Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Feb 2017 13:17

Re: Hoe is het met je?

Oh ja zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik dacht oprecht dat jij je er bezwaard over zou voelen om meteen je eigen verhaal neer te zetten en dat je daarom vraagt hoe het met anderen gaat. Het komt ook heel lief en geïnteresseerd over van je hoor, dus ik geloof ook echt dat het zo bedoeld is :) Ik wilde alleen maar zeggen dat het ook ok is om gewoon je eigen verhaal te plaatsen als je dat graag wilt. Voel je niet verplicht om eerst iets aan anderen te vragen, dat bedoel ik :)

♥♥
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 21 Feb 2017 18:14

Re: Hoe is het met je?

Hier gaat het mentaal best goed.

Helaas laat mijn lijf mij weer eens in de steek, waardoor ik vrij veel pijn heb, wat me vervolgens flink belemmerd in mijn dagelijks leven. Morgen een telefonisch consult met de gynaecoloog over hoe nu verder.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem189

Bericht 21 Feb 2017 18:57

Re: Hoe is het met je?

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben alleen de laatste tijd in de avonden erg moe. Nog twee dagen werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie. We zijn de tuin aan het veranderen en ik kan niet wachten totdat het klaar is. Dan is ons huis echt helemaal af. Alleen nog wat kleine dingetjes (schilderij, iets leuks op de eettafel).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Feb 2017 21:55

Re: Hoe is het met je?

Mwah. Ik zit al 2.5 week in de ziektewet en ben maandag weer voor het eerst drie uurtjes gaan werken. Verder heb ik de afgelopen dagen ook een beetje te veel gedaan en vandaag voelde ik me meteen alweer niet lekker. Schiet dus nog niet echt op. Morgen werk ik weer drie uurtjes, is nog te overzien gelukkig. Komende dagen moet ik dus maar weer rustig aan doen, maar dat is wel verrekte saai. Verder pieker ik veel over hoe het verder moet met m'n werk en over mijn band met m'n stiefdochter. Ik voel me nogal vaak afgewezen door haar en kan daar slecht mee omgaan. Gelukkig heb ik volgende week een afspraak bij een psycholoog, dus dan ga ik het eens even bespreken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 22:02

Re: Hoe is het met je?

Blijf aan jezelf denken lieve Bliss!
<<

Anoniem221

Bericht 22 Feb 2017 22:07

Re: Hoe is het met je?

Met mij gaat het helemaal goed. Vriend komt morgen definitief thuis en daar kijk ik enorm naar uit. :banaan:
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 22:09

Re: Hoe is het met je?

Betty, was jij K.? Weten jullie nog steeds niet wat die bewuste nacht gebeurd is? Jeetje :( Ik dacht dat jullie dat inmiddels wel wisten. Dikke knuffel voor jou lieve Betty!
<<

Anoniem313

Bericht 22 Feb 2017 22:09

Re: Hoe is het met je?

Fedora schreef:Met mij gaat het helemaal goed. Vriend komt morgen definitief thuis en daar kijk ik enorm naar uit. :banaan:


Wat fijn!!! Hoe gaat het met hem?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Feb 2017 22:14

Re: Hoe is het met je?

Serendipity schreef:Blijf aan jezelf denken lieve Bliss!


Thanks S, lief van je! Ik ga m'n best doen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem221

Bericht 22 Feb 2017 22:15

Re: Hoe is het met je?

Caulfield schreef:
Fedora schreef:Met mij gaat het helemaal goed. Vriend komt morgen definitief thuis en daar kijk ik enorm naar uit. :banaan:


Wat fijn!!! Hoe gaat het met hem?


Hij is compleet 'afgekickt' van de Oxycotin/Oxycodin. Omdat het een echte drug is, zo blijkt achteraf, kwamen zijn geestelijke problemen aan het licht. Hij heeft hiervoor Exposure gevolgd bij een psycholoog van het centrum. Dat heeft hem geholpen. In eerste instantie zou hij nog twee weken blijven om EMDR te doen met haar, maar zij kan dit niet uitvoeren, omdat ze kennis mist. Dus hij komt thuis en volgt Emdr bij zijn eigen psycholoog.

Morgen een eindgesprek en echo (hart) en dan mag ik hem lekker mee terug naar huis nemen. Ik heb er echt vertrouwen in, want wat is mijn vriend als mens gegroeid! Ik wist dat het erin zat, maar dat het er nu (alweer) uitkomt... Geweldig!
Laatst gewijzigd door Anoniem221 op 22 Feb 2017 22:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Feb 2017 22:16

Re: Hoe is het met je?

Wat fijn Fedora!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Feb 2017 08:24

Re: Hoe is het met je?

Met mij gaat het goed.
Heb wel last van wat zwangerschapsklachten maar mag niet klagen.
Verder ben ik tevreden met het leven wat ik nu heb, ook fijn om dat eens te kunnen zeggen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 23 Feb 2017 14:58

Re: Hoe is het met je?

Superfijn Burn! En hoe vervelend die klachten ook zijn (denk ik :laughcry: ); de oorzaak is natuurlijk wel fantastisch! :dance:

Met mij gaat het goed! Ik vind het moeilijk om tevreden te zijn, omdat ik veeleisend ben en vind dat dan ook echt alles goed moet gaan. Maar als ik realistisch ben, en dat kan ik gelukkig steeds vaker zijn, moet ik wel tevreden zijn. Het enige is dat ik geen baan heb en dat frustreert enorm, en daardoor voelt alles wat minder goed ofzo. En mijn rug die continu veel pijn doet en waar nog geen werkende behandeling voor is gevonden. Maar dat is dan ook het enige :ja:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Feb 2017 15:52

Re: Hoe is het met je?

Lejow schreef:Ook hier mwah...
Net blaasontsteking achter de rug, inc antibiotica.
Ontstoken gewrichtjes in mijn voet : auw : diclofenac
Vitamine D tekort: ook een of andere pil voor
Rusteloze benen: ook pilletje voor gekregen, al twijfel ik of het echt een rusteloos been is, hij maakt elke keer een soort 'schokje'
En daarbij ook maagbeschermers gekregen, want ja he..
Ik kan zowat kwartetten..

Daarnaast is de auto kapot en dat zou maar 100 euro zijn, maar de bobine bak (of whatsoever) is ook kapot.. dus hopppaaa 250 euro..


Lady, waarom is t bij jou mwah?


Schijt... Heel de motor bleek naar de klote, de auto is total los verklaard..
Voet is ook nog steeds niet beter.
Bah bluh blehhhhhhhhhhhhhhhh
<<

Anoniem187

Bericht 23 Feb 2017 15:58

Re: Hoe is het met je?

Balen Lejow!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Feb 2017 16:05

Re: Hoe is het met je?

We hebben m 3,5 maand geleden overgenomen van de zoon van een vriend van mijn vader. Die kopen autootjes op, knappen zowel buitenkant als onder motorkap op en verkopen ze weer door. Zo ook deze.
En nu, na dat we er denk ik 1000 km mee gereden hebben is heel de motor aan gort. Ze zijn er zelf ook van in shock en hadden dit echt niet zien aankomen..
Heel 'fijn' dat ze zich zo voelen, maar wij hebben er geen nieuwe auto van en wel t gevoel 2000 euro zo door de gootsteen gespoeld te hebben.

Fijn Burn, dat je dat kunt zeggen!

Infragilis, sterkte met je rug! Vind dat altijd zo naadje, pijn in je rug, het beinvloedt je hele lijf..
<<

Anoniem187

Bericht 23 Feb 2017 16:06

Re: Hoe is het met je?

Kunnen zij hierin niets voor jullie betekenen Lejow? Financiële tegenmoetkoming ofzo?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Feb 2017 17:14

Re: Hoe is het met je?

Serendipity schreef:Kunnen zij hierin niets voor jullie betekenen Lejow? Financiële tegenmoetkoming ofzo?



Heb er ook al over zitten denken, maar het is natuurlijk allemaal zwart gekocht, dus zonder garantie etc.
En om er nou om te vragen vind ik ook zo wat, wil de 'relatie' tussen mijn vader en die vriend van hem (het is zijn zoon) ook niet verpesten.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 23 Feb 2017 18:03

Re: Hoe is het met je?

He wat klote Lejow! Snap dat jullie dat gevoel hebben. Anderzijds ook het risico van een auto zo kopen en je weet nooit zeker of een auto wel of geen mankementen gaat vertonen... In die zin denk ik ook dat die jongens eerlijk gehandeld hebben. Maargoed, heb je nu niks aan. Het is vreselijk balen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Feb 2017 18:26

Re: Hoe is het met je?

Daar ben ik van overtuigd Lynn!

T lost alleen niks op haha
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Feb 2017 19:03

Re: Hoe is het met je?

Dat is echt balen Lejow! Dat is wel het risico van een tweedehands auto, ik had er ook 0 garantie op vanaf het moment van wegrijden. Toch een gek gevoel he.

Ik voel me een beetje gek, ben ongesteld, last van mijn lijf en hormonen en voel dat ik wat stress in mijn lijf heb zitten.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Feb 2017 19:17

Re: Hoe is het met je?

Over het algemeen gaat het goed. Ik probeer vooral te kijken naar wat/wie ik wel heb i.p.v. wat ontbreekt.

Qua werk gaat het erg goed! De opdrachtgevers zijn blij en ik heb echt plezier in mijn werk, ondanks het verdrietige onderwerp. Daar haal ik veel energie uit. Dit compenseert dat mijn gezondheid nog steeds niet goed is en ik volgende week weer een onderzoek krijg en dat ik deze week de opdracht heb gegeven om een juridische procedure te starten omtrent het vinden van mijn biologische ouder(s). Dat laatste is ingrijpend en voelt heel naar, maar ik heb een goede achterban en daardoor zet ik door. :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Feb 2017 08:23

Re: Hoe is het met je?

Pfoe, jij krijgt volgens mij ook veel op je bordje Guat, de laatste tijd! Sterkte!


Lot, weet je waar de stress vandaan komt? En zou je er iets aan kunnen doen om het te verminderen?

We hebben uiteindelijk besloten om te gaan leasen, en gaan morgen de nieuwe auto ophalen!!!!
<<

Anoniem282

Bericht 27 Feb 2017 19:29

Re: Hoe is het met je?

Lejow: ja, ik krijg idd redelijk wat op m'n bord de afgelopen tijd, maar ik heb er vertrouwen in dat ik het wel aankan. :) Ik post er hier niet meer echt over, omdat ik niet hoef te lezen dat professionele hulp misschien wel een optie is. Als ik het in het grotere geheel plaats (als ik over iets persoonlijks post, is het over mijn afkomst of werk), maar ik merk dat ik er niets mee kan. Soms vraag ik me weleens af of anderen beseffen hoe heftig het is geen familiegeschiedenis te hebben, zonder dat je meteen van het padje afraakt. Het ervaren of het inbeelden is een verschil. Zonder professionele hulp kan ik dit vraagstuk ook plaatsen, maar dat betekent niet dat het altijd even makkelijk is. Ik zoek juist aansluiting bij mensen die dit niet kennen, omdat ik maar weinig geadopteerden ken (van de velen die ik ken), die dit trokken op een 'gezonde' manier.
Hiermee bedoel ik overigens absoluut niet dat ik reacties niet waardeer (in topics die ik heb geopend). Ik merk gewoon dat de aansluiting ontbreekt. En eigenlijk is dat alleen maar goed, want een natuurlijke situatie is het niet. :)

Wat enorm zuur van de auto! En zoals ik het lees heb jij ook nogal voor je kiezen gehad de afgelopen tijd. Ik hoop dat er betere tijden aankomen voor je!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Feb 2017 20:33

Re: Hoe is het met je?

Krijg je die onderzoeken nog voor je buik?

Het is inderdaad ook mega lastig, als je iets niet zelf hebt meegemaakt. Of als je niet in dat schuitje zit.. Je kunt je het inderdaad inbeelden, medeleven tonen, maar verder gaat het vaak niet.
Zoek je er nu professionele hulp voor dan?

Hier komt het vast ook wel weer goed hoor.. zolang we in ieder geval maar blijven ademen :P
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers