Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen?

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 23 Feb 2017 21:05

Wat te doen?

Misschien kunnen jullie hier helemaal niks mee, maar dan alvast bedankt voor het lezen van dit topic.

Ik heb weleens contact met iemand uit mijn straat, ik heb een dochter en haar dochter is een half jaar jonger. Nu is ze zwanger en ben ik uitgenodigd voor haar babyshower.
Ik voelde me vereerd, vind mezelf namelijk niet echt tot haar intimi behoren.
Het gaat om een klein groepje met meiden die qua afstand nogal wat bij elkaar vandaan wonen. Het idee is nu om de babyshower bij haar ouders te houden, dit is vanuit mij ongeveer 1,5 uur rijden (enkele reis). Ik heb aangegeven dat ik er vanuit ging dat de babyshower wat dichterbij plaats zou vinden en dat ik me daarom ook graag terug zou trekken. Er is gevraagd of ik er nog eens over na wil denken i.v.m. de kleine groep, maar als ik eerlijk ben vind ik 1,5 uur gewoon te ver voor iemand die voor mijn gevoel wat verder van me af staat en die nota bene gewoon bij me in de staat woont. Kan ik dat ook op die manier aangeven of is dat niet zo netjes?

Ergens centraal afspreken is trouwens geen optie omdat ze dan waarschijnlijk het e.e.a. door zou hebben.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Feb 2017 21:11

Re: Wat te doen?

Hmm. Ik snap je gevoel wel maar ik zou mezelf voor deze keer denk ik aan de kant zetten en gewoon gaan. Ik zou denken dat ik misschien niet voor niets ben uitgenodigd, terwijl ik zelf denk niet tot haar intieme kring te behoren. Het is geen grote groep, misschien heeft ze gewoon niet zoveel vriendinnetjes?

Vind je haar wel leuk? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 23 Feb 2017 21:15

Re: Wat te doen?

Oeh wat lastig. Ik gok dat je inderdaad bent uitgenodigd omdat ze niet zoveel sociale contacten heeft en jij voor haar waarschijnlijk belangrijker bent dan andersom. Wel heel vervelend dat je niet van tevoren wist waar het zou zijn.

Ik zou waarschijnlijk wel gaan omdat ik jeugdtraumas heb van gepest zijn vroeger en verdrietig en onzeker word van dit soort verhalen en dat projecteer en dat nooit iemand aan zou willen doen. Maar feitelijk zou je prima nee mogen zeggen dat het je op deze manier niet echt uitkomt en dat je het heel jammer vindt maar verstek moet laten gaan en later zelf nog een keer langs enop kraamvisite met een cadeautje.

En inderdaad wat hierboven gezegd wordt: vind je haar uberhaupt wel leuk en heb je wel interesse in contact?
Laatst gewijzigd door Whatever op 23 Feb 2017 21:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Feb 2017 21:17

Re: Wat te doen?

Ik zou ook gaan omdat ik het heel lief vind dat ze me dan vraagt en inderdaad kennelijk mij daar belangrijk genoeg voor vindt.
<<

Anoniem202

Bericht 23 Feb 2017 21:41

Re: Wat te doen?

Bob schreef:Ik zou ook gaan omdat ik het heel lief vind dat ze me dan vraagt en inderdaad kennelijk mij daar belangrijk genoeg voor vindt.


Heel lief dat zij ILT90s daar belangrijk genoeg voor vindt, maar zoals ik het lees vindt ILT90s haar dus niet belangrijk genoeg om daar zo'n end voor te rijden.
Is niet erg, en ik denk dat je dat ook best kunt aangeven. Ten minste, ik zou dat dan wat anders verpakken ;)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 23 Feb 2017 21:48

Re: Wat te doen?

Misschien is dat inderdaad ook een beetje waar ik mee zit. Het contact wat er is, is meestal voor de meiden. Er is een periode geweest dat ze dagelijks contact wilde, dit heb ik afgehouden omdat dit van mij niet hoeft. Ze heeft niet veel sociale contacten, dat zegt ze ook weleens. Ik heb alleen niet de behoefte om in haar behoeften te voorzien en houd het contact graag wat oppervlakkiger.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 23 Feb 2017 21:55

Re: Wat te doen?

Ilovethe90s schreef:Misschien is dat inderdaad ook een beetje waar ik mee zit. Het contact wat er is, is meestal voor de meiden. Er is een periode geweest dat ze dagelijks contact wilde, dit heb ik afgehouden omdat dit van mij niet hoeft. Ze heeft niet veel sociale contacten, dat zegt ze ook weleens. Ik heb alleen niet de behoefte om in haar behoeften te voorzien en houd het contact graag wat oppervlakkiger.


Dan zou ik vooral niet gaan, want anders ga je nu juist een "wij zijn vriendinnen en niet onze dochters"-grens over natuurlijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Feb 2017 21:59

Re: Wat te doen?

Eens met Whatever. Als jij het de investering waard vindt om juist beter bevriend te raken, zou ik juist wel gaan. Maar zoals ik 't van jou lees is dat eerder 't omgekeerde, dus zou ik niet gaan.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Feb 2017 22:47

Re: Wat te doen?

Ilovethe90s schreef: maar als ik eerlijk ben vind ik 1,5 uur gewoon te ver voor iemand die voor mijn gevoel wat verder van me af staat en die nota bene gewoon bij me in de staat woont. Kan ik dat ook op die manier aangeven of is dat niet zo netjes?
Ja hoor dat kun je prima zeggen. Ik zou het 'nota bene' weglaten.
En in jouw geval zou ik het ook zo hebben aangepakt.
#teammaple🍁

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers