Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Feb 2017 23:38

Wat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

Ik ben zo slecht met kleding combineren etc dus wie wilt helpen zoeken en met concrete voorbeelden komen? Ik zoek schoenen en een panty voor onder dit jurkje.
Afbeelding

Ik kan niet op hoge hakken lopen (pumps met laag hakje of een sleehak wel) en ik twijfel over welke kleur het mooiste past bij het jurkje.

En voor de panty; heb hele dikke en lelijke kuiten dus qua panty zou ik het liefst iets donkers kiezen of iig een hogere denier waarde.

Wie wilt helpen? Bedankt!
Laatst gewijzigd door Sawadee op 22 Feb 2017 17:17, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Feb 2017 23:40

Re: Welke (kleur) schoenen en panty onder dit jurkje?

Wat is de geledenheid? Ik zou gaan voor een zandkleur als het iets feestelijke is. Zwart kan ook, maar dan wordt het wel heel donker.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Feb 2017 23:46

Re: Welke (kleur) schoenen en panty onder dit jurkje?

Het is voor een feestje idd. Bedoel je dan zandkleur voor de schoenen of panty?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Feb 2017 08:39

Re: Weat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

Ik zou juist een lichtere denier doen, omdat het anders een zwaar en zwart geheel wordt. Ook vind ik niet perse dat dikkere panty's afkleden, zeker niet als het een groot zwart blok wordt met het jurkje erboven. Dan kan het juist volumineuzer overkomen dan met een lichtere panty. Ik zou gaan voor 20 denier, en dan grijs/zwart en niet vol zwart.

Qua schoenen zou ik inderdaad meer richting een nude kleur neigen dan nog een keer zwart. Je zou ook voor grijs kunnen gaan natuurlijk, dan laat je het geheel wel doorlopen met een grijzere panty maar maak je er niet een zwart blok van (dus meer ton sur ton dan een contrasterende kleur eronder).
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 22 Feb 2017 09:14

Re: Weat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

Ik ben het denk ik eens met Caro. Met een halfdoorschijnende panty lijken je benen wat minder massief. 20 denier lijkt me goed, antraciet ook.

Qua schoenen zou je ook nog naar taupe of goudkleurige kunnen kijken. Gabor had vorig jaar verschillende mooie goudkleurige.

Ik vind het jurkje heel mooi maar wel wat zwart en winters, dus zou het zo feestelijk mogelijk afmaken.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 22 Feb 2017 17:15

Re: Weat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

Bedankt voor het meedenken! Het jurkje is trouwens bruin ipv zwart, weet niet of het op de foto goed overkomt. Kan grijs dan wel?
<<

ChiQ

Bericht 22 Feb 2017 17:44

Re: Wat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

Ik zou idd een mooie semi niet al te glanzende 20denier panty doen en een mooi hakje. Geen tuttig hakje, of een mooi enkel laarsje met een plateautje kan ook! Ik zou ivm de print en kleur niet kiezen voor opaque onderkleding, dan wordt het te massief en ietwat geitenwol.
<<

ChiQ

Bericht 22 Feb 2017 17:46

Re: Weat voor schoenen en panty onder dit jurkje?

Sawadee schreef:Bedankt voor het meedenken! Het jurkje is trouwens bruin ipv zwart, weet niet of het op de foto goed overkomt. Kan grijs dan wel?


Nee. Doe maar gewoon zwart, 20 denier zwart is mooier dan 20 denier grijs.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron