Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Feb 2017 15:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bah Teun, wat stom. Ik zou in jouw toestand nu meer toegeven. Dan maar even wat minder verantwoord. Dus gewoon filmpje op de iPad of tv als ze dat leuk vindt (en als je dat normaal niet zoveel of niet zou doen), wat lekkers voor haar te knabbelen, lekker knuffelen bij jou met boekjes en liedjes zingen etc.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2017 16:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Shit is dat Teun. Ik zou ook doen wat Zora zegt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem243

Bericht 25 Feb 2017 18:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Serendipity schreef:Ik baal van mijn 'mood' de laatste tijd. Pfff, wordt er simpel van. Wordt tijd dat het voorjaar wordt en er weer echt zon is, dan ziet de wereld er altijd weer een beetje leuker uit!



Nou dat! Mijn mood, mijn vermoeidheid, mijn vreetbuien, hélemaal klaar mee!
<<

Anoniem243

Bericht 25 Feb 2017 18:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vervelend is dat Teun! Eens met Zora; lekker de beeldschermen inschakelen hoor!
<<

Anoniem201

Bericht 25 Feb 2017 19:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat carnaval vieren er voor mij niet in zit. Buiten het feit dat hier de kids ALTIJD met carnaval ziek zijn en nu dus ook, lig ik zelf ook in de lappenmand. Donderdag zijn biopten afgenomen en gisteren ging het prima. Ik heb mij rustig gehouden verder. Maar een avondje naar Maastricht (waar ik haast de hele avond langs de kant heb staan kijken naar mijn feestvierende vrienden) heeft voor een flinke bloeding en pijn gezorgd.
Dus tja dan maar geen carnaval.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Feb 2017 20:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ach wat rot Stuiter. Als noorderling snap ik de hele hype rond carnaval écht niet maar voor jou vind ik het balen. Beterschap en sterkte met het afwachten. :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem243

Bericht 25 Feb 2017 22:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat naar stuiter! Waarom is er een biopt genomen?
<<

Anoniem201

Bericht 26 Feb 2017 00:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik blijf afwijkende uitstrijkjes houden. Dus nu verder onderzoek.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Feb 2017 08:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat balen Stuiterbal, dan maar even rustig aan ja. Spannend van die biopten. Wanneer hoor je meer?
L2014 & H2017
<<

Anoniem278

Bericht 26 Feb 2017 08:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Naar Stuiter. En ook dat jij als Limburger nu carnaval moet missen. Ik hoop dat de uitslagen meevallen .
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Feb 2017 09:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Knuffel voor jou lieve Stuit!
<<

Anoniem201

Bericht 26 Feb 2017 09:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thnxx! Over 2 weken krijg ik de uitslag.
En vandaag heb ik de griep er gratis bij gekregen hoera!
<<

Anoniem245

Bericht 26 Feb 2017 09:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte en beterschap Stuiterbal. Wat een rot timing voor jou :(
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 26 Feb 2017 10:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen Stuit! Snap dat het echt een rotmoment is zo, maar het is vooral te hopen dat het al het een goede uitslag gaat zijn! Sterkte!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 26 Feb 2017 10:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Beterschap stuiteren!

Ik baal dat ik een dochter heb die loopt te spoken snachts en een man die snurkt door zn verkoudheid, en ik zo graag wil bevallen en niet nog vermoeider wil worden!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem197

Bericht 26 Feb 2017 11:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Stamp man uit bed en laat hem met dochter op pad gaan. Kruip zelf terug te bed! Denk aan jezelf pure!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Feb 2017 19:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Even van me afschrijven hoor meiden. Vandaag aan 't klussen geweest in de babykamer. Hoor ik ineens een hoop gescheld van m'n man en kom ik binnen rennen. Waterleiding geraakt met boren. Water spuit echt door het gat van de vloer heen tegen 't plafond, tegen de meubeltjes aan, door de kamer heen. Mijn god, wat een ramp. Heel gauw heen en weer rennen met handdoeken, emmers, ik water verzamelen en de schade beperken terwijl man probeerde water uit te zetten. Uiteindelijk bleek het de CV leiding te zijn ipv de waterleiding want met uitzetten van de waterleiding gebeurde er niets. Uiteindelijk CV ketel uitgezet en was de leiding leeg. Maar water in de hele babykamer en door 't plafond in de woonkamer. Ik kon wel huilen, als ik niet zo stijf stond van de adrenaline (wat er hopelijk voor zorgt dat baby nog even veilig binnen blijft :laughcry:). Echt tien loodgieters gebeld maar niemand nam op of had geen noodnummer. Uiteindelijk iemand gevonden die er binnen twee uur kon zijn. Om bij de leiding te komen moest er een plank uit de babykamer vloer open gebroken worden dus die moet ook nog eens vervangen worden, nieuwe plank en opnieuw geverfd. Maar het lijkt onder de vloer mee te vallen met de schade, het is wel vochtig maar het komt nu niet meer door 't plafond in de woonkamer door. Maar ooooooh we waren BIJNA klaar!! En nu zijn we echt doodmoe van alle spanning.
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Feb 2017 19:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oneeeeee!!! Marin, wat een pech!! Ik kan me voorstellen dat jullie nu ontzettend balen :(
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem278

Bericht 26 Feb 2017 19:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat n ramp Marin. Misschien nu benen omhoog en eten bestellen en dan morgen kijken wat er vernieuwd danwel gemaakt moet worden?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Feb 2017 19:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja de loodgieter die uiteindelijk kwam kon niets en komt morgen terug. Oh en de verwarming kan dus ook niet aan dus 't is koud in huis intussen. Maar gelukkig wel algemeen water in huis. Straks even lekker warm douchen bij schoonouders en dan lekker haard aan thuis.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Feb 2017 19:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ooh Marin, wat ongelofelijk balen zeg! Dat wordt een flinke kostenpost of niet?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Feb 2017 19:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh nee Marin wat erg! Wij zijn ook aan het boren en vriend zei ook al 'op hoop van zegen dat hier geen electra loopt'. Tot nu toe in ieder geval niet. Dekt de verzekering zoiets eigenlijk? Vast wel toch?

Ik heb ook een klus-baal-momentje. Zijn al de hele dag bezig met de keukenmuur schilderen, gisteren begonnen. Tape had wel erg goed geplakt dus kon alles weer bijwerken. Kitten wilde eerst ook niet mooi worden, nu gelukkig wel. Nu nog twee plankjes ophangen en dan is het klaar. Heb honger!
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 19:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

O noo Marin. Vreselijk. Was het ook van dat vieze water of niet?
Wij hebben het ook een keer gehad. Man dacht wel even een dopje van de verwarming af te kunnen halen. De hele slaapkamer onder de zwarte prut, tegen het nieuwe behang.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Feb 2017 20:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:O noo Marin. Vreselijk. Was het ook van dat vieze water of niet?
Wij hebben het ook een keer gehad. Man dacht wel even een dopje van de verwarming af te kunnen halen. De hele slaapkamer onder de zwarte prut, tegen het nieuwe behang.


Ja dit hebben wij gehad in de nieuwe keuken. Echt gitzwart water tegen de nieuwe muren. Verschrikkelijk.
Wat erg Marin. Hopelijk is het snel verholpen.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Feb 2017 21:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee gelukkig geen zwarte prut, oh dan was ik pas echt gaan huilen. En de matrasjes zaten nog in 't plastic godzijdank. Dus al met al valt de schade mee. Morgen wordt de leiding gerepareerd en daarna moeten we maar iemand zoeken die nieuwe planken in de vloer kan doen en kan verven. Evt de woonkamer muur met vlekken ook maar even goed kijken hoe dat opdroogt.

Lady, ja ongetwijfeld een kostenpost maar misschien dekt de verzekering het en anders nou ja, dan is dat eerlijk gezegd even niet onze zorg. Prioriteit is de kamer klaar maken.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers