naam!
Dus dat is echt liefde! Daar kan je echt trots op zijn!
<<

anoniem224

Bericht 27 Feb 2017 06:25

Re: Vind ik leuk!

DdL schreef:Haha mn, vraag jouw zus/broer maar eens hoe hij is als jij niet komt.
Ik heb een zoon die ook iedere dag om iemand vraagt. Hij is gewoon boos als ik zeg dat hij er vandaag niet naar toe mag of dat ze niet komt. Maar als ik dan zeg dat we er naar toe gaan, rent hij enthousiast het hele huis door, roepent haar naam!
Dus dat is echt liefde! Daar kan je echt trots op zijn!


Hahah al laatst zei mijn zusje dat ik weer eens moest werken en dat hij niet naar mij kon komen, zegt hij; 'dat kam wehel' met een diepe zucht er achteraan. Super schattig haha. Ga straks naar hem toe, hij was gister al enthousiast toen ik hem dat vertelde.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Feb 2017 08:32

Re: Vind ik leuk!

Ahh Meneer Nilsson heerlijk is dat he? Ik heb ook zo'n neefje. Als ik hem zie en weer naar huis ga daarna zegt hij ook altijd: wanneer zie ik jou weer? Op welke dag? :heart:

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 27 Feb 2017 16:42

Re: Vind ik leuk!

- Dat ik alleen nog maar verkouden ben na een week de griep gehad te hebben.
- Dat ik een mand met bloembollen op de tuintafel heb staan die opkomen.
- Dat mijn zoontje zo lief schaterlacht als ik kiekeboe met hem speel.
- Dat mijn man zo uit het werk komt en dat we dan lekker het eten van gisteren gaan eten (zondag op maandag haha)
2016
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 27 Feb 2017 20:32

Re: Vind ik leuk!

Dat mijn konijn zo blij is dat ik weer thuis bent. We hebben hem nog niet zo heel lang en overgenomen van mensen die er vanaf moesten. Hij heeft zijn tijd nodig gehad om te wennen. Sinds kort is hij op zijn plek en maakt hij binkies (vreugde sprongetjes) maar ik ben nu 5 dagen weg geweest en kwam gisteren eind vd dag terug en hij was zo blij! Waar hij normaal een paar binkies per dag maakte was hij nu onwijs aan het rennen en wel 3 uur lang aan het rond springen, vandaag ook weer. Zo leuk! We kennen hem meer als een luie donder die alleen knuffelt, rond snuffelt naar eten en erg graag voor pampus ligt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

anoniem224

Bericht 27 Feb 2017 21:44

Re: Vind ik leuk!

Elliot schreef:Ahh Meneer Nilsson heerlijk is dat he? Ik heb ook zo'n neefje. Als ik hem zie en weer naar huis ga daarna zegt hij ook altijd: wanneer zie ik jou weer? Op welke dag? :heart:


Ja is echt geweldig! Hij ging me mee naar huis brengen, hij vond het niet leuk dat hij niet mee naar binnen mocht, want hij wilde echt heel graag naar tante MN's huisje :heart: Tante zijn is leuk!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Feb 2017 22:02

Re: Vind ik leuk!

Wat lief, MN en Elliot!

Mijn nichtje is ook zo'n schatje!
Vorige week moest mijn vader haar een keer ophalen van de crèche. Hij zei dus tegen haar: "Kom, we gaan naar opa's huis."
Mijn nichtje had hele andere plannen, want ze wilde per se naar mij toe. Dat ik nog aan het werk was, maakte haar niets uit. Samen met mijn vader heeft ze in mijn huis gewacht, totdat ik thuis was en toen hebben we nog even geknuffeld en gespeeld. Ze was zwaar teleurgesteld dat ik niet met haar en opa meeging naar opa's huis.

Ze pakt ook altijd heel lief mijn hand vast, als ze wil dat ik met haar meega. Dan zegt ze: "Kom Chava, we gaan lekker kleien." (Of filmpje kijken of tekenen of...)
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem221

Bericht 27 Feb 2017 22:17

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik vanavond een app kreeg van mijn broertje met de mededeling dat ik morgen tante word. :love:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 27 Feb 2017 22:22

Re: Vind ik leuk!

Dat is leuk nieuws Fedora!

Ik vind het leuk om samen met m'n druifjes 's ochtends even wakker te worden in "het grote bed". Dat het soms een beetje vroeg is neem ik voor lief.
Na een dag hard werken even ontspannen en een uurtje gaan paardrijden.
Lui op de bank liggen, Netflix erbij.
Het voorjaar.
Een stukje rijden met de auto en de muziek op volume 100.

Ik vind best veel leuk en kan eigenlijk nog wel even doorgaan :smile:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

anoniem224

Bericht 27 Feb 2017 22:30

Re: Vind ik leuk!

Chava schreef:Wat lief, MN en Elliot!

Mijn nichtje is ook zo'n schatje!
Vorige week moest mijn vader haar een keer ophalen van de crèche. Hij zei dus tegen haar: "Kom, we gaan naar opa's huis."
Mijn nichtje had hele andere plannen, want ze wilde per se naar mij toe. Dat ik nog aan het werk was, maakte haar niets uit. Samen met mijn vader heeft ze in mijn huis gewacht, totdat ik thuis was en toen hebben we nog even geknuffeld en gespeeld. Ze was zwaar teleurgesteld dat ik niet met haar en opa meeging naar opa's huis.

Ze pakt ook altijd heel lief mijn hand vast, als ze wil dat ik met haar meega. Dan zegt ze: "Kom Chava, we gaan lekker kleien." (Of filmpje kijken of tekenen of...)

:love: Ook al zo lief!

Fedora, spannend, maar heel leuk!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers