Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 22 Feb 2017 16:56

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Bedankt voor de reacties dames! :)
Hopelijk is het niet meer nodig om te doen natuurlijk..

Hoe is het Punto??
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 14:41

Bericht 22 Feb 2017 17:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Punto: hoe gaat het? Heb je toch nog getest?

Anousch: Wanneer kun jij testen? Ik hoop heel hard voor jou dat het HSG-onderzoek niet nodig is.

Wij neigen er toch naar om te starten met het ICSI/PGD-traject. Mijn vriend wil toch echt niet de gok wagen en we vinden het beide 'niet eerlijk' naar ons kind toe als we die gok wel wagen en het valt negatief uit. Wel spannend nu, de definitieve knoop moet nog doorgehakt worden, maar ik verwacht dat dat een dezer dagen wel gebeurt en dat ik volgende week een mailtje stuur naar de arts in Maastricht om de eerste stap in te plannen.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 22 Feb 2017 20:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat spannend Vesper!! Succes!

Ik kan voorlopig nog niet testen hoor haha, als het weer zelfde aantal dagen is dan is het ergens in de week van 12 maart ofzo... dus duurt nog wel even! Vrijdag eerst nog een echo om te kijken hoe het nu gaat.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem256

Bericht 23 Feb 2017 20:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Negatief, zoals ik al dacht. Nu wachten op m'n menstruatie en dan weer verder.

Spannend Vesper, hopelijk kunnen jullie snel de eerste stap nemen als de beslissing definitief is.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Feb 2017 20:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Gadver Punto wat balen zeg!
⁠♡♡♡
<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 14:41

Bericht 24 Feb 2017 12:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Shit zeg Punto :(
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 26 Feb 2017 12:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat vreselijk balen Punto! :( dikke knuffel!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3179

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 26 Feb 2017 12:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Jammer Punto!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Ellis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 12 Okt 2014 19:47

Bericht 27 Feb 2017 14:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Spannend Vesper, is het mailtje al verstuurd?

Jammer Punto!

Hoe is het met de rest?

Hier is de eerste IUI mislukt, vorige week ongesteld geworden. Moest vanmorgen terugkomen voor een vroege echo omdat ze de vorige keer dachten wat cystes gezien te hebben. Ik was gister al wel begonnen met gonal F. En inderdaad de cyste en meerdere zaten er nog. Hierdoor kan er een heel vertroebeld beeld onstaan rondom de periode dat de eisprong zal kunnen zijn en ze dus niet goed kunnen zien of er nu wel of geen goede eitjes zijn. Ik moet nu al stoppen met de gonal F en heb Provera tabletten gekregen in de hoop dat dit de boel allemaal gaat resetten en dat na deze menstruatie de cysten grotendeels weg zijn. Deze maand dus geen IUI, over 2 weken terug voor een controle echo om te kijken hoe het er uit ziet en dan zal er bekeken worden of ik door moet nog met de Provera of dat ik kan wachten op een menstruatie en dan weer gonal F kan gaan spuiten.
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, You feel it. :love:
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 28 Feb 2017 09:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh bah Ellis wat naar! :( hopelijk zijn de cysten weg na de menstruatie!

Bij mij zit ook alles tegen ofzo :cry:
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:49

Bericht 02 Mrt 2017 12:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ik meld mij hier weer. Mijn vriend heeft vandaag zijn zaadtest gehad en hier krijgen we a.s dindag de uitslag van. Tevens gaan we dan kijken naar een daadwerkelijk plan.

Het enige is, mijn cyclus is nu al 42 dagen en ik ben sinds zaterdag wel elke keer misselijk en veel buikkrampen. Testen zijn negatief. Iemand enig idee?
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:49

Bericht 07 Mrt 2017 14:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Inmiddels terug van de kliniek en goed nieuws gekregen! Het zaad van mijn vriend is prima!
Heb bloed geprikt en wordt vanmiddag gebeld. Want ik ben nog niet ongesteld geworden..
Eens kijken of ik een eisprong heb gehad. Spannend!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3179

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 07 Mrt 2017 14:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Spannend!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:49

Bericht 14 Mrt 2017 13:58

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Inmiddel de 5 dagen Clomid 100 gehad. De moodswings waren te doen en voor de rest geen bijwerkingen. Ja af en toe kleine steekjes in mijn onderbuik. Ben erg benieuwd wat we donderdag gaan zien, Mijn vriend gaat mee naar de kliniek, die durft nu weer :P
<<

Anoniem256

Bericht 14 Mrt 2017 14:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fijn dat het meevalt whiteflower. En ook fijn dat je vriend weer durft :)

Anousch, las in een ander topic dat je bijna aan het einde bent van de wachtweken? Spannend weer!

Wij mogen volgende week voor onze laatste cryo-terugplaatsing als het allemaal goed gaat. In m'n hoofd al bij de volgende punctie qua planning, toch weinig vertrouwen inmiddels.
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:49

Bericht 18 Mrt 2017 12:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Yeah! De clomid heeft zijn werk super gedaan!

Ik heb een ei van 24,8 mm. Volgende week dinsdag terug komen en dAn kijken of hij gesprongen is. De komende dagen gezellig maken. Alleen het bms was 4 mm, maar kon nog dikker worden.

Ben heel benieuwd naar dinsdag.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 22 Mrt 2017 22:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Hoi meiden...

Even nagedacht of ik wel mee wilde schrijven maar het lijkt me wel leuk/fijn dit zo te delen! Helemaal toen Vesper in dit topic kwam. Heb je al een keuze kunnen maken? Wij zijn (al even) gestart met PGD in combinatie met ICSI. Ik heb net mijn eerste Decapeptyl gezet... Spannend!

Ik duim met jullie mee meiden!!! Wat heftig zeg als het al zo lang een gekoesterde wens is...
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 23 Mrt 2017 12:41

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Heeft iemand van jullie bijwerkingen gehad van de decapeptyl? Hoe snel kreeg je deze bijwerkingen?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem328

Bericht 23 Mrt 2017 13:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Hoi ik gebruik sinds een week Decapeptyl. Ik had de eerste dagen wel echt last. Misselijk, moe, hoofdpijn en emotioneel. Na een dag of 4 was dat over en sindsdien heb ik nergens last van. Hopelijk blijft dat zo!
Heb jij last?
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 23 Mrt 2017 13:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Nee totaal niet... Maar ik ben gister avond pas begonnen met de eerste dus ik vroeg me af of je als je bijwerkingen zou hebben dat nu al wel zou voelen... Of dat ik te vroeg juich!
Zoals ik het bij jou lees kan het ook wel wisselend zijn dan. Ik hoop het ook dat het weg blijft voor je!
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem328

Bericht 24 Mrt 2017 10:40

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Moontje ik denk dat je er geen peil op kunt trekken.
Bij onze ivf pogingen 2 jaar geleden had ik veel last van de Decapeptyl en deze keer veel minder.
Dag 3 en 4 had ik wel last en nu al bijna een week niet meer.
Het kan alle kanten opgaan dus!
Hopelijk blijven bij jou de bijwerkingen ook weg! Wanneer ga je beginnen met de Puregon/Gonal?
Dit is jullie eerste poging toch? Spannend!
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 24 Mrt 2017 22:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Olijfje, jammer haha! Ik hoop dat het zo blijft bij jou en mij !

Gaan jullie nu voor een 2e of pak je de IVF nu weer op?

Ik ga 6 april met de Gonal beginnen. Ik begin een dag later met de Gonal om te proberen mijn punctie op een narcose dag te kunnen krijgen... eigenlijk moest ik de 5e, maar dan zou het op 2e paasdag uitkomen. En jij?

Dit is inderdaad onze eerste poging ja! We hebben al een tijd terug de voorbereidingen gedaan in verband met ons PGD traject en waren er nu aan toe er echt mee te starten. En bij jullie?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 24 Mrt 2017 23:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Moontje, ik heb heel veel last van de Decapeptyl gehad. Flinke hoofdpijn en vreselijk emotioneel. Daarnaast heb ik er ook opvliegers van gehad. Die hebben echt een aantal weken aangehouden. Zelfs nadat ik al een tijd gestopt was met de Decapeptyl.
Merkte wel dat toen eenmaal de Gonal F erbij kwam, ik me een heel stuk beter begon te voelen. Met name de hoofdpijn ging weg.

Succes met je traject, meid!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Mrt 2017 20:08

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Anousch; hoe is het gegaan vandaag?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem256

Bericht 28 Mrt 2017 20:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ook benieuwd Anousch!

Over decapeptyl, ik had last van opvliegers en dorst. En ook gewoon het gevoel dat de hormonen door je lijf gieren. Het is me wel meegevallen, had wel veel vrij in die periode.

Ik zit in de wachtweken van een cryo en bereik nu weer het punt waarop ik er steeds mee bezig ben. Elk kraampje, steekje of ander symptoom wordt geanalyseerd maar kan er niks mee. Bluh..
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers