Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem201

Bericht 24 Feb 2017 12:30

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Ons konijn is dood. Het vriendje van mijn zoon. Of hij was ziek of hij heeft de storm niet overleefd. Hij is net 3 jar geworden
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 24 Feb 2017 13:19

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Stuiterbal schreef:Ons konijn is dood. Het vriendje van mijn zoon. Of hij was ziek of hij heeft de storm niet overleefd. Hij is net 3 jar geworden


Ach wat sneu!! Het was ook zo erg vannacht; ik heb ook wakker gelegen omdat ik bang was dat onze konijntjes het hok uit zouden waaien :nopompom:
<<

Anoniem301

Bericht 24 Feb 2017 13:57

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Infragilis schreef:
Stuiterbal schreef:Ons konijn is dood. Het vriendje van mijn zoon. Of hij was ziek of hij heeft de storm niet overleefd. Hij is net 3 jar geworden


Ach wat sneu!! Het was ook zo erg vannacht; ik heb ook wakker gelegen omdat ik bang was dat onze konijntjes het hok uit zouden waaien :nopompom:

Ik heb geen verstand van konijnen maar zet je ze bij ernstig weer (storm, hitte, vriezen) niet binnen dan? Of in de schuur ofzo?
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 24 Feb 2017 14:05

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Carrie schreef:
Infragilis schreef:
Stuiterbal schreef:Ons konijn is dood. Het vriendje van mijn zoon. Of hij was ziek of hij heeft de storm niet overleefd. Hij is net 3 jar geworden


Ach wat sneu!! Het was ook zo erg vannacht; ik heb ook wakker gelegen omdat ik bang was dat onze konijntjes het hok uit zouden waaien :nopompom:

Ik heb geen verstand van konijnen maar zet je ze bij ernstig weer (storm, hitte, vriezen) niet binnen dan? Of in de schuur ofzo?


Normaal gesproken wel. Onze konijnen waren echter de afgelopen maanden helemaal zichzelf niet, heel erg aan het vechten etc. Sinds een paar dagen gaat het weer goed dus hebben we ervoor gekozen om ze maar even in hun eigen omgeving te laten zitten :)
<<

Anoniem201

Bericht 24 Feb 2017 14:33

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Jawel hij staat hier al flink beschut dus ik denk dat het niet de storm is geweest. Maar dat hij echt ziek was.
<<

Anoniem252

Bericht 24 Feb 2017 14:39

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Ach wat verdrietig stuit :(.
Mijn konijnen hebben de storm gelukkig overleefd. Vandaag hebben ze zelfs van het zonnetje genoten in de tuin.
<<

Anoniem201

Bericht 24 Feb 2017 14:55

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Mijn zoontje is er goed verdrietig van. Het was zijn vriendje. We hadden hem nu net geen 3 jaar. Ik vind het bizar dat ze zo snel sterven. Hiervoor hadden we ook een konijntje maar die bleek door gefokt te zijn. Ook plotseling dood.
Simon was afgelopen dinsdag nog levendig, rondrennen niks aan het handje. Hij at goed, dronk wel erg veel de laatste tijd.
Dinsdag zijn flesje nog gevuld maar deze is dus nog vol en dat vond ik wel raar. Maar het is dus al te laat :(
<<

Anoniem301

Bericht 24 Feb 2017 15:04

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wat sneu zeg, of het nou de storm was of niet (wat idd niet zo lijkt) sterkte voor je zoon!
<<

Anoniem202

Bericht 24 Feb 2017 17:07

Re: Wat wil je even kwijt? #5

He, wat sneu Stuit!

Ik wil kwijt dat ik blij ben.
Heb een weekje vrij gehad en bijzonder weinig gedaan en ik vond het heerlijk!
In de volgende vakantie ga ik weer een paar dagen weg met dezelfde vriendin waar ik ook mee naar Maleisië ben geweest (de manier waarop we boekten ging fantastisch; na een paar wijntjes hebben we in 3 minuten bedacht waar we heen gingen en geboekt haha).
Vandaag ben ik onder de zonnebank gegaan en daarna heb ik voor de 4e keer deze week gesport.
Ik ga donderdag naar een voorstelling van het Nationaal Ballet en de komende weken heb ik bijna elk weekend wel iets leuks te doen!
Oh en m'n woonkamer is fantastisch geworden!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Feb 2017 17:11

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wat sneu stuiterbal!

Klinkt allemaal leuk Phoebe, heerlijk een paar dagen weg in het vooruitzicht. Ben wel benieuwd hoe je woonkamer is geworden.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem316

Bericht 24 Feb 2017 17:23

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Ach wat zielig Stuiterbal.

Lekker weekje Phoebe!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 24 Feb 2017 20:13

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wat een super leuke post Phoebe! Ik word er helemaal blij van haha!
Waar gaat de reis naartoe?
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 24 Feb 2017 20:16

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Phoebe schreef:Oh en m'n woonkamer is fantastisch geworden!


Foto's dan!!
Smile, it's free!
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 01:20

Re: Wat wil je even kwijt? #5

We hadden vandaag de begrafenis van onze oud buurvrouw. Tijdens het condoleren was het eerste wat haar man zei: jullie moeten die sokjes nog wel hebben! Bespreek maar even met (naam dochrer). Nou daar ging ik.. tranen met tuiten( De familie zal wel gedacht hebben). Op zo'n dag in zo'n heftige tijd, denkt hij daar aan. Zijn dochter vertelde ook dat ze het veel over ons hadden gehad. Zo onwijs lief.. en dat kut schuldgevoel gaat maar niet weg.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Feb 2017 08:13

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wat een vervelend gevoel Dee. Het lijken me hele lieve buren, ik begrijp wel dat het wat met je doet.

Ik ben gisteren met mijn gezin en vriendin naar een carnavalsoptocht geweest. Ondanks dat ik het echt heel koud heb gehad, vond ik het ook heel leuk om mee te maken. Alleen ik ben nu hartstikke overprikkeld en moe, terwijl ik van 21:00 tot 6:45 heb geslapen. Heel raar (en naar) gedroomd, veel wakker geweest... Gelukkig hebben we vandaag niks gepland. De heren liggen nog te slapen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem278

Bericht 26 Feb 2017 08:53

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Maar Dee, je mag ook denken dat jullie die mevrouw in haar laatste tijd nog heel veel vreugde hebben gegeven. Kennelijk was de gedachte aan jullie al zo fijn dat ze én sokjes maakte én haar hele familie over jullie verteld heeft.
En ik snap dat het rot is dat je niet meer bent geweest, maar je hebt de tijd niet in de hand en ook niet de tijd die iemand dus op aarde krijgt. Maar de tijd die je hebt gekregen, hebben jullie een vrouw het gevoel gegeven dat ze een stukje van jullie wereld was, en dat heeft haar kennelijk heel veel gegeven.

Mz Charlotte, kun je even in bad of relaxen met wat rustige muziek? Even resetten en tot jezelf komen? Rot dat je zo naar gedroomd hebt. Probeer eventjes iets te doen waardoor je ontspant, meestal helpt dat wel wat.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 09:16

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Ah zo lief Quizzle. Daar heb je ook helemaal gelijk in..
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Feb 2017 09:21

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wat goed beschreven Quizzle, dat is ook veel waard voor buren zoals van Dee. Dat merken we ook aan onze buurman (78).

Helaas geen bad hier, maar ik ga straks wel even heerlijk lang douchen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem221

Bericht 26 Feb 2017 19:20

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Een paar dagen geleden een goed gesprek met mijn vriend gehad. Hij snapte niet dat ik niet op mijn oude functie wilde solliciteren en niet een verbintenis van drie maanden met ze aan wilde gaan. Na er kort over nagedacht te hebben, heb ik toch maar gesolliciteerd. De kans is aanwezig dat ik drie maanden lang met een vriendin ga werken en met haar carpool. Het is goed voor het gat op mijn cv en ach, zo verschrikkelijk was het werk nu ook weer niet.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Feb 2017 19:43

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Huh? Maar jij zit toch al heel lang zonder werk? Je had dus werk kunnen hebben maar daar had je geen zin in?
<<

Anoniem221

Bericht 26 Feb 2017 19:50

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Dee schreef:Huh? Maar jij zit toch al heel lang zonder werk? Je had dus werk kunnen hebben maar daar had je geen zin in?


Ik weet niet wat jij precies leest, maar wat je nu beweert staat er absoluut niet.

Er staat een vacature open voor een korte baan, duur drie maanden, en ik wilde niet solliciteren, omdat een vriendin onlangs voor dezelfde functie is aangenomen. Maar toen ging ik nadenken, na een gesprek met vriend, en heb besloten dat drie maanden werk goed van pas komt.

Voor de rest zit ik al een tijd zonder werk, omdat ik ruim een jaar mantelzorger ben geweest.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17381

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Feb 2017 22:52

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wij zijn onze trap aan het verven en ik wil even kwijt dat dat echt zoooooooveel werk is!! De staat is heel slecht. Eerst de vloerbedekking eraf. Nietjes/spijkers eraf, lijmresten krabben, heel veel schuren, heel veel kitten en plamuren en in de afgleopen dagen om en om in de grondverf. Wat een werk!!! Zo onhandig met een kind ook in huis. Volgend weekend is ie weg, lakken we in 1x van boven naar beneden, kamperen in D ewoonkamer en dna maar hopen dat 1 goede laag lak genoeg is!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Renske™

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 19 Feb 2017 14:57

Bericht 26 Feb 2017 23:28

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Wauw Zora, dat klinkt als heel veel werk, goed bezig! Ik hoop voor jullie dat inderdaad 1 laag genoeg gaat zijn en jullie dus volgende week klaar zijn! Laat je voor en na foto's zien? :D
<<

Anoniem278

Bericht 27 Feb 2017 09:00

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Tjeempie, die Oscar blunder........ :omg: :palm:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2017 09:16

Re: Wat wil je even kwijt? #5

Die Oscar blunder echt te erg zeg


Ik wil kwijt dat ik net gebeld ben dat mijn opa vannacht is opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb vannacht wel sirenes gehoord ze wonen 2 straten achter ons.
Laatst gewijzigd door sarah1985 op 27 Feb 2017 10:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers