Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2017 22:22

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Ik denk dat ik het ook niet weer kijk. Vond het niet heel bijzonder.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Feb 2017 10:09

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Lejow schreef:Ik vind het overigens echt nog wel 'peutertjes' allemaal, op Boris na.


Boris leek inderdaad duidelijk ouder dan de rest. Ik vond het wel een leuk programma om te zien eigenlijk, juist omdat het zo herkenbaar is. Mijn dochter is bijna 3,5 en had ik er zo tussen gezien :smile:
Ik vond de ontwikkelingen tussen Elle en Danique erg leuk om te zien trouwens. Maar ik weet nog niet of ik meer afleveringen ga bekijken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2017 14:54

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Vind t erg om te zeggen, maar irriteerde me flink aan een paar van die meiden.
Vooral dat stukje dat dat meisje bij de zandbak staat, haar voet op de rand zet en zo iets zegt als 'Euh.. ik sta hier hoor?'
Echt een een beetje arrogant :O

Ik ga nog wel een keer kijken, want het zoontje van kennissen doet in 1 van de afleveringen ook mee. Weet natuurlijk niet in hoeverre hij in beeld komt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2017 15:37

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Dat meisje sprak ook heel slecht Nederlands vond ik.. of lag dat aan mij?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2017 16:00

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Sam schreef:Dat meisje sprak ook heel slecht Nederlands vond ik.. of lag dat aan mij?


Nee vond ik ook!
<<

Anoniem278

Bericht 28 Feb 2017 08:13

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Ik vond het weer schattig en heel anders qua dynamiek dan de vorige keer
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Feb 2017 08:36

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Quizzle schreef:Ik vond het weer schattig en heel anders qua dynamiek dan de vorige keer


Oh.. weer gemist :palm:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 28 Feb 2017 17:07

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Ik vind het heel leuk om te zien. Ik vind het wel jammer dat meester Maarten niet op de school van mijn kinderen werkt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem221

Bericht 28 Feb 2017 20:16

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Mijn vriend had het voorbij zien komen en omdat zijn dochter een achterstand heeft op haar leeftijdsgenoten, wilde hij graag zien hoe vier-jarigen dan echt met elkaar praten. Het was heel confronterend om te zien, want zijn dochter is nog in de verste verte geen echte vier-jarige. Maar wat hebben we genoten van die kleine slimmeriken. Op de rode knop drukken en dan buiten staan huilen. Vertederend, maar wel fijn om te zien hoe vier jarigen echt met elkaar omgaan. Jij bent mijn vriendje en nu toch echt niet meer.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 01 Mrt 2017 07:19

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Aah Ja die rode knop. Hij was zo bang voor wat hij gaat aangericht.
Ik vind het een mooi programma en vind het leuk om de herkenning te zien bij mijn dochter en gastkindjes. Mijn dochter heeft met een van mijn gastkindjes ook vaak die machtstrijd om wie met welk speelgoed speelt.

In vond dat kasteel bouwen ook mooi om te zien dat dat meisje wat zich eerst zo terug trok, ineens zo goed de leiding nam omdat er geen dominante kinderen in haar groepje zaten.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem278

Bericht 14 Mrt 2017 07:44

Re: Kijktip; Het geheime leven van 4-jarigen

Te schattig. En dat jongetje wat graag n prinses wil worden. Ik smelt helemaal.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers