Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

anoniem196

Bericht 19 Feb 2017 04:55

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mama wel handig dat je in een kan plast ( ik doe mee met moeders voor moeders) dan kan je meteen zien als er bijvoorbeeld een arm van de baby afgevallen is.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Feb 2017 06:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

:smile: :smile:
30-04-2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 19 Feb 2017 15:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ikknutsel: :lol:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 19 Feb 2017 22:21

Re: Leuke uitspraken-topic!

Geniaal!!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Feb 2017 22:40

Re: Leuke uitspraken-topic!

:lol: hahaha hoe komt ze er op!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem196

Bericht 20 Feb 2017 07:06

Re: Leuke uitspraken-topic!

Jezzie schreef::lol: hahaha hoe komt ze er op!

Ik denk door mijn vorige miskraam. Dan ze weet dat je moet afwachten of de baby blijft zitten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Feb 2017 10:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

ikknutsel schreef:
Jezzie schreef::lol: hahaha hoe komt ze er op!

Ik denk door mijn vorige miskraam. Dan ze weet dat je moet afwachten of de baby blijft zitten.


Aah ja, ik snap het. Heeft wel indruk op gaat gemaakt dus.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 20 Feb 2017 10:37

Re: Leuke uitspraken-topic!

Tijdje terug waren we bij het cb. Izzy moest een torentje bouwen van blokjes, met een bal spelen en plaatjes benoemen.
Plaatje van auto:auto!
Plaatje van een handje: handje!
Plaatje van een banaan: oehh lekker! :smile:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Feb 2017 11:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hehe ik knutsel.. Heftig wel waar haar opmerking eigenlijk vandaan komt...

Fender: Kijk, en zo is t :P

B gister onder de douche: AAAAAAAAAAAAAAAAAH MIJN MIEPIE IS IN EEN PIEPIE VERANDERD!!! ........*stilte*............ GRAPJEEE!!!!
<<

Anoniem202

Bericht 24 Feb 2017 17:16

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik ging laatste knutselen met m'n klas (groep 6/7/8) en we maakten een kubus. De kinderen moesten die met strookjes van 1 dm maken.
In groep 7 had ik net het begrip 'inhoud' besproken, en dat 1 dm3 hetzelfde is als 1 liter, dus ik vroeg in de klas 'En als je de kubus dan af hebt, wat is dan de inhoud?
Steekt en meisje uit groep 6 haar vinger op, en ik dacht nog, 'wat knap dat zij het weet!', geeft ze als antwoord: 'De inhoud is lucht.' :smile:
Heb gezegd dat ze helemaal gelijk heeft, maar dat ik het iets anders bedoelde haha.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 24 Feb 2017 17:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vanochtend was ik alleen thuis met F., toen ik iets las en verbaasd "mijn god" riep.

F: "wie? Ik?"
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 24 Feb 2017 20:30

Re: Leuke uitspraken-topic!

Niet van J maar van een kindje dat laatst achter ons stond in de rij bij Droomvlucht. Ik had S op m'n arm en ze had haar sok half uit getrokken. Zegt dat meisje tegen haar moeder 'ohw kijk eens wat een schattig kindje... maar ze heeft wel hele grote voeten' :razz:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 24 Feb 2017 23:04

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik las op het berichtensysteem van school dat er in de klas van de oudste weer luizen waren geconstateerd, dus ik wilde hem even nakijken. Hij vroeg waarom ik in zijn haren was aan't kijken, waarop ik antwoordde dat ik even wilde kijken of er geen beestjes op z'n hoofd zaten. Antwoordt hij: "maar mama, dat heeft de pluizenmoeder ook gedaan vandaag" :smile:

Hahahah Fiwen, arm kind met haar grote voeten :wink:
07.12.2011
11.12.2014
<<

anoniem224

Bericht 24 Feb 2017 23:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Phoebe, wat een wijsneus!

Ik had van de week op het werk een kindje die bloedserieus vertelde dat hij 7 was, maar eigenlijk was hij 8. Want hij had een verjaardag overgeslagen omdat hij toen op vakantie was.
<<

Anoniem205

Bericht 25 Feb 2017 00:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Kinderen zijn zo leuk :)

Ikknutsel, heeft indruk gemaakt dus. Toch kan ik wel lachen om haar opmerking!
Fiwen, haha S leeft op grote voet dus :)
Lejow, die B van jou is wel echt een komediant heb
Phoebe, slimme dame! Wist iemand anders dan uiteindelijk wel wat je bedoelde?

Wij zaten vanavond met zoon op de HAP. Dokter wilde met het houten dingetje even in zijn mond kijken. Daarna wilde ze luisteren naar zijn longen. Zegt zoon doodlehk: 'nee, oren' :smile:
En nee, zovaak komen we niet bij de huisarts ;)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Feb 2017 10:08

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha wat een leuke dingen komen er voorbij!!
ik sta er soms van te kijken waar ze t vandaag halen!

E wil vaak 'savonds kindertijd kijken (via programma gemist, maar dat snapt ze niet). Daar zeggen ze altijd; het is vandaag donderdag, welkom dat je er bent. Deze avond mocht ze t niet terugkijken, want t was al laat. We zeiden dat we t op zouden nemen en dat ze t de volgende dag mocht zien. Zegt ze: nee want dan zeggen ze t is vandaag donderdag en dan klopt dat niet meer!!! (Gelukkig was m'n vriend zo slim om te zeggen dat we t dan wel zouden doorspoelen, en dat was goed)

Of ze kon ineens de voordeur open maken. Uitgelegd dat ze dit nooit zelf mag doen zonder mij of vriend omdat er ook vreemde mensen aan deur kunnen staan die haar mee kunnen nemen. Dag later staan oma en opa aan de deur dus ik zeg doen de deur maar open. Zegt zij; ja want oma en opa mogen mij wel meenemen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 25 Feb 2017 11:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wij hebben sinds vorige week vrijdag de dvd van Trolls in huis en die heeft L al meerdere keren gezien en kent al aardig wat teksten uit haar hoofd.

Gister was ik met haar onderweg toen ik een stukje uit Trolls zong (Ik heb zonlicht in mijn broekzak...) Maar in plaats van broekzak zong L mijn ogen en ik zie helemaal niks!! :razz: En dat precies op de maat van het liedje! Ik kwam echt niet meer bij van het lachen!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Feb 2017 11:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Geweldige uitspraken weer!

E. is echt een wijsneus eerste klas. Vanochtend ook weer. Ik vroeg of ze zich even kwam wassen: "Nee mama, daar heb ik niet zo'n zin in, sorry!"
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2017 15:41

Re: Leuke uitspraken-topic!

Oreo schreef:Kinderen zijn zo leuk :)

Ikknutsel, heeft indruk gemaakt dus. Toch kan ik wel lachen om haar opmerking!
Fiwen, haha S leeft op grote voet dus :)
Lejow, die B van jou is wel echt een komediant heb
Phoebe, slimme dame! Wist iemand anders dan uiteindelijk wel wat je bedoelde?

Wij zaten vanavond met zoon op de HAP. Dokter wilde met het houten dingetje even in zijn mond kijken. Daarna wilde ze luisteren naar zijn longen. Zegt zoon doodlehk: 'nee, oren' :smile:
En nee, zovaak komen we niet bij de huisarts ;)


Haha, of de dokter wel even netjes het standaard protocol afwerkt :P

Whaha ja, ik kan een boek volschrijven met alles wat ze zegt. Ik schrijf ze ook altijd op en aan het einde van het jaar komt er een bladzijde in haar fotoboek met de leukste opmerkingen :D
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Feb 2017 17:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

N. kan een aardig woordje Engels en spreekt het vaak foutloos inclusief prachtig accent. Ze had een 'discussie' met papa in het Engels en werd boos. Na een opmerking van papa wist ze het even niet meer en zei: "What you say are you self!"
<<

Anoniem243

Bericht 25 Feb 2017 18:41

Re: Leuke uitspraken-topic!

Kissyfur schreef:Vanochtend was ik alleen thuis met F., toen ik iets las en verbaasd "mijn god" riep.

F: "wie? Ik?"

:lol:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2017 19:52

Re: Leuke uitspraken-topic!

Parisienne schreef:N. kan een aardig woordje Engels en spreekt het vaak foutloos inclusief prachtig accent. Ze had een 'discussie' met papa in het Engels en werd boos. Na een opmerking van papa wist ze het even niet meer en zei: "What you say are you self!"



With your but trough the half!!

Hahaha! Wat knap van haar zeg
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Feb 2017 21:05

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahah Lejow! Die had er zo achteraan kunnen komen ja! In het kader van "Make that the cat wise"

Ze vertaalt nog nauwelijks letterlijk vanuit het Nederlands. Grammaticaal is haar Engels ook bizar goed. Maar deze was wel mooi!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2017 22:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Knap hoor!

Hahaha ja, dat is een leuk boekje :P
Oh nee.. Dat is 'I'm a little bit in the war' toch?
<<

Anoniem197

Bericht 26 Feb 2017 15:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Geen echte uitspraak maar toch grappig maar ook slecht.

Tijdens de zwangerschap van dochter heb ik veel moeten overgeven. Dat deed ik in zo'n ronde afwasteil. Mijn zoon vond die tijdens de verhuizing, had hem op de grond gezet en maakte overgeef geluiden met zijn handen op dezelfde manier op zijn buik als ik deed.

Hij heeft er toch meer van onthouden en meegekregen dan ik dacht. Moest wel lachen maar vond het op een of andere manier wel zielig.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers