Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


PVV stemmen voor 1 miljoen?

PVV stemmen voor 1 miljoen

Ja
33
75%
Nee
11
25%
 
Aantal stemmen : 44
<<

Anoniem192

Bericht 20 Feb 2017 17:31

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ja, dat zou ik doen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Feb 2017 18:20

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Geel schreef:
June schreef:Zeker. Koop ik daarna wel weer vijf mensen om zodat ik voor hen op iets anders kan stemmen. Ik kan hier nu heel erg doen of mijn normen en waarden daar te groot voor zijn, maar met een miljoen kan ik veel meer met mijn normen en waarden dan met mijn stem.
Normen in je broekje.


Is dit grappig of zo?

On topic, ik wilde eigenlijk zeggen nee. Maar de oplossing van June vind ik ook wel creatief bedacht, dus als dat mogelijk zou zijn zou ik het overwegen.
<<

Anoniem244

Bericht 20 Feb 2017 18:32

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ja, hoewel ik niet op de pvv wil stemmen, maar hallo een miljoen
<<

Anoniem278

Bericht 20 Feb 2017 19:06

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Een miljoen is wel veel. Ik weet het oprecht niet. Ik zou heel principieel willen zeggen dat mijn stem niet te koop is en het daar bij laten maar ik zou ook echt veel kunnen doen met een miljoen.
Ik hoop dat ik het aanbod gewoon niet krijg, dan hoef ik er niet over na te denken. Want ik wil echt absoluut niet op de PVV stemmen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 20 Feb 2017 19:25

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Exogenesis schreef:Ik zou mijn broer dan vragen om 'mijn keuze' te stemmen. Dan stem ik voor hem. Die lamstraal wil dus pvv stemmen en dit lijkt me een goeie deal. Dan mag-ie 10% houden.

Deze deal kan ik ook maken! Maar ook zonder zou ik overstag gaan.

PS. Sam, jouw onderschrift :heart:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem328

Bericht 20 Feb 2017 19:26

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Zonder twijfel ja!
Hoezeer ik ook tegen de PVV ben maar met een miljoen kan ik veel teveel leuke en goede dingen doen!
<<

anoniem203

Bericht 20 Feb 2017 19:27

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ja hoor.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Feb 2017 21:08

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Nee, ik zou best wat over hebben voor een miljoen, het lijkt simpel verdient, even stemmen op wilders en wat maakt die ene stem nou uit?
Maar ik vind het idee om stemmen te kopen zó verkeerd, mijn stemrecht is mij echt wel heilig en een eerlijke verkiezing ook. Dus zelfs als ik gevraagd zou worden op een partij te stemmen waar ik toch al op had willen stemmen zou ik er ernstige moeite mee hebben daar geld voor te ontvangen.
En Wilders is voor mij helemaal een no go, dus dat is sowieso geen optie.
<<

Anoniem286

Bericht 21 Feb 2017 22:21

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ja hoor, ik doe een hoop voor geld.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 21 Feb 2017 22:24

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Jahoor, en daarna emigreren naar ander land
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Feb 2017 09:11

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ik wil ook graag zeggen dat mijn stem me heilig is, en dat mijn normen en waarden boven alles gaan. Maar als ik de enige ben die dat miljoen ontvangt (of die deal) dan maakt mijn stem in het geheel geen bal uit. Dus dan ja: kom maar op met dat miljoen.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Feb 2017 09:13

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Voor wie zegt; Ja.

Ook bij €500.000, €100.000, €50.000, €10.000, €5.000, €1.000, €500?

Waar ligt je grens?
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 22 Feb 2017 09:20

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Als ik de enige was die het aanbod kreeg misschien voor 500 al wel. Zoveel maakt één stem dan ook niet uit en dan hoeft niemand het te weten natuurlijk.
Als het hele land het aanbod kreeg verandert dat de zaak maar dat gaat sowieso niet gebeuren want zo rijk zal meneer Wilders vast niet zijn.
<<

Anoniem286

Bericht 22 Feb 2017 09:32

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ik denk al wel voor 500 euro
<<

Anoniem184

Bericht 22 Feb 2017 09:37

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Voor 500 euro stem ik echt geen PVV. Voor een miljoen wel. Maar waar de ondergrens zou liggen, geen idee.

Ik denk trouwens tegenovers gesteld als Moesje, als heel Nederland het aanbod zou krijgen, dan zou ik het juist doen, voor dat miljoen. Veel mensen zullen toch wel overstag gaan voor een miljoen en dan wordt Wilders de grootste. Is niet best voor de economie, kan ik maar beter dat miljoen in m'n oude sok hebben. Als m'n vriend dan hetzelfde aanbod heeft gekregen, komen we die 4 jaar wel door :P
<<

Anoniem210

Bericht 22 Feb 2017 11:15

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Gaat het om een eenmalige stem op de PVV? Of een structurele stem?
In het eerste geval zou ik het wel doen. In het tweede geval niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Feb 2017 11:17

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Caro schreef:Ik wil ook graag zeggen dat mijn stem me heilig is, en dat mijn normen en waarden boven alles gaan. Maar als ik de enige ben die dat miljoen ontvangt (of die deal) dan maakt mijn stem in het geheel geen bal uit. Dus dan ja: kom maar op met dat miljoen.


Eens. Als één persoon een miljoen krijgt om op de PVV te stemmen, zou ik het ook niet echt zien als stemmen kopen, want een miljoen betalen voor één stem is niet echt een zinvolle investering. Het lijkt me dan meer een soort weddenschap-achtig iets.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Feb 2017 11:18

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Zou het voor jullie trouwens uitmaken of het bekend wordt dat je voor een miljoen op de PVV hebt gestemd, bijvoorbeeld als het onderdeel is van een televisieprogramma? Dus je krijgt dat miljoen alleen als je met je kop op de televisie gaat en er openlijk voor uitkomt dat je die keuze maakt?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Feb 2017 11:23

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ja hoor dat zou mij niet uitmaken. Zo weer vergeten.

Ik zou verder voor veel minder geld ook PVV stemmen. Ik vind het eigenlijk een beetje een raar topic.
Waarom is dit er niet voor Groenlinks of PvdA?
04-2014
10-2015
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Feb 2017 11:26

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Dat staat in de beginpost Fauve. Derpy had in het PVV topic gezegd dat zij nog niet voor een miljoen op de PVV zou stemmen dus Cotton vraagt nu of anderen dat wel zouden doen. Niet zo serieus zeg.

♥♥
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Feb 2017 14:13

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ik zou het niet doen. Ik vind Geert Wilders walgelijk en ik wil niet op hem stemmen.
<<

Zero

Bericht 23 Feb 2017 01:40

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ja hoor, en dan zou ik een stuk of 10 PVV-ers omkopen voor een relatief kleiner bedrag om vooral niet te stemmen.
Of wat anders te stemmen.

:banaan:
<<

Anoniem281

Bericht 23 Feb 2017 08:22

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Ik weet ook niet waar mijn ondergrens ligt.. Ga ik over nadenken.

Oh en m'n man zei heel stellig 'Nee, mijn stem is niet te koop!' maar als ik mijn stem wel verkocht zou hebben voor een miljoen, zou hij wel een ander huis weten, waar-ie zou willen wonen. Wat een nepperd.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2017 09:09

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Bazinga schreef:Ik weet ook niet waar mijn ondergrens ligt.. Ga ik over nadenken.

Oh en m'n man zei heel stellig 'Nee, mijn stem is niet te koop!' maar als ik mijn stem wel verkocht zou hebben voor een miljoen, zou hij wel een ander huis weten, waar-ie zou willen wonen. Wat een nepperd.

:smile:
<<

Anoniem315

Bericht 23 Feb 2017 10:45

Re: PVV stemmen voor 1 miljoen?

Fauve schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje een raar topic.
Waarom is dit er niet voor Groenlinks of PvdA?


Wat denk je zelf?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi