Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'luxe' nachtje weg in Nederland

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 26 Feb 2017 20:26

'luxe' nachtje weg in Nederland

We willen graag voordat uk nr.2 geboren wordt samen een nachtje weg. Oppas voor onze dochter is geregeld dus nu kan ik gaan boeken maar heb totaal geen idee waarheen.

Onze eisen zijn:
- In maart, zaterdag op zondag
- Een bad op de kamer
- inclusief ontbijt
- max 1,5u rijden vanaf Leeuwarden
- Strand, bos etc. dat maakt ons niet uit, wel willen we iets in de buurt te doen hebben bijv. Een stad, strand, bos..

En het liefst wil ik het nog een beetje betaalbaar houden.

Zelf had ik al hotel B.looming in B.ergen gevonden maar dat kost €140 voor 1 nacht, aangezien ik dat een best bedrag vind vroeg ik mij af of jullie misschien nog leuke, eventueel goedkopere tips hebben.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 20:29

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

Van der valk Hoogkerk/Groningen? Nieuw hotel en vlak bij de stad. Geen idee wat het kost hoor.. :).

Verder vonden wij Nautisch kwartier van Fletcher heel leuk. Mooie plek ook.
<<

Anoniem281

Bericht 26 Feb 2017 20:33

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

www.hoteljanvanscorel.nl

Nu is t van Fletcher en daar heb k niet perse ervaring mee maar toen wij heen gingen was t nog een Hamspire hotel met mooie kamers, fijne bedden en goede badkamers. De omgeving is echt superleuk, vlakbij strand en duinen, maar ook bij Alkmaar bijv. En t restaurant daarbij is ook goed!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Feb 2017 09:24

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

Ik wilde direct Hotel Blooming aanraden maar dat is dus iets boven budget.

Misschien is dit hotel in Haarlem wat?
https://www.carlton.nl/square-hotel-haarlem

Het is niet het chicste hotel maar wel heel keurig, lekker in 't centrum, parkeren er onder, en je zit vlakbij Zandvoort of Bloemendaal voor 't strand. En onder in 't hotel zit een erg leuke brasserie, hoewel je ook op loopafstand van tientallen restaurantjes zit.

Ik had even gekeken voor 't weekend van 18 maart en kwam op 103 euro. Dat lijkt me keurig.

Als je niet in de stad wilt zitten maar dichterbij zee zijn deze twee hotels ook nog erg leuk. In het eerste hebben wij geslapen met onze bruiloft.

http://www.hotelbleecker.nl/en/index.html

https://www.hotelbloemendaal.nl

Dit zijn iets kleinschaligere hotels, meer boetiek hotels. Vind ik ook altijd erg leuk. Dichtbij het bos en het strand.
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Feb 2017 11:43

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

NH Groningen! Momenteel rond 85 euro inclusief ontbijt.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 27 Feb 2017 20:33

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

Alvast bedankt voor de gegeven tips!
Groningen valt af, woont familie en komen we geregeld dus dat is een beetje standaard/normaal.

Haarlem is ook leuk!
Nog meer mensen tips?
Woensdag gaan we alles even goed bekijken en iets boeken.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 27 Feb 2017 23:07

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

Grand HOtel Wientjes in Zwolle? Dat vind ik een mooi hotel.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 01 Mrt 2017 02:03

Re: 'luxe' nachtje weg in Nederland

Geen tips qua hotels, maar misschien eens kijken op Groupon of vakantieveilingen of zo? Kan je best goede deals vinden!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers